Tuesday, September 13, 2005

Ο,τι ναναι

Πελάτες μου, σας πληροφορώ πως αυτές τις μέρες πήζω ασύστολα, και δεν έχω καθόλου διαθέσιμο περίσσευμα ιδεών, χιούμορ και χρόνου για να γράψω κάτι αντάξιό σας :P. Μπορώ αν θέλετε όμως άνετα να γκρινιάξω να κλαφτώ και να μοιρολογήσω (και όχι κατ' ανάγκη με αυτή τη σειρά). Αν και σε καθημερινή βάση παίζουν επικές ποσότητες γκρίνιας και κλάψας γύρω μας, οπότε γιατί να προσθέσω και εγώ σε αυτό το οικοδόμημα? Αυτές τις μέρες έχω ένα μικρό πρόβλημα με το χρόνο. Το γνωστό δηλαδή, απλά αυτές τις μέρες φαίνεται ελαφρώς μεγενθυμένο. Ποιό γνωστό? Έλα τώρα που δεν ξέρεις.. Αυτό που όταν περνάς καλά ο χρόνος συστέλλεται και όταν βαριέσαι/πήζεις/μιζεριάζεις/κλπ κλπ ο χρόνος διαστέλλεται εντυπωσιακά.. Και έπρεπε και καλά να βγεί ο Άλμπερτ να μιλήσει για σχετικότητες, διαστολές του χρόνου και τις πίπες τις Μέριλιν. Τι διάολο, πριν από αυτόν κανένας πούστης *beep* (Οχι εδώ το μπίπ ρε *μπίπ*, στο "πούστης" έπρεπε να μπει!) δεν είχε παρατηρήσει πως άμα είσαι σκατά η μέρα δεν περνάει με τίποτα ενώ άμα είσαι καλά ούτε που καταλαβαίνεις πως πέρασε? Ε αυτό έχω πάθει. Η Δευτέρα διήρκησε τριπλάσιο χρόνο από οτι ολο το ΠουΣουΚού μαζί, και η Τρίτη απο ό,τι ψιλιάζομαι θα κρατήσει περίπου 28.5 αιώνες! Γενικά η εβδομάδα μέχρι τις 21, μάλλον θα κρατήσει περίπου 98 χιλιετηρίδες, 8 αιώνες, 10 χρόνια και 54 ημέρες. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε οτι θα τα βγάλει τα λεφτά της, να έχουμε και κάποιο κέρδος γμτ τον Μαμμωνά μου μέσα.. Κατά τα άλλα -δεν σας ενδιαφέρει, αλλά εχέσθην, στο blog μου γράφω ό,τι θέλω- καλά είμαι, μια χαρά περνάω, δεν παντρεύτηκα ούτε καν αρραβωνιάστηκα όπως δείχνετε να υποψιάζεσθε στα σχόλια του προηγούμενου post. Και μην ανησυχείτε πελάτες μου (και ειδικά πελάτισσές μου, ναι σε εσένα το λέω αυτό, ναι εσένα εκει πίσω με το καυτό μίνι και το ξώβυζο), δεν θα γίνει σύντομα κάτι τέτοιο. Και όταν λέω "όχι σύντομα" εννοώ τον επόμενο αιώνα και βλέπουμε. Γιατί εγώ είμαι άνθρωπας ελεύθερος και ανεξάρτητος και την έχω σκίσει τη γάτα στα 2 μη σας πω και στα 5. (Μωρό μου, γιατί κρατάς στο χέρι αυτό το τσόκαρο αντί να το φοράς? Μη..τι πας να κάνεις? ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΤΣΟΚΑΡΟ.Ενα αστείο έκανα, δεν.. Όχι το τσόκαρο! αχ...ωχ...βαχ..μη..ο...α...πον..α..ω.. ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΜΗ ΒΑΡΑΣ ΕΚΕΙ..Οααα..) Αχεμ, αγαπητό μου κοινό θα ήθελα να θαθ πληροφορήθω πωθ πρέπει να διακόπθω το ποθτ αυτό γιατί είχα ένα ατυχέθ ατύχημα (έπεθα θτιθ θκάλεθ) και πρέπει να πάω θτο νοθοκομείο να μου βάλουν γάδεθ,ιώδιο και μετά θτον οδοντίατρο για μαθέλα..

11 comments:

alex said...

Η θεωρία του τσόκαρου :)
Καλημέρα!!!

Stefanos said...

Μεγεθυσμένος είσαι ρε!
(Το Female Trouble το γραψες ρε κοπρίτη?)

zavalos said...

>>και δεν έχω καθόλου διαθέσιμο περίσσευμα
>>ιδεών, χιούμορ και χρόνου για να γράψω κάτι
>>αντάξιό σας

ξεκιναω τοτες φλεημ. Κατι για γαμους μας μιλας συνεχεια, κατι στο προηγουμενο ποστ τα σχολια λεγανε πραματα, εσενα δε σ'άρεσουν αυτα, αλλα ολο εκει το γυρνας.....ρε μηπως ψαχνεις νυφη; Προσεξε γιατι οποιος παιζει με τη φωτια καιγεται στο τελος....

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Κουδάγιο Εθτάδιαν!
Γεδά με τθαμπουκά!

Τυπος Νυχτερινος said...

Περαθτικά!

Unknown said...

Captains log, Star date 395732.5

Estarian κουράγιο, μόλις ξεμπλέξουμε σε κερνάω μπύρα.

ΥΓ: Πρόσεχε τις μονάδες μέτρησής σου. Σύμφωνα με το διογκωμένο ημερολόγιό σου παντρεύεσαι προ του τέλους της βδομάδας του συμβατικού.....

Unknown said...

Όχι δηλαδής, αλλά μην κάνουμε και τέτοια λάθη και μετά μας πετάξει έξω η EE....

Your Man said...

Για πες τώρα "I think I saw a pussycat".

Μπράβο, χάρμπα το λες, ίδιος ο Tweety! :)

Depsorama said...

Αν έφαγες ξύλο, ελπίζω τουλάχιστον το τσόκαρο να ήταν Jimmy Choo. Άντε και Manolo. Κατά τ’άλλα μια χαρά σε βρίθκω!
(ψιτ, ρε, ψιτ, ναι σε σένα μιλάω, ρε λες, να’χει δίκιο ο Zavalos;)

stellini said...

(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)(na)

Νίνα said...

ναι ρε αγγελικη δεν εχεις καταλαβει οτι ειναι σαδομαζοχιστης ο εσταριαν μας.. ;p?

Είναι και διορατικός παναθεμά τον, καλα ρε θηρίο,πώς κατάλαβες ότι φοράω μίνι και ξώβυζο???

ΜΜΜ αμα σε τυλίξει καμία με μπουγούμια θα σου πω εγω για πότε θα βρεθείς να ακούς τον χορο του ησαια αντι για porcupine tree...!!!

ειμαστε πονηρα πλασματα βλεπεις...evil evil..!