Monday, April 18, 2005

Πάαλι Δευτέρα?Κάθε Δευτέρα ,Δευτέρα είναι..

Δεν θα ήμουν φυσιολογικός άνθρωπος αν δεν σιχαινόνουν τη Δευτέρα. Όπως κάθε Δευτέρα, μισάνοιξα το ένα μάτι το πρωί και πρίν προλάβω να ανοίξω και το άλλο, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν "πωπω κούραση...". Και ακόμα κουρασμένος αισθάνομαι αλλά οκ μέχρι τις 12 θα έχω ξυπνήσει..μάλλον..Η αλήθεια είναι ότι έπαιξε κούραση αυτές τις μέρες, πήγαινε-έλα Αθήνα, ψιλοάγχος με την παρουσίαση που είχα, να τρέχα απο δώ να πάρεις αυτό, να τρέχα απο κει να πάρεις εκείνο, μέχρι αγγαρεία έπαιξε (κουβάλημα πέτρας για χτίσιμο) (ποιος πούστης έκανε μόδα την πέτρα,να του ψοφήσει ο σκύλος). Το Σάββατο το βράδυ όμως περάσαμε ωραιότατα και έγινα καστανόχωμα για γαρδένιες. Σε ένα ρεμπετοεντεχνομάγαζο έπιασε δουλειά ένας παλιός συμμαθητής που είναι μουσικός (είχαμε και συγκρότημα στο Λύκειο, τους Escape. Το όνομα είχε βγεί επειδή όποιος μας άκουγε προσπαθούσε απεγνωσμένα να αποδράσει) ,οπότε και μαζευτήκαμε να πάμε να τον δούμε, να τον καμαρώσουμε και να γελάσουμε,διότι κλασσικός μεταλλάς να παίζει πλήκτρα στο "με μπουνάτσες και μποφόρια" ε είναι κάπως. :) Μαζεύτηκαν λοιπόν για άλλη μια φορά όλοι οι παντρεμένοι, αρραβωνιασμένοι και εγώωωωω... ο λεχρίτης, ο κόπρος, ο μαγκούφης :) Πλάκα έχει πάντως . Πλακωθήκαμε στις ρακές και ήρθαμε και γίναμε ένα με το πάτωμα. Το μαγαζάκι παρεπιπτόντως ήταν άψογο, αν και στα μεζεδικά εντάξει, έχουμε φάει και καλύτερα ,πάντως απο σερβιτόρες ήταν ΑΑΑ :) (πως δεν την σβέρκωσα εγώ την πιτσιρίκα με τόσες ρακές..).. Και καλά να πάθω με τόσες ρακές, γιατί χτες που ήταν να επιστρέψω το πρωί Πάτρα, σηκώθηκα και αισθανόμουν το κεφάλ μου σε μέγεθος θερμοσίφωνα Φυρογένης-Graman μαζί με τις σωληνώσεις.Ρε πάρτο αριστερά, ρε πάρτο δεξιά..τελικά πέρασε κανα μισάωρο μέχρι να σταματήσει η φουρτούνα οπότε και μάζεψα τα κομμάτια μου, μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκίνησα... Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που τήρησα στο ακέραιο όλα τα όρια ταχύτητας ακόμα και τα πλέον χαζά απο αυτά. (Ασχέτως του πονοκεφάλου αυτό, την τελευταία φορά έφαγα μια κλήση και έσκασα ένα πρόστιμο ,και αν ήθελε η τροχονόμα με παίρναν μέσα σηκωτό αφού πήγαινα με 121 σε σημείο που είχε όριο 80- ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΟΜΩΣ.Ηταν όριο μονο για ένα τούνελ της Αττικής Οδού,μιλάμε για 100 μέτρα βάλανε οριο 80..Και οι κουφάλες περιμέναν στην άλλη άκρη του τούνελ..γαμω την ατυχα μου). Τέλος πάντων έφτασα Πάτρα και ξεράθηκα στον καναπέ. Είχα ψιλοκανονίσει να πάω για φαγητό αλλά ούτε για νερό στην κουζίνα δεν είχα όρεξη να πάω. Τελικά ψιλοέστρωσα και επειδή πείναγα ασύστολα κάθισα και έφτιαξα κάτι να φάω. Μια και με έχει πιάσει ένα κάτι με πιο υγιεινή διατροφή τελευταία αποφεύγω να παραγκέλνω ακόμα και όταν είμαι πολύ κομμάτια. Μετά το σαβούρωμα και τον ύπνο ήρθε η ώρα της πίκρας.Και εξηγούμαι : Είμαι μόνος σπίτι, έχω φτιάξει τον καφέ μου, έχω αράξει, έχω πάρει μπροστά μου το σημειωματάριο και το μπλοκ (είχα όρεξη να γράψω) και κάθομαι και σκέφτομαι διάφορα. Και χαλάει ο γαμώκαιρος και σκοτεινιάζει,φυσάει και βρέχει. Ε που να τον φαν τα μάυρα Τάρταρα. Και μαυρίζει ο υποφαινόμενος...Τι πίκρα ήταν αυτή ..Έπαιρνα το μικρό και το ασήμαντο και το έκανα σημείο κλειδί για την Συντέλεια του κόσμου. Τα έπαιρνα με τον εαυτό μου,τα έπαιρνα με τον κόσμο γενικότερα, με συγκεκριμένο κόσμο ειδικότερα, να το ενα να το άλλο..Και η απάντηση σε όλο αυτό το ξέσπασμα πίκρας ήταν το γράψιμο..όπως πάντα δηλαδή. Τι ψυχολόγοι και παπαρολόγοι. Δεν έχω βρεί καλύτερη θεραπεία από το να γράφω. Ο,τιδήποτε. Είτε στίχους, είτε πεζά .Όχι κατ ανάγκη σχετικά με το τι σκέφτομαι .Έχει τύχει σε φάση που ήμουν να με κλαινε οι ρέγγες να γράψω ένα μικρό διηγηματάκι σε ύφος Douglas Adams .Ο,τι κάτσει δηλαδή..Μεγάλο πράμα η ησυχία για το γράψιμο πάντως... Τέλος πάντων,να μην γράφω και άλλα γιατι έχουμε και δουλειά .. νεότερα στο επόμενο που ελπίζω να είναι πιο ουσιαστικό και οχι τοσο κενό νοήματος και περιεχομένου.. καλημερα

2 comments:

Clueless said...

Καλή σου μέρα και βδομάδα. Απλά λόγο Δευτέρας σου βγήκε όλο αυτό. Καθαρά λόγο Δευτέρας…. Έπρεπε να καταργηθούν από εργάσιμες.

Blogarismenh said...

ESTARIAN γράφεις αυθόρμητα και αυτό είναι ωραίο.Και νόημα είχε το ποστ και περιεχόμενο.