Friday, September 02, 2005

Κατά πρωινού ξυπνήματος και πρωινού

Ξυπνάς ένα ωραίο πρωί και καταλαβαίνεις οτι έχεις ξυπνήσει μεσημέρι. Αυτό δεν είναι ιδιαιτέρως κακό εκτός και αν έπρεπε οπωσδήποτε να ξυπνήσεις πρωί για να κάνεις κάποια από αυτές τις δουλειές που απαιτούν να ξυπνήσεις πρωί. Γενικά το πρωί και δει το πρωινό ξύπνημα είναι κακές εφευρέσεις, και να μου το θυμηθείτε αυτοί που τα δημιούργησαν είχαν κακό τέλος, στα χέρια οργισμένων και αναμαλιασμένων όχλων. Ελπίζω πριν τους κάνουν τα ακατονόμαστα να τους πέρασαν ένα χέρι πίσσα και πούπουλα.Όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο, αλλά γιατί πάντα μου άρεσαν οι πισσοπουπουλιασμένοι απατεώνες στον Λούκυ Λούκ. Δεν αντέχω το πρωινό ξύπνημα. Για την ακρίβεια είμαι αλλεργικός στο πρωινό ξύπνημα.Έχω πάντα πρησμένα μάτια και ψιλοζαλάδα. Αυτά για έναν γιατρό είναι ενδεικτικά συμπτώματα αλλεργίας, και αμα του έλεγα οτι τα έχω θα μου δινε ένα Zirtec και θα με συμβούλευε να μένω μακριά απο λουλούδια την άνοιξη. Ενώ θα έπρεπε να με συμβουλεύσει να κοψω το πρωινό ξύπνημα. Εδώ και 3 χρόνια που χω κόψει- περίπου- την ζωή του βρυκόλακα, ακόμα δεν το έχω συνηθίσει. Την πρώτη χρονιά που ήμουν Αθήνα, ξύπναγα στις 6:30 το πρωί για να είμαι στις 9 στη δουλειά. Αυτό για μένα ήταν ένας Ηράκλειος άθλος, μια και μέχρι τότε η έκτη πρωινή ήταν περίπου η ώρα που έμπαινα σπίτι, έκανα ένα τσιγάρο βλέποντας λίγο χαζοκούτι, και ξεραινόμουν στον ύπνο, μερικές φορές μέχρι να ξαναπέσει το σκοτάδι (αυτό το είχα πετύχει μονο στο πρώτο έτος στη Θεσσαλονίκη, που το κλίμα σήκωνε άπειρο ύπνο). Το άμεσο επακόλουθο αυτής της φάσης ήταν οτι για να καταφέρω εγώ να ξυπνάω στις 6:30, στις 11 άρχιζα και αισθανόμουν σαν να μου χουν χώσει μια χούφτα ταβόρ στο λαιμό. Κουτούλαγα. Προσκύναγα. Το χασμουρητό μου ξεπερνούσε βρυχηθμό λέοντα στην Καλαχάρι. Μεσοβδόμαδα δεν πήγαινα πουθενα. Και που να πάω, αφού γύρναγα σπιτι γύρω στις 6-6:30. Μέχρι να μαγειρέψω πήγαινε 8, μέχρι να φάω και να αράξω πήγαινε 9. Και μετά στις 11 "καααληνύχτα στη μαμάκα, κααααληνύχτα στο μπαμπά,καααααληνύχτα στον παππούλη, καααααααληνύχτα στη γιαγιά". Εκείνη την περίοδο μπορούσα να κοιμηθώ πραγματικά παντού. Κοιμομουν στο λεοφωρείο απο Κολιάτσου για Παιανία. Κοιμόμουν στο πήγαινε ,κοιμομουν και στο έλα. Έχω ρίξει μέχρι και υπνάκο στη δουλειά, πάνω στο "θρόνο". Ευτυχώς για κανα τεταρτάκι. Ζόμπι τελείως. Και τα σαββατοκύριακα αναπλήρωνα ύπνο. Παρασκευή δεν έβγαινα. Κοιμόμουν. Σάββατο πρωί-μεσημερι, δεν έβγαινα για καφεδιές, κοιμόμουν. Κοιμόμουν μέχρι το Σάββατο το βράδυ, γύρω στις 11, οπότε και ξύπναγα καινούριος, με όρεξη, σκέρτσο και γυαλάδα στο μάτι, και χαμόγελο colgate 1000 αστέρων. Και έβγαινα. Και ένοιωθα στο στοιχείο μου τη νύχτα. Και γύρναγα. Και όλη την Κυριακή κοιμόμουν, για να αντέξω να μην ψοφήσω τη Δευτέρα. Και τη Δευτέρα το πρωί στις 6:30 που χτύπαγε ο Εχθρός, άκουγε κάτι εορτολόγια άλλο πράμα. -Αλλη μισητή εφεύρεση, το ξυπνητήρι. Ποιός $@%@^%^$#%& το έφτιαξε, να πάω να βεβηλώσω τον τάφο του- . Μετά τα πράγματα άλλαξαν, μετακόμισα, και πλέον για να πηγαίνω στη δουλειά στις 9, ξύπναγα στις 8:30. Γλέντια μεγάλα.. Ναι... @@ . Γιατί πήρα θάρρος και άρχισα να βγαίνω. Και μέχρι να κουλαντρίσω τα ωράρια, του άλλαξα τα φώτα. Οπότε το αποτέλεσμα πάλι μηδέν. Πάλι ζόμπι. Τότε απέκτησα άλλο ωράριο. Κοιμόμουν περίπου 3-8:30, και μετά όταν γύρναγα σπιτι κατά τις 4:30, έριχνα έναν υπνάκο μέχρι τις 7, οπότε και έστρωνε δερματάκι και διάθεση...Και πάλι απο την αρχή. Ο,τι και να κάνω το πρωινό ξύπνημα είναι ένας σχεδόν καθημερινός Γολγοθάς, ένα μαρτύριο. Δώστε μου τα μαρτύρια του Σίσυφου, του Τάνταλου, στείλτε με στα σκοτεινά Τάρταρα να κάνω παρέα με τον Τυφωέα και την Έχιδνα. Οχι άλλο πρωινό ξύπνημα! Σιχαίνομαι το πρωί. Εκτός και αν έχω ξενυχτήσει και βλέπω ανατολή. Σιχαίνομαι τους ήχους του πρωινού. Που από τις 6 μέχρι τις 8 βαράνε τα ξυπνητήρια απο τριγύρω και γίνεται συναυλία. Και κάποιος στην πολυκατοικία έχει ένα ξυπνητήρι, Δία βόηθα. Πρέπει να ξυπνάνε καθημερινά και μερικοί πελάτες στο νεκροταφείο παραδίπλα.. Δεν μπορώ να ακούω καφετιέρες να φουρφουρίζουν. Δεν μπορώ να βλέπω χαμογελαστούς ανθρώπους μέσα στο κέφι, ενώ εγώ δίνω μάχη με τις τσίμπλες και παλεύω να κρατηθώ όρθιος. Σιχαίνομαι το πρωινό. Τις μαρμελάδες, τα βούτυρα και τα μέλια.(εκτός άμα είμαι διακοπές και παίζει ο τρελλός μπουφές). ΚΑΦΕΣ+ΤΣΙΓΑΡΟ. Και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου ;) Ένα καλό ΜΟΝΟ έχει το πρωινό ξύπνημα. Αυτό το αναγνωρίζω και το μετράω. Αλλά τα κακά είναι τόσα πολλά που δεν σώζεται με τίποτα.. Α ναι και τις τελευταίες μέρες με έχει βαρέσει η αϋπνία. Και δεν κλείνω μάτι. Τη Δευτέρα κοιμήθηκα στις 7 και ξύπνησα στις 8.Αυτή την εβδομάδα δεν έχω κοιμηθεί πριν τις 4 και δεν έχω ξυπνήσει μετά τις 8:00. Και δουλειά πάω πάλι 9. Και το γραφείο είναι 1.5-2 χλμ απο το σπίτι. Αλλά που θα πάω, θα στρώσω. Θα φύγει και θα γυρίσω πάλι στα γνωστά ωράρια και τις γνωστές γκρίνιες. Θα λιώσω στον ύπνο την άλλη εβδομάδα.Ετσι και αλλιώς έκατσε δεύτερη δουλειά και με βλέπω να δουλεύω 12-13ωρο στην καλύτερη. Θα γυρνάω σπίτι 9-10 το βράδυ και θα κοιμάμαι όπου πέσω. Πρέπει να βρώ νυχτερινή δουλειά στον τομέα μου ή να ανοίξω την πρώτη εταιρία με νυχτερινό ωράριο: 22:00-6:00... ρε λες....

13 comments:

Unknown said...

Λοιπόν εσένα σου χρειάζεται ένα γερό ταρακούνημα....
Πάντως το 6:30 το θεωρώ εντελώς βάρβαρο σπόρ κι εγώ.
Αλλά σε οτιδήποτε έχει ως πρώτο νούμερο το 8 δεν έχω κανένα πρόβλημα...

Τες παν.. μου θύμισες κι εμένα τα νιάτα μου βρε...

Καλά δεν υπήρχε μέρα που να γυρίσουμε χωρίς να έχει ροδίσει η αυγούλα...

Μην σου πώ ότι το RPG το διαλύαμε αφού είχε σηκωθεί κανονικά ο ήλιος...

Αν πάντως βρείς τον εφευρέτη του ξυπνητηριού, κάλεσέ με να βαρέσω κι ένα από τα καταπληκτικά curses μου, να μην μπορεί να κάνει rest αιώνια!

Chrisa said...

Άσε μεγάλο πρόβλημα το πρωϊνό ξύπνημα και η κατάσταση χειροτερεύει όταν πρέπει να ξυπνήσεις πρωί μετά από διακοπές!!! Όμως και εγώ έχω αϋπνίες... κάθε μέρα στις 4:30-5:00 το μάτι ανοίγει χωρίς λόγω και μέχρι τις 7:50 στριφογυρίζω στο κρεββάτι. ρε λες να είναι κανένας ιός??

jojo said...

κάπου το ξανάγραψα αλλά δεν θυμάμαι που.... κοιμάμαι σαν το βόδι 8 ώρες σερί και ξυπνάω μια χαρούλα μετά, ακόμα και αν είναι 5 το πρωί. αρκεί φυσικά ναχω κοιμηθεί στις 9! (λίγο δύσκολο)

anyway, μου συνέβη το απίστευτο για τα δικά μου δεδομένα, να έχω αυπνίες πριν λίγες μέρες, που με ξύπνησε ένας συναγερμός στις 1.30 το βράδυ και δεν μπορεσα να ξανακοιμηθώ μέχρι τις 3.30...
περιττό να σας πώ πως ήμουν την επομένη στη δουλειά...
φρίκη αυτές οι αυπνίες ρε παιδία, σας καταλαβαίνω απόλυτα τώρα!

Marina said...

τι έπαθα δεν λέγεται..Βρέ μήπως είσαι, εγώ, μεταλλαγμένος..?
Μήπως είσαι ξανθός, με καστανά μάτια και λίγο τρελλούτσικος?

Εχω κοιμηθεί σε λεωφορεία, και βγήκα αλλού για αλλού
Εχω κοιμηθεί σε λεωφορείο όρθια, κρατημένη απο τα τσιγκέλια, συγνώμη,τις χειρολαβές μέχρι που βρόντηξα κάτω σε μία στροφή..νααα το καρούμπαλο..
Μισοκοιμισμένη έχω ντυθεί και μισοκοιμισμένη έχω πάει δουλειά για να διαπιστώσω ότι φοράω ένα παπούτσι μπλέ και ένα μπέζ..μαύρο σουτιέν μέσα απο λευκή δαντελέ μπλούζα και έχω να κάνω παρουσίαση σε ακροατήριο 100 ατόμων ..σε ένα λεπτό..

Γράφεις και κοιμισμένος όμως?

Stefanos said...

Μαρίνα όχι δεν είμαι έτσι, απλά είμαι εντελώς κουκουρούκου.. οποτε...
δεν έχω κοιμηθεί όρθιος, αλλα στη βιασύνη μου έχω βγεί από το σπίτι φορώντας μονο πουκάμισο και παπούτσια..

Μαρκησία του Ο. said...

Αφιέρωση στον αγαπημένο μακρυμάλλη:

μη με ξυπνάς απ'τις έξι
πριν ακόμα η μέρα να φέξει
ξυπνητήρι χτυπά σαν τρελό
σε μισώ, σε μισώ!

Depsorama said...

Το ξυπνητήρι χτυπάει (γμτ πο@στη μου), με 4 ώρες ύπνο (μια λιγότερη από κάθε βράδυ αυτής της βδομάδας), με hangover, και περίεργη διάθεση που ακόμα να μου φύγει, βάζω τα γυαλιά ηλίου (πολύ φως εκπέμπει αυτή η οθόνη του laptop) ανάβω τσιγάρο και ξεκινώ να διαβάζω το ποστ σου πρωί πρωί.

Φτου! Στο μυαλό μου μέσα τι κάνεις Estarian; Βρε έξω από δω!

Πάω να κάνω κανά καφέ να ξυπνήσω!
ΥΓ: ρε estarian, φαντάρος πως θα κάνεις;;

Τυπος Νυχτερινος said...

Αμάν, καμάρι μου, πόσο με καταλαβαίνεις, πόσο σε καταλαβαίνω, πόσο καταλαβαινόμαστε τέλος πάντων!
Κατάλαβες εσύ!

Stefanos said...

@Δέσποινα : Φαντάρος δύσκολα θα κάνω αλλά θα κάνω, τι να κάνω?
@Τύπισσα : Κατάλαβες, κατάλαβες..

Infrared said...

Isws tha eprepe na allaxeis epaggelma kai na kaneis kati sto opoio douleyeis mono to vrady kai to prwi koimasai. Dokimase to diko mou kai na deis pou ola ta provlimata sou tha lythoun.

Unknown said...

Ώχ αμάν... έχεις και αυτό!

Πώ πώ....
Καλά μην κάνεις το λάθος επειδή ξενυχτάς να ζητήσεις να σε βάλουν μια 6άωρη νυχτερηνή! Δεν πρόκειται να σε αφήσουν να κοιμηθείς μέχρι τις 12 από ευγνωμοσύνη μετά...

Θα πήξεις νέε μου θα πήξεις!
Στο RPG λιγότερη ταλαιπωρία βαρούσες :p

Θα μάθεις σιγά σιγά να κοιμάσαι με βάρδυες... Άστα άστα...

Και μετά θα το σιχαθείς και θα κόψεις τον ύπνο :p

Νίνα said...

Γαμησε τα! Τουλαχιστον ζομπι ξε-ζομπι ξυπνας το πρωι. εγω που πρεπει να ειμαι στη δουλεια στις9 και παω 12? γαμησε τα, ποτε θα με διωξουνε κακην κακως δεν ξερω..! παντως με εντυπωσιαζουν παντοτε οι γνωσεις σου περι αρχαιας ελλαδας κτλ ιστορικα. τωρα προσπαθω να ανακαλυψω που ηταν ηρωας ο estarian, σε ποιο βιβλιο. θα μου το αποκαλυψεις? χε χε φιλαακια απο μια σκυλα με αυπνιες!

Unknown said...

Ρε μπαγάσα! Δουλεύεις τα γκομενάκια ότι ο estarian ήταν ήρωας της αρχαίας Ελλάδας;