Friday, September 23, 2005

Αντι - Τάντρα

Η δική μου συμμετοχή στα chain-mails :
Εστω μια ηλιόλουστη μέρα που ο Βούδας καθόταν κάτω από ένα δέντρο και λιαζότανε.
Σίγουρα κάποιος πατέρας είχε μια κουβέντα με το γιό του.
Τα γεγονότα αυτά είναι μούφα,και στην πραγματικότητα τίποτα απο αυτά δεν συνέβαινε. Απλα κάποιος κλάμπανος σε ένα γραφείο έξυνε τα @ του και είπε να γράψει ένα και καλούα σοφό κείμενο για να δημιουργήσει chain mail και να γεμίσει το mailbox μας παπαριές.
Ρωτάει που λέτε ο ανύπαρκτος σοφός πατέρας τον ανύπαρκτο γιό:"Ρε μπας και έχεις ζόρια?"
"Ισως" απαντάει ο γιός που εκτός του οτι ήταν κατακόκκινος,έβγαζε καπνούς από τα αυτιά και χτύπαγε τη γροθιά στον τοίχο, φαινόταν ηρεμότατος.
"Αν έχεις ζόρια, πήγαινε κάρφωσε καρφιά στο πεζοδρόμιο" του λέει ο σοφός πατέρας
"Να καρφώσω καρφιά στο πεζοδρόμιο?" ρε πατέρα, έχεις κόψει αλυσίδα?
"Όχι υιέ μου, δεν είμαι τρελλός. Άμα καρφώνεις καρφιά στο πεζοδρόμιο όταν είσαι θυμωμένος, είναι σαν να μετράς πρόβατα όταν δεν σε πιάνει ύπνος. Σε βοηθάει να ηρεμήσεις. Και θα δείς οτι με τον καιρό, κάθε μέρα θα καρφώνεις και λιγότερα καρφιά στο πεζοδρόμιο, και θα ελέγχεις περισσότερο τον θυμό σου. Και τη μέρα που δεν θα καρφώσεις κανένα καρφί, εγώ, ο σεβάσμιος και γέρος πατέρας σου θα σου πω να τα ξεκαρφώσεις, και οι τρύπες που θα μείνουν στο πεζοδρόμιο θα είναι σύμβολο για τις πληγές που θα αφήνες στις ψυχές των ανθρώπων που θα πλήγωνες με τον θυμό σου. Και αυτοί οι άνθρωποι θα γινόντουσαν πρεζόνια, και θα τους μαραίνονταν τα τσουτσούνια απο τη στεναχώρια τους, και θα μέναν στην Ομόνοια και στην Κουμουνδούρου, και θα ζητιάνευαν απο τον κουλουρτζή στην Πανεπιστημίου, και θα πέθαιναν με φριχτούς πόνους επειδή η φασολάδα απο το συσσιτιο του δήμου είχε χαλασμένο καρότο, και τα στομάχια τους θα κάναν κρότο. Και έτσι αγόρι μου καρφώνοντας καρφια στο πεζοδρόμιο θα γίνεις καλός άνθρωπος"
"Πατέρα, κατ αρχήν ξέρεις οτι σε σέβομαι, κατά δεύτερον άμα αρχίσω να καρφώνω καρφιά στο πεζοδρόμιο, θα με περάσουν για τρελλό και θα με μπουζουριάσουν. Τρίτον ξέρεις γιατί είμαι έτσι θυμωμένος και θέλω να τα σπάσω όλα?"
"Οχι αγόρι μου, γιατί?"
"Γιατι ανακάλυψα πως η μαμά έχει γκόμενο?"
"Γκόμενο? Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ? Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ? ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΣΦΥΡΙ, ΠΙΑΣΕ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ, ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΡΦΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΜΑΖΙ"
Είτε είσαι προληπτικός είτε όχι , δεκάρα δεν δίνει κανείς, απλά άμα είσαι προληπτικός, δίνεις χαρά στον κόσμο με τη χαζομάρα σου
Για αυτό σκέψου τα εξής :
να θυμάσαι τα 4 Σ :
- Σεβασμό σε κανέναν εκτός άμα σε πληρώνει καλά
- Σεξ μέχρι να σου πέσουν τα νεφρά
- Στο σκοτάδι είμαστε όλοι ομορφότεροι
- Στα @@ μας για την δόξα, δώστε μας λεφτά
- Μη δίνεις στον κόσμο τίποτα αν δεν πληρώνεσαι καλά
- Όταν λες "σ'αγαπώ" μην σε πιάνουν τα γέλια!
- Το ίδιο όταν λες "ναι, σκέφτομαι και εγώ το γάμο"
- Μην περιγελάς τους άλλους για τα όνειρά τους, γιατι τα δικά σου είναι το ίδιο χαζά
- Μην κρίνεις τους άλλους εκτός αν είναι παντελώς ηλίθιοι, γελοίοι, και δεν μπορούν να σε δείρουν
- Μη μιλάς άμα δεν σε ενδιαφέρει ο άλλος
- Αν κάποιος σου κάνει ερώτηση που δεν θές να απαντήσεις πές του "αει στο διάολο καραγκιόζη"
- Να θυμάσαι πως η πολύ μεγάλη αγάπη θέλει ρίσκα, αλλά όχι κατ ανάγκη απο σένα
- Όταν χάνεις πάντα φταίει κάποιος άλλος
- Μη δίνεις σημασία στις πολλές λεπτομέρειες, είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνεις αντιπαθητικός και μαλάκας
- Αυτά με τις παρεξηγήσεις και τις φιλίες είναι μαλακίες. Οι φίλοι δεν γίνεται να παρεξηγηθούν.
- Το να μην έχεις αυτό που θέλεις, θεωρείται τυχερό μόνο από αυτούς που θέλουν να πεθάνουν. Για τους άλλους είναι γκαντεμιά!
Αυτό το τάντρα ξεκίνησε την πορεία του όχι από κάποια σπηλιά του Νεπάλ (ποιός μαλάκας πιστεύει πως οι μοναχοί στις σπηλιές στο Νεπάλ έχουν δίκτυο, δεν μπορώ να καταλάβω), αλλά από ένα γραφείο εταιρίας από έναν βαριεστημένο υπάλληλο.
Μπορείς να το στείλεις στους φίλους σου, αλλά να και αν το στείλεις να και αν δεν το στείλεις, καμία κατάρα δεν πρόκειται να πέσει πάνω σου, ούτε να σου φυτρώσουν δυό βυζιά στα μάγουλα, ούτε να τρακάρεις στο δρόμο με μια υπερμεγέθη μεταλλαγμένη σαρκοβόρα καμηλοπάρδαλη, ούτε να σε βιάσουν 7 αιγύπτιοι με πυροσβεστήρες, ούτε τίποτα..
Αν το στείλεις πάλι , ούτε τύχη θα αποκτήσεις, ούτε λεφτά ,ούτε πλούσιο και γυμνασμένο γκόμενο (αν είσαι γυναίκα)(ή αναποφάσιστος), ούτε κατάξανθη κορμάρα, και εντελώς χαζή γκόμενα (αν είσαι άντρας)(ή θές να γίνεις)..
Και τώρα ρεμάλια κόφτε το διάβασμα και πάλι στις δουλειές σας..

14 comments:

zavalos said...

Πες μου.....
εχεις πονεσει πολυ αυτες τις μερες....

Θελεις πολυ καιρο να επανελθεις, ετσι δεν ειναι; Καλα κουραγια

Marina said...

Νά' σαι καλά, πρωϊ-πρωϊ, ξεράθηκα στο γέλιο..

Phantasmak said...

ΑΜΑ ΠΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ CHAIN LETTERS.

Έχω πάρει 3-4 χτες και προχτές από πειραγμένες μαλακογκόμενες. Και σα να μην εφτανε αυτό έχω πάρει και "αστείες" φωτογραφίες του ΜΠΟΥΣ! Το μαλάκα ούτε σε σκίτσο δε θέλω να τον βλέπω.

Γιατι δε στέλνεις το ποστ αυτό σε όποιον σου στέλνει τέτοια; Θα βγάλεις κγμ τα γέλια.

Oneiros said...

Να'σαι καλά Estarian, μου πέσαν τα νεφρά απ' το γέλιο, είναι το μόνο chain mail που μπήκα σε πειρασμό να προωθήσω.

Πιστεύω ότι όποιος προωθεί chain mail πρέπει να στειρώνεται, on general principle, διατηρώ σοβαρές υπόνοιες ότι η βλακεία αυτού του είδους είναι κληρονομική αρρώστια :-p

aoratos said...

Μου έφυγε το σαγόνι λέμε....ρε μλκ πάλι έπεσες στα ναρκωτικά?

Depsorama said...

Ωωωωωωωμμμμμμμμμμμμμμμμ!

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Είμαι ο 5000 επισκέπτης!

κερδίζω τίποτα;

stellini said...

χαχαχαχαχαχαχα εις την ν ! ν?? (νι?? νιιιιιιι :P ) /okseia malakinsi mode on

Νίνα said...

δεν εισαι καθολου καλα ετσι..?

Ανησυχω για σενα...:))))

Ξερω κανα δυο πολυ καλα θερετρα για ξεκουραση.

Το ένα είναι το κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ο Δαφνί...!

Και το άλλο η κλινική Κρυσταλλία αν δεν απατώμαι...!!

Θα περάσεις κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-α!!!

Παντως εχεις γαμω τις εμπνευσεις ετσι...εχω να γραψω ενα αρθρο για την ολυμπιακη, πετα μου καμια ιδεα.

Και ανυπομονω να διαβασω τις περιπετειες του μυθικού ήρωα estarian, για να μην ξεχνιόμαστε..!

Νίνα said...

"- Το ίδιο όταν λες "ναι, σκέφτομαι και εγώ το γάμο""

Απιστευτη αυτη η προκαταληψη εσεις τα γουρουνια οι ανδρες θα το ξεπερασετε ποτε???

Και τελος παντων, καλα αυτη δεν σε εχει παρει ειδηση ακομα...???

:)))))))))))))))))))

Unknown said...

Estariam...
Πες μου σε παρακαλώ ότι δεν είναι κολητικό και δεν θα κολήσουν όσοι το διάβασαν....

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... ΜΙΛΑ ΜΟΥ....

Stefanos said...

Θα κολλήσετε όλοι ρεεε!
Έκείιιιι

DanaiShips said...

Θα σας κάνω άρθρο αξιαγάπητε. Σας το δηλώνω. Έτσι για τιμωρία που διάβασα το κείμενό σας στο αξιότιμο τούτο βλογ και ξέχασα για λίγο τις σοβαρές (;) ασχολίες μου... Μετά να δείτε chain letters που θα σας έρχονται...

antonis_x said...

Αυτό είναι το comment του Αγ. Παταπίου.
Αν δεν το προωθήσεις σε 852 μπλόγκερς εντός των επόμενων 15 δευτερολέπτων, θα σε κατουρήσει μία τυφλή μαλτέζικη κατσίκα, θα πέσεις μέσα σε ένα λόφο από περιττώματα βισώνων και θα σε βιάσουν 47 λεμούρια!