Wednesday, April 27, 2005

Οι γυναίκες του σήμερα

Το παρακάτω κειμενάκι ίσως σας είχε έρθει κάποια στιγμή στο mailbox σας. Το δημοσιεύω εδώ πέρα που έχω βάλει και some rights reserved γιατί εγώ το είχα γράψει κάποια στιγμή σε ένα forum ,ως απάντηση στη γκρίνια μιας κοπελιάς για τους άντρες.Το κείμενο γράφτηκε τον Οκτώβρη του 2003 .Από τότε έχω ανακαλύψει και άλλα είδη βέβαια, αλλά βαριέμαι να γράφω τώρα.. :) Πάρτε να χετε

Πρίν ξεκινήσω το χώσιμο,να πώ πως όλες οι παρακάτω περιπτώσεις προέρχονται αποκλειστικά και μόνο απο προσωπικές εμπειρίες,και όχι "το άκουσα απο τον χ ψ ζ τριτοξάδερφο του μπατζανάκη ενός φίλου που είχα στο δημοτικό".Επίσης ναι,θα υπερβάλλω λίγο :) Τέλος,επειδή μπορεί να παρεξηγηθώ κιόλας,όχι δεν είμαι καθόλου μισογύνης,ούτε τόσο πικραμένος όσο φανεί (τώρα πιά μεγάλωσα για να εκπλήσσομαι από τέτοιες καταστάσεις).Και ξεκινάμε:

Οι τύποι των γυναικών που έχω συναντήσει : (ηλικιακό δείγμα απο 18-26..με πιο μεγάλη δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα,οπότε δεν ξέρω.Περίοδος έρευνας: 1995-σήμερα)

α.Κορίτσι "απο σπίτι".Ειναι σοβαρή.Ξέρει τι ζητάει.Δεν γουστάρει αρπαχτές και σαβουροπηδήματα.Τα είχε (πριν σε γνωρίσει) με 30αρη,γόνο πλούσιας οικογένειας που την σαβουροπήδαγε και την άφηνε να γυρίσει με ταξί σπίτι.Είναι απογοητευμένη και ζητάει έναν φίλο (ΘΥΜΑ,ναι εσύ εισαι αυτός) ,αλλά ίσως όχι μονο φίλο.Την ερωτεύεσαι σφόδρα.Τα δίνεις όλα.Είσαι φοιτητής και δουλεύεις σε 2 δουλειές για να την βγάζεις έξω,γιατί δεν γουστάρεις να τρώς απο τα έτοιμα.(μαλάκα...).Αυτή ξεκινάει το παιχνίδι "δώσε μου λίγο χρόνο" .Κάνεις υπομονή γιατί εισαι ένας ρομαντικός βλάκας.Εν τω μεταξύ,έχεις κάνει πλούσιο τον ανθοπώλη γιατί στην κιουρία αρέσουν τα κόκκινα τριαντάφυλλα,και έχεις μάθει να μαγειρεύεις γαλλικά,ιταλικά και κινέζικα μπάς και την εντυπωσιάσεις λίγο παραπάνω.Το αποτέλεσμα μετά απο 3 μήνες στενότατης πολιορκίας είναι "συγνώμη ,είσαι μικρός και αδημιούργητος ακόμα" .Κλάψε τώρα μαλάκα γιατί έπεσες στο πουτανάκι που ήθελε ίσα ίσα λίγο στήριγμα και αυτοεπιβεβαίωση,και μόλις έστρωσε,άρχισε πάλι να κυνηγάει τα πολλά λεφτά...

β.Η "παρθένα αλλα..." : Ειναι μικρή,συνήθως πρωτοετής,αλλά μπορεί και λίγο μεγαλύτερη.Παίζει με όλο τον κόσμο.Και με σένα.Την γουστάρεις,και της το λές.Ανταποκρίνεται αμέσως.Αχ και που να ξερες..Μετά τα 2-3 πρώτα ωραιότατα ρομαντικότατα ραντεβού,έχεις χαλαρώσει και έχεις ξεγελαστεί πως όλα πάνε καλά.Και νομίζεις πως βρήκες κάτι καλό,να αράξεις ρε αδερφέ.Να γουστάρεις που ξυπνάς το πρωί και βλέπεις δίπλα σου ένα όμορφο χαμογελο.Α ρε βούρδουλα που θες..Ερχεται και η ώρα να "πάμε σπίτι".Ετοιμάζεσαι ψυχολογικά,γιατί είσαι βλάκας και έχεις συνηθίσει όταν μια γυναίκα σου λέει να κοιμηθείτε μαζί,να εννοεί να κοιμηθείτε "μετα".Σε πάει σπίτι.Σε βάζει κάτω και σε κάνει turbo diesel.Και σταματάει.Γιατί?"Αχ γιατί δεν μπορώ,δεν κάνει,δεν το έχω ξανακάνει"."Και μωρή βλαμμένη,αφού δεν θες να ψήσεις μπριζόλες,φωτιά γιατί ανάβεις???" .Αυτό γίνεται 2-3-4 φορές,οπότε αγανακτείς κάθε φορά πάνω στο καλό να σε διώχνει και απο πάνω,και την στέλνεις.Και μετά γίνεσαι και ο μαλάκας της υπόθεσης γιατί ήθελες και καλούα μόνο να πηδήξεις.Συγνώμη που έχω συνηθίσει να κάνω έρωτα με την εκάστοτε κοπέλα μου δηλαδή..μετά μαθαίνεις πως το έχει ως hobby αυτό το σκηνικό και πως πολύ γελάει με τις φίλες της μετά..αλλά ,όλα αργά τα μαθαίνεις ,καλά να πάθεις..

γ.Η "δεν θέλω να σε πληγώσω" :Καλές κοπέλες,πολύ καλές,και με κάλλιστες προθέσεις.Κάνουν ένα λάθος όμως:Για να μην σε πληγώσουν ποτέ δεν μιλάνε στα ίσα και καταλήγουν να σε κάνουν χειρότερα χάλια στο τέλος.Γιατι?Γιατί δεν λένε απο την αρχή "ξέρεις,δεν γίνεται τιποτα",επειδή νομίζουν πως έτσι θα σε καταστρέψουν.Λάθος.Σε παιδεύουν απο δώ και απο κεί,κερδίζουν και καλά χρόνο,να στο φέρουν σιγά σιγά ,αλλά στο τέλος και σε πληγώνουν και -ω τι πρωτοτυπια- βγαίνεις και ο μαλάκας..΄Να λέτε αυτό που θέλετε απο την πρώτη στιγμή.Θα στεναχωρηθούμε λιγότερο

δ.Η "ψάχνω για σάκο του μποξ" : Πληγωμένη,αγανακτισμένη απο τον προηγούμενο μαλάκα που την πήδηξε και την παράτησε.Και για αυτό πρέπει να πληρώσω εγώ! Εγώ?Τι φταίω εγώ? "Φταίς,και εσύ άντρας είσαι" ..χμμ..επειδή δηλαδή είμαι και εγώ τσουτσουνοφόρος,πρέπει να μου %#@%@# την ψυχολογία,ασχέτως αν φερθώ καλά η όχι..μααααααααστα...

ε.Το κλασσικό "ξεκωλο" . Παραδόξως αυτές είναι πολλές φορές οι πιό ξηγημένες.Φαίνεται και ξέρεις τι θέλουν απο τήν αρχή.Τίποτα σοβαρό,τίποτα μόνιμο,λίγο λούσσο,λίγο έξω και λιγη μούρη,μια περιπετειούλα.Μεσα και εγώ,αρκεί να το ξέρω απο την αρχή..Και το πιο παράδοξο,άμα της φερθείς όπως στις άλλες,καλά δηλαδή,και δεν την έχεις στο στυλάκι "ξέκωλο είσαι,σε έχω και εγώ για τα βασικά",μπορεί και να ανταποδώσει το σεβασμό και να φάει και κανά κόλλημα μαζί σου..Και να προσπαθεί και να "βελτιωθεί" -χωρίς να απαιτήσεις τίποτα φυσικά- για να "μπορεί να στέκεται μαζί σου".

Την αττάκα αυτή την έχω ακούσει αυτούσια,και συγκινήθηκα εντονως μπορώ να πώ…..γιατί δεν το περίμενα..κακώς δεν το περίμενα,ήταν απίστευτα ξηγημένο άτομο.

στ.Η "εεεγώ δεν έχω απαιτήσεις αλλά..." ..Αλλά θες ένα συνδυασμό του Superman,του Αριστοτέλη Ωνάση(απο λεφτά),του Παπακαλιάτη(απο στυλάκι),του Τσιλιχρίστου(απο γνωριμίες) και πάει λέγοντας.Το κακό είναι και αυτή δεν σε στέλνει με τη μία,να ξέρεις που πάς ρε αδερφέ..Θα σε παιδέψει γιατί βαριέται τη ζωή της και γιατί φυσικά δεν έχει βρει αυτό που θέλει.Γιατί?Γιατί κοπέλα μου τα μεταξωτά στριγκάκια θέλουν και τον ανάλογο κώλο.Εσύ δηλαδή τι προσφέρεις και ζητάς αυτά?Ναι,ευχαρίστως να «πληρώσω» -ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΦΡΑΓΚΑ ΕΔΩ,μην χώσετε παλι τα γνωστά «αμα νομιζεις πως όλες σε θέλουν μονο για το πορτοφόλι..κλπ κλπ»για Φερράρι.Αλλά να πάρω Φερράρι,όχι Φίατ.

ζ.Η "δεσμευμένη" . Εδώ παίζουμε στα σοβαρά.Είναι δεσμευμένη(και όταν λέω δεσμευμένη δεν εννοώ 3 μήνες..εννοω >4 χρόνια),αλλά εσύ δεν το ξέρεις απο την αρχή.Το μαθαίνεις αφού τελεστεί το έγκλημα.Και επειδή είσαι και τίμιο παιδί,σε πιάνουν και τύψεις."Ωχ που πάω να μπώ ανάμεσα σε ζευγάρι" κλπ κλπ.Σου πουλάει τρελλό έρωτα γιατί είναι σκασμένη απο την πολύχρονη σχέση.Και επειδή είναι και ψιλομεγάλη,σκέφτεται και για ρύζια,κουφέτα κλπ και έχει τρομοκρατηθεί λίγο.Και εκεί που έχεις καψουρευτεί και σύ και λές "δεν πα να γ... όλα,εγώ θα κάνω αυτό που λέει η καρδούλα μου..και απο ό,τι φαίνεται θα τον χωρίσει "..τσουυυυυυυπ μένεις πάλι παρέα με τους τοίχους,γιατί της κυρίας της πέρασε το άγχος και θα γυρίσει στη σιγουριά.Και μετά σου στέλνει και sms του στύλ "θέλω να είσαι καλά..λυπάμαι αλλά δεν γινοταν αλλιώς" κλπ κλπ..οξωωω

η.η "Φιλη" . "Σε θέλω για φίλο.Σε θέλω για να ακούς τα ζόρια μου.Σε αγαπάω,σε εκτιμάω,είσαι καλός χρυσός/διαμαντένιος/πλατινενιος,αλλά σε έχω μόνο για να σου λέω πως με πήδηξε ο άχρηστος και με έστειλε.Ξέρω πως είσαι καψούρης μαζί μου και πως σε καταστρέφω μονο και μονο που με βλέπεις,αλλά έλα μωρέ θα σου περάσει..και κοντά τα χέρια γιατί είπαμε,παραείσαι καλός για μένα" ..δεν σχολιάζω παραπέρα..

και τέλος

θ.Η "ΟΧΙ" ...Τις πάω αυτές τις γυναίκες.Δεν θέλουν και στο λένε με τη μία.Δεν τους κάνω ρε αδερφέ,πώς το λένε..Δεν γουστάρουν.Και ξηγιούνται σπαθί."Ξέρεις,ναι αλλά δεν γίνεται τίποτα,μην ελπίζεις τσάμπα".Να ναι καλά τέτοιες κοπέλες.Ούτε στο περίμενε,ούτε στην εκδίκηση ούτε τίποτα.Στα ίσα.Και άμα σε δούν πως παραζορίζεσαι κόβουν επαφή για να μην σε καταστρέψουν,γιατί σε βλέπουν πως είσαι εντάξει και δεν γουστάρουν να σου κάνουν κακό.Τις πάω και τις γουστάρω..μπράβο τους..

Και επαναλαμβάνω τελειώνοντας για να αποφύγω όσο το δυνατόν περισσότερα μπινελίκια :

1.Δεν είμαι μισογύνης,τις γυναίκες τις λατρεύω και τις χρειάζομαι στη ζωή μου

2.Επ ουδενί δεν περιγράφω εδώ όλες τις γυναίκες του κοσμου τσουβαλιάζοντάς τες σε ηλίθιες κατηγορίες.Το τι μου έχει τύχει ,είναι και δική μου ευθύνη και όχι μονο αυτών που μου έκαναν κακό (ή και καλό)

3.Το κείμενο έχει εκτός από υπερβολή,και χιουμοριστική διάθεση.Παρ όλα αυτά ,αν βγάλετε τις σάλτσες τα συγκεκριμένα σκηνικά μου έχουν τύχει.(Και πάλι καλά να πάθω για τα άσχημα,εγώ έφταιγα)

3.Καλά,θα χώσετε anyway,αλλά τέλος πάντων

ουφ..αυτά πρός το παρόν :)

8 comments:

DanaiShips said...

Καλημέρες.
Καταρχάς όταν γράφεις τέτοιο κείμενο, τόσο αβανταδόρικο και τόσο provocative είναι χαζό να αναλώνεσαι σε δηλώσεις τύπου δεν είμαι μισογύνης, αγαπώ τις γυναίκες κλπ κλπ. Το κάνεις που το κάνεις, διασκέδασέ το, κανιβάλισέ το βρε αδερφέ. Άσε τα μπινελίκια να έρθουν πλάκα θα έχει!
Απο μένα πάντως χώσιμο δεν έχει. Σε βρίσκω πολύ σωστό. Ειδικά αυτόν τον καιρό είμαι λίγο απ' όλες τις κατηγορίες! Όχι Ferrari...κουβάρι! (δε βαριέσαι, κι αυτό πλάκα έχει! τα πάντα ρει...;-) )

Stefanos said...

Να ακούσω μπινελίκια ναι,αλλά όχι μπινελίκια του τύπου που ειχα ακούσει όταν το είχα δημοσιεύσει την πρώτη φορά άνευ διευκρινίσεων (του τύπου "είσαι αδερφάρα του κερατά" ,"αγάμητε","μπάζο θα σαι" κλπ κλπ..) μπινελίκια καλοδεχούμενα,αλλά επί της ουσίας :)

DanaiShips said...

Εγώ πάντα πίστευα οτι ο τρόπος που δέχεσαι την κριτική φανερώνει πολλά για το ποιόν σου. ΄Ετσι, γυναίκα που θα στείλει κάτι τέτοιο...πιθανότατα έχει αικιού ραδικιού και χιούμορ όσο το κλίμα της Σιβηρίας. Οπότε...why bother?

Stefanos said...

Εκεί που το είχα δημοσιεύσει αυτό πρώτη φορά, πίστεψέ με, ηταν ΠΟΛΛΕΣ έτσι ακριβώς όπως περιγράφεις...

DanaiShips said...

Χμμμ...Κι εσύ τί έκανες εκει μέσα;
Μίλησέ μας για τα παιδικά σου χρόνια!

dgalanis said...

από τη στιγμή που οι άντρες μπλογκάρουν περί γυναικών το παιχνίδι έχει χαλάσει

Stefanos said...

Έχω γράψει και για τους άντρες ρε! αλλά για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορώ να μπω στο briefcase στον pathfinder να το κατεβάσω

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Διάβασα μόλις τώρα το σημείωμα "ποταμό" για την "θηλυκή" συμπεριφορά και προς επίρρωσιν των γραφομένων, σου "χαρίζω" το refrain ενός "γνωστού" χασάπικου (στον ευρύ κύκλο των 10 middle aged φίλων που άπαξ ετησίως γλεντοκοπάμε με μπουζούκια χωρίς όμορφες κοπέλες) που έχω γράψει, συνθέσει και "εκτελώ" ο ίδιος

Τα κόλπα και τα νάζια σου
τα όχι και τα μή
τα σούπα-μούπες και τα δήθεν
έχω βαρεθεί
αφού λοιπόν κουράστηκες
κι' αλλού λοξοκοιτάς
ΦΥΓΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ Μ' ΑΓΑΠΑΣ

Το τελευταίο το αποδίδει με ενθουσιασμό όλη η χωρωδία μαζί!...