Wednesday, June 29, 2005

Η καγκουρογειτονιά

Χτες βράδυ είχα βγεί. Φάγαμε, ήπιαμε, γελάσανε, και γυρίσαμε σπίτια μας νωρίς νωρίς κατά τις 2 γιατί παίζει και πρωϊνό ξύπνημα. Ο ύπνος όμως έγινε όνειρο απατηλό, όνειρο θερινής νυκτός και όνειρο άπιαστο. Όταν πρωτονοίκιασα το σπίτι είχα την εντύπωση πως νοικιάζω σε ήσυχη γειτονιά. Τα γραφικά γεροντάκια στα γραφικά καφενεία μου έδιναν την εικόνα ήσυχης γραφικότητας και γραφικής ησυχίας. Η γειτονιά έδινε μια εντύπωση σιέστας και "εμείς εδώ πετάμε τάπες βαρελιών για να περάσουμε την ώρα μας". Αναστάτωση για τους κατοίκους αποτελούσε μόνο το εκάστοτε τροφαντό πιπινάκι που πήγαινε στο φροντιστήριό του κουνώντας τα τροφαντά προτσόντα του. Κούνια που με κούναγε όμως. Σιγά σιγά τα πρώτα σύννεφα έκαναν την εμφάνισή τους στον ορίζοντα. Οι πρώτοι κάγκουρες με τα μηχανάκια άρχισαν να μαρσάρουν κάτω από το σπίτι μου. (Στην πολυκατοικία απο ο,τι ψιλιάζομαι παίζουν μερικά ενδιαφέροντα κοριτσάκια, οπότε οι χλέμπουρες κάνουν φιγούρα). Κολιές, φρεναρίσματα, στριγγλίσματα φρένων, μαρσαρίσματα και λοιπές παραδείσιες μελωδίες ταλανίζουν τα μεγάλα μου αυτιά όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας. Μετά τους μηχανάκηδες (Τρομάρα να σας έρθει, πήρατε ένα καφάσι με ρόδες και το λέτε και μηχανή), σκάσαν μύτη οι αναβαθμισμένοι κάγκουρες , οι κλασσικοί τύποι με τα κωλοφτιαγμένα 106 που μοιάζουν με το αστρόπλοιο Galactica και περνάνε αργά αργά το δρόμο, με το χέρι κρεμασμένο έξω απο το παράθυρο, να κάνει μανικιούρ στην άσφαλτο. Αυτοί περνάνε αργά μεν (νταξ ,συνήθως) αλλά διαδηλώνουν με προσήλωση και ευλάβεια τα μουσικά τους γούστα. Ξέρετε τι είναι στις 4 το πρωί και ενώ επιτέλους σε έχει πάρει ο ύπνος να σκάει ξαφνικά φωνή απο το δάσος "Τσικουλάτα τσικιτσικιτσικινται τσικινται τσικινται"? 'Η καψουροτράγουδο βαρύ και ασήκωτο "Για σένα αλήτη μου το έκαψα το σπίτι μου" ή άμα είναι νεοκάγκουρας του 21 άιώνα, να βαράει τα λεγόμενα πριόνια? Ημαρτον ρε πίθηκα ,εντάξει έχεις κάβλες σαν τα γατιά. Θα μπορούσες να νιαουρίζεις σαν αυτά αντί να μας κατακερματίζεις τα γεννητικά όργανα με τις τσικουλάτες σου. Ηθελα να ήξερα που βρήκες τα λεφτά για τέτοια ηχεία μέσα στο αυτοκίνητο. Τι αυτοκίνητο δηλαδή, είπαμε, αστρόπλοιο... Χτες βράδυ πάλι κάποιος εκλεκτός και καψουρεμένος νέος έκανε καντάδα στην Ιουλιέτα του, με γνωστά ανεβαστικα σκυλοτράγουδα, συνοδευόμενος από ουρλιαχτά σκύλων (ω τι ταιριαστό) , νιαουρίσματα, και τα απαραίτητα μαρσαρίσματα από τα παπάκια και τα σκουτεράκια. Αλλά η πουτάνα η Ιουλιέτα τίποτα. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Όπως κάθε Ιουλιέτα που σέβεται τον εαυτό της τηρούσε σιγή ιχθύος (ή πολύ απλά έβγαζε τα μάτια της με άλλον κάπου σε καμιά παραλία) Πες του κάτι μωρή και συ του γύφτου που μας τα έχει κάνει τσουρέκια!Πές του και εγώ μετά ό,τι θες Πραγματικά ο νεανικός έρωτας με συγκινούσε και με συγκινεί, αλλά στην δική μου πλάτη πας ρε να καψουρευτείς? Με κατάντησες να κοιμηθώ δυό ώρες σήμερα, άσε που μεράκλωσα και εγώ απο το πολύ καψουροτράγουδο και σηκώθηκα και εκανα τσιγάρα και χτύπησα και ένα ουισκάκι. Οι γαρδένιες μου έλειπαν. Αϋπνο με άφησες ρε παλιοκάγκουρα, αλλα δεν θα σε πετύχω κουρασμένο? θα ακούσεις δισκογραφία απο ο,τι χειρότερη καφρίλα έχω.... Απλυτε Ρωμαίο....

11 comments:

DanaiShips said...

Υπάρχουν και οι ωτοασπίδες...Γέρο, που όταν τα'κανες εσύ ήταν καλά!!!
Υ.Γ. Που να ακούς το "Βρέχει φωτιά στη στράτα μου" σε καραόκε, στις 6 το πρωί, απο τον Κακοφωνίξ του διπλανού διαμερίσματος! Φεύγω τώρα, πάω στο αμάξι (που δεν έχω) να βάλω τσίτα τη Celine Dion. All by myseeeeeeeeeeeeelffff!!!

Stefanos said...

α.εγώ δεν τα κανα αυτά
β.και ο κάγκουρας all by himself βολεύτηκε χτες... ;)

xxx said...

Α μα είναι απλά τα πράγματα. Θα κάνεις κι εσύ ό,τι έκανε ένας μανάβης στην Μπόχαλη της Ζακυνθου: όταν ακούς κόρνα, μουσική, γκαζιές ή ότι άλλο σου την σπάει, θα πετάγεσαι έξω στο μπαλκόνι,μα με το βρακί θα είσαι , μα με το κουστούμι δεν έχει σημασία, και θα κραδαίνεις μια κόρνα απ'αυτές που έχουν στα γήπεδα ξέρεις με την φιάλη και θα βαράς αλύπητα.Δοκίμασέ το (κι αν επιζήσεις των άλλων γειτόνων) πες μας κι εμάς να δούμε αν πιάνει :P

S G said...

δεν φταινει οι καγκουρες. Φταιει το ελληνικο χαος που ο ΚΟΚ δεν εφαρμοζεται πουθενα. Τα ορια ταχυτητας ειναι ενδεικτικα και εθελοντικα, τα πεζοδρομια για να παρκαρουμε, το ηχοσυστημα ειναι στροβιλος τουρμποπροπ και οι κορνες για να κανουμε συναυλιες.

ΥΓ αυτα τα κωλομηχανακια με τις τρυπιες εξατμισεις δεν απαγορευονται? Ακομα και σε χωρες που εχουν πολλα μηχανακια (Ισπανια, Ιταλια) δεν το χω δει αυτο το πραγμα με μηχνακια 50 κ.ε. να κανουν περισσοτερο θορυβο απο νταλικα...

Oneiros said...

Στην πολυκατοικία απο ο,τι ψιλιάζομαι παίζουν μερικά ενδιαφέροντα κοριτσάκια

Υποψιάζεσαι, δεν έχεις κάνει απογραφή ακόμα; τσκ τσκ... :-p

Όσο για το topic, μένω ..downtown και συμπάσχω απόλυτα.

και θα κραδαίνεις μια κόρνα απ'αυτές που έχουν στα γήπεδα

...χμ!!!

Stefanos said...

Όχι ρε δεν έχω κάνει απογραφή γιατί κυκλοφορώ άλλες ώρες από αυτά..αλλά στον τοίχο του πάρκινγκ μας υπάρχουν κάτι ύποπτες αφιερώσεις που με οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα :)

Unknown said...

Άμα κυκλοφορείς άλλες ώρες, δώσε μας διεύθυνση να κυκλοφορήσουμε εμείς τις άλλες ώρες :p

λεμόνι δίχως όνειρα said...

Α, ώστε είναι αλήθεια. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να κοιμηθούν σε μερικά δευτερόλεπτα... Χωρίς να παίζουν ρολο οι ήχοι τριγύρω... Τι μου λες... Όσο ζω μαθαίνω... (Ζήλεια, Ζήλεια!!!)

Ακόμα και να με ενοχλούσαν οι ήχοι, είμαι στον 5ο όροφο. Εδώ πάνω, τίποτα δεν ακούγεται...

Unknown said...

Καλά, τί να πώ εγώ που ακόμα και όταν έχω κοιμηθεί για τα καλά, ακόμα και ένας ανεπαίσθητος ήχος είναι ικανός να με ξυπνήσει :(

Stefanos said...

Σα να έχεις δίκιο.. κάπου είχα ένα κομμάτι απο cannibal corpse, απο τοτε που ήμουν μικρός και αθώος .. :)
dimmu borgir,ρε που τους θυμήθηκες αυτούνους? παπαπαπα.. :) :)
Δυστυχώς έχω περάσει Πέμπτη βράδυ απο Βούτα γυρνώντας σπίτι και έχω δει το Δία φαντάρο, έλεγα πάει θα σκοτωθώ στο άνθος της ηλικίας μου..

evee said...

lolololollol!!! τι κείμενο!

συμφωνώ με άπασες τις και άπαντες τους προλαλήσαντες.

Το συγκεκριμμένο σημείο επί της Βουλιαγμένης δεν ήξερα ακριβώς που είναι. Το έμαθα όμως μια και καλή όταν ένα βράδυ, φρενάροντας πριν από ένα κόκκινο φανάρι, είδα δυο τσατσαλόμορφους κάγκουρες να κατευθύνονται, καβαλώντας το προαναφερθέν αστρόπλοιο με την τρύπια εξάτμιση, αντίθετα στο ρεύμα και γκαζώνοντας κατά πάνω μου!!!!!!

Φρέναραν μισογελώντας 5΄πόντους από το σταματημένο μου αυτοκίνητο, στροφή επί τόπου και ξαναγκάζωμα ως την πρώτη σειρά του φαναριού.

Ε αι και ^##%%#@!