Thursday, April 07, 2005

Η διάθεσή μας σήμερα..

Γιατί μερικές μέρες στραβοξυπνάω τόσο άσχημα που είμαι συνέχεια ψυχολογικό κουρέλι?Ε?ΕΕ? Και σήμερα είναι μία από αυτές τις μέρες. Κέφια 0 ,όρεξη -οο και κάτι μούτρα που σφουγγαρίζουν τα πατώματα. Αν και γενικότερα παίζουν κέφια αυτό τον καιρό...σήμερα αντε γειά.. Δεν ξέρω,αισθάνομαι περιττός σήμερα.Αντιπαθητικός,άχρηστος και παρείσακτος (καλά για μερικούς στάνταρ είμαι,ίσως και για πολλούς,αλλά δεν είναι αυτό το θέμα). Κενός αισθάνομαι.Παρ'όλους τους στόχους,τα όνειρα,τις φιλοδοξίες,παρ'όλα όσα έχω και θέλω να κάνω,παρ'όλο που πολύς κόσμος τελευταία μου λέει πόσο καλά μου πηγαίνουν όλα,εγώ σήμερα αισθάνομαι σαν όλα να πηγαίνουν στραβά. Μάλλον έχω πέσει θύμα της ματαιοδοξίας που με πιάνει ενίοτε και δεν μου φτάνει τίποτα από αυτά που έχω και θέλω και άλλα.Καλά,πάντα ζητάμε όλοι κάτι παραπάνω ,αλλά ρε διάολε τς απολειμάρες μου τι με έπιασε σήμερα και γιατί,αδυνατώ να καταλάβω. Παμ παρακάτω.. ΘΕΛΩ : Να βάψω τον ρημαδοτοιχο του σπιτιού σήμερα Να παραγγείλω την κουζίνα,το ψυγείο και την τηλεοραση (ναι αυτα ήταν για χτες,αλλά δεν έκατσε) Να παρω καινουριο dvd,ενισχυτή και ηχεία Να πάρω ένα σετ για fondue και ένα καλό wok Να πάρω 2-3 γαμάτα κηροπήγια που είδα Το νέο cd των Paradise Lost,των Green Day,και τα 24 καπριτσια για Βιολί του Paganini Την κιθάρα μου και την καλή μου ασημένια πένα γιατί χωρίς αυτήν δεν μπορώ να γράψω. Τα 4 επόμενα βιβλία του Song of Ice and Fire,το A past and future king και το A knife of dreams που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα Να τελειώσω επιτέλους με το σπίτι ,να αράξω στον καναπέ ,να ανάψω το κερομάνι που έχω και να βάλω να παίζουν Nightwish και μετά άριες της Callas απολαμβάνοντας το 12αρι Ουισκάκι μου. Να ξυριστώ γιατί αρχίζω να μοιάζω με παπά Θελω θελω θελω..ολο θέλω.. αλλα δεν γαμείς..καλά έιναι στην τελική :) Επίσης θελω..αααχ..τι θελω..στα διαλα,πρέπει να γράψω και το deliverable για το AMDREL τώρα..τεσπα..τα λεμε

No comments: