Saturday, August 27, 2005

Και άλλο οδυνηρό ?

Ανακοίνωση Αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν όπως το παρόν θέμα διαγραφεί,γδαρθεί,σκισθεί,πεταχτεί εις τα βράχια,ανασκολοπισθεί και τέλος απαγχονισθεί είς κεντρικήν πλατείαν της πόλεως. Το φιλοθεάμον κοινό παρακαλείται όπως προσέλθει ίνα λοιδωρήσει και εκφράσει τον αποτροπιασμόν το προς τας παπαριάς αι οποίαι είχον γραφεί εις το θέμα αυτόν. Αποφασίζωμεν και διατάσσωμεν, λέγω, γκουχ, (πλατάγισμα γλώσσας,νερό) ,διατάσσωμεν λέγω, όπως ο κάτοχος του ιστολογίου αυτού τιμωρηθεί με sqrt(φ) ραπίσματα εις τα σφριγηλά του οπίσθια. Την ποινή θα εκτελέσει δερματοφορούσα καλλονή εκπρόσωπος της Αρείας φυλής εξ Άνω Παναγιάς Γκραβάρων. Είσοδος δωρεάν, στην έξοδο αφήσατε τα ποκαμισοσώβρακά σας

24 comments:

Depsorama said...

In visions of the dark night
I have dreamed of joy departed—
But a waking dream of life and light
Hath left me broken-hearted.
Ah! what is not a dream by day
To him whose eyes are cast
On things around him with a ray
Turned back upon the past?

Η Κουρούνα said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Stefanos said...

That holy dream--that holy dream,
While all the world were chiding,
Hath cheered me as a lovely beam
A lonely spirit guiding.
What though that light,
thro' storm and night,
So trembled from afar
What could there be more purely bright
In Truth's day-star?

ΟΧΙ ΠΟΕ τώρα :)

Τυπος Νυχτερινος said...

Κάποτε, σ΄ένα ποστ μου, μου χες γράψει: "αυτό ήταν το λάθος πράγμα να διαβάσω τέτοια ώρα..."
Ήρθε η σειρά μου να στο ανταποδώσω.

Και το παραπάνω να μη θεωρηθεί με κανέναν τρόπο αποτρεπτικό... γράφε περισσότερο σε μπλουζ μόσιον, σου παει.

Stefanos said...

Ναι αλλα άμα συνεχίσω να γράφω ετσι δεν την βγάζω καθαρή.. :)

beep beep said...

Ενω αρχισεs το post με μια αξιοθαυμαστη Καραγατσικη αποστασιοποιηση μετα σε πηρε απο κατω.Γαμωτο...

Depsorama said...

Ναι καλέ μου, δίκιο έχουν τα παιδιά, δεν σου πάει, don’t indulge in the pain..
Θα περάσει, θα δεις...

Unknown said...

Δεν έχουμε να σου συγχωρέσουμε τίποτε. Αυτή είναι η ζωή φίλε μου. Αναμνήσεις που σε γεμίζουν και σου δίνουν την ικανότητα να προχωράς μπροστά πιό έμπειρος και ας ισοπεδώνεις τα πάντα. Δεν είσαι ο μόνος, όλοι το κάνουν.

Ισοπεδώνεις μόνο όταν συνειδητοποιείς ότι πρέπει να είσαι ευτυχισμένος. Και μόνο έτσι κάνεις και τους άλλους ευτυχισμένους. Και τότε ίσως η ισοπέδωση είναι καλύτερη και βοηθάει. Όχι μόνο εσένα.

Ίσως μου έδωσες μια απάντηση που ήξερα, αλλά δεν έβλεπα.

Μαρκησία του Ο. said...

Καλύτερα να θυμάσαι κάτι που σε πονάει παρά να μην έχεις τίποτα που να αξίζει να θυμάσαι....

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

.......

Stefanos said...

Ελα να σοβαρευόμαστε, τέρμα οι κλάψες! :)

---. said...

Εγώ θα σε γιατρέψω με ομοιοπαθητική.Πάρε ένα "υπάρχω" του Καζαντζίδη να στανιάρεις!

Stefanos said...

Χαχαχα... α ρε Κωνσταντινα... :) το ριξαμε στα βαρια.. τέτοια τραγούδια μπορώ να ακούσω μονο σε ταβερνείο με καρώ κοκκινο τραπεζομάντιλο, ψάθινες καρέκλες, και τονους ρετσίνα :)

---. said...

Είδες όμως που γέλασες;
Ο άντρας μου, μου το τραγουδάει κάτι τέτοιες μέρες.
Και ξεκαρδίζομαι.

Stefanos said...

Άμα με ακούσεις εμένα να το τραγουδάω να δεις γέλια που θα κάνεις :P

τέλσον said...

Ναι αλλά την εκτέλεση το Πουλικάκου την έχετε ακούσει αγαπητοί μου Κωνσταντίνα και Εστάριαν;;;

ΜΑΜΑΕΙ...

Stefanos said...

Η εκτέλεση του Πουλικάκου, δεν μαμάει..
ΓΑΜΑΕΙ...
(Τι σας έχει πιάσει ρε ολους και μιλάτε σαν συντάκτες του Free?)
Μαμώ το νουνί του νουνιού δηλαδή :P

Unknown said...

Νουνί.... νουνί... αααα μινάκι ;)

Stefanos said...

Αυτό το "μινάκι" μου θυμίζει Μέγα Ανατολικό κλπ. Άτριχα ροδάκινα, ο μολοσσός Μπόμπ και οι καυλοπυρέσσοντες νεανίες :P
(Σήμερα είμαι ντάγκλα. Έχω κοιμηθεί μια ωρα μονο.. ωραιουα.. και έχω κατι κεφια..αστα να παν..)

Unknown said...

Eντάξυ.. εγώ κάτι παραπάνω... αλλά η μέρα μου προμηνύεται μεγάλη και.. ωραία...... (το αυτό και για την νύχτα...!)

Unknown said...

ΜΑ ΓΙΑΤΙ;;;;;

Marina said...

Κόψε τη κλάψα, estarian, γιατί θα σε κάνω νταντά ..

Unknown said...

Ντα ντα ντα....
Ντα ντα ντα....
Θα σε κάνω ντα-ντα..
Σαν τα μικρά παιδία...

Depsorama said...

Ωχ, ωχ, το κατέβασες πουλάκι μου; Τς, τς, τς, ντροπή να μην μπορείς να δεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη την επόμενη μέρα. Δεν θα ραγίσει καλέ!