Monday, September 19, 2005

Αντι- φθινοπωριάτικο

"Δυστυχώς εφθινοπωριάσαμεν" για να παραφράσω τον Τρικούπη, Θεός σχωρέστον και αυτόν, καλός άνθρωπος ήταν, πάει πέθανε τώρα, ζωή σε λόγου σας. Το Φθινόπωρο είναι άθλια εποχή. Αλήθεια λέω ρε. Μην ακούτε τις ρομαντικές ποιητικές και καλλιτεχνικές παπάτζες για τα φύλλα που κοκκινίζουν και πέφτουν αργά προς το χώμα. Μην ακούτε για τον αγέρα που διαδίδει την μεστή μυρωδιά του βρεγμένου χώματος, τη μυρωδιά της μητέρας γής. Μην ακούτε για το θρόισμα των φύλλων στην πρώτη δροσερή αύρα που έρχεται να στρώσει τον δρόμο για τον γερο-χειμώνα. Παπάτζες κύριοι, παπάτζες. Για την ακρίβεια το φθινόπωρο είναι η εποχή που τα μισά φυτά ψοφάνε και παν και αυτά, καλά ήταν ,ζωή σε λόγου μας, τα άλλα μισά φυτοζωούν (χμμ.. αφού είναι φυτά τι θες να κάνουν ρε μλκ? ναι αλλα το εννοώ με την άλλη έννοια, ξέρεις εσύ τώρα, μη μου σπας τα άσπαστα). Πλακώνουν οι πρώτες βροχές τις οποίες γαμωσταυρίζουμε γιατί α. δεν είναι μεν από τις ωραίες βροχάρες του χειμώνα που ρίχνει παπάδες και καλόγριες και καρεκλοπόδαρα και τραπεζομάχαιρα β.είναι -αν και φλώρικα ψιλόβροχα- δε ικανές να σου χαλάσουν το ωραίο σουέντ τζάκετ που είχες χρυσοπληρώσει το 1996 μπαίνοντας στο δεύτερο έτος και παρ'όλα αυτά είναι ακόμα σαν καινούριο -διόρθωση, ήταν- -μλκ τώρα το σκέφτηκα.. ΠΟΣΑ χρόνια το έχω αυτό το τζάκετ....και γιατί είναι ακομα έτσι??????!?!?- Το Φθινόπωρο είναι ένα ημίμετρο. Μια χρυσή μετριότητα. Και ως τέτοια απορρίπτεται κυρίες και κύριοι. Ρομαντικοί του κόσμου φτύστε με πατόκορφα, εγώ θα ανεχτώ στωικά τις αποδοκιμαστικές ροχάλες σας, ως εθνικός μάρτυρας τα βασανιστήρια των Τούρκωνε. Ναι ρε δεν το γουστάρω το φθινόπωρο. Γιατί δεν ξέρω τι να φορέσω. Ο,τι και να φορέσω λάθος βγαίνει... φοράω τα λινά, κρυώνω. Φοράω κανά μακρυμάνικο, ζεσταίνομαι. Παίρνω τζάκετ μαζί, το κουβαλάω στον αγκώνα. Δεν παίρνω? Δαγκώνω τον Μελεούτσο απο το κρύο. Αιδώς Αργείοι και Εκείς Ναυπλιώτες!ΣΚΑΤΑ(βαλε μπίπ στο σκατά) Από μικρός δεν με άρεζε (<== Πάντα κουβαλάμε τη Θεσσαλονίκη μέσα μας, ειδικά σήμερα που στον ύπνο μας ειδαμε τσιμπούσι στο Μέλαθρο) το Φθινόπωρο (Χινόπωρο για μερικούς συγγραφείς). Στο σχολείο μας το παρουσιάζανε σαν λίγο πρίν το τέλος. Θυμάστε μια εικονίτσα κάπου στην τετάρτη δημοτικού που παρομοίαζε το χρόνο με έναν τυπά, που την άνοιξη ήταν πιτσιρικάς, το καλοκαίρι παλλικάρι μέσα στα ταξίδια, τα ξύδια, τις γκομενες και το χαβαλέ, και το φθινόπωρο αρχίζαν τα προβλήματα? ε αυτό μου έχει κολλήσει. Δεν γουστάρω τον τύπο που αρχίζει και "πέφτει". Ο Χρόνος το Φθινόπωρο αρχίζει και έχει ζάχαρο, πίεση, καρδιά, προστάτη, το μοσχοκάρυδο του προκαλεί ασυγκράτητα αέρια, τον πιάνει υπνηλία, θέλει να μένει μέσα και να βλέπει ντιβιντιά, αρχίζει και έχει προβλήματα στύσης σιγά σιγά, κοιτάει τις φωτογραφίες από το καλοκαίρι και είναι σε φάση "περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς" (Γιατί χλαιιιις, συ δεν ήσουνα που γέλαγες χτεεεες,ωωω ΧΛΑΙΣ ολοι μαζί , δικό σας!). Και μου λένε εμένα μετά να μου αρέσει αυτή η εποχή? ρε όξω ρε! ουρτ! ΟΞΞΩΩΩΑΑ.. Προτιμώ τον χειμώνα αν είναι έτσι. Που και ξέρει ο Χρόνος που πάει (καρφί για ξύλινο κοστούμι), και εμείς ξέρουμε τι θα φορέσουμε, και γενικότερα είναι πιο ισορροπημένη περίοδος. Και στο κάτω κάτω να παν να χεστούν και οι ποιητές και τα ερυθριώντα, ως παριές αγνών κορασίδων, φύλλα τους. Στα διάλα..

7 comments:

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Παρακαλούντε οι:
1. dystropopygous
2. Winterreise
να επικοινωνήσουν μαζί μου για την εξεύρεση παραδειγματικής τιμωρίας του ανοιξιατικο-καλοκαιρινού οικοδεσπότη, που διαδίδει τόσα συκοφαντικά για μας τους καλοκαιρο-φθινοπωρινούς!

Ποτέ δεν μας επείραξε το μοσχοκάρυδο!

Αν νομίζεις βρε τεντυμπόϋ ότι θα αποθαρρύνεις τα κορίτσια να εκτιμούν

τα λίγα γρίζα μας μαλλιάαα

θα σου θυμίσω ότι

ο άντρας πρέπει νάχει παρελθόοον

Marina said...

(Μελοποιημένο το δίλημμα του αγαπητού Εστάριαν)

Εχω δίλημμα μεγάλο
που δεν υπάρχει άλλο
μεγαλύτερο σαν κι αυτό.
Ολοι μου οι φιλοι..
με έχουν συμβουλεύσει
με σας να το μοιραστώ

Τώρα που φθινοπώριασε
και τα φυτά ψοφάνε
πλακώνουν οι πρώτες οι βροχές
τους πολίτες κατουράνε

Τα φλώρικα ψιλόβροχα
καθόλου δεν μου αρέσουν
τι θα απογίνω το καψερό
δεν έχω ρούχα να φορώ

Να βάλω μακρυμάνικο
λινό, μεταξωτό
πλεκτό, κουκούλα και ζακέττα
ή θα σκάσω σαν μπαγιάτικη φέτα?

Unknown said...

Εγώ πάλι συνεχίζω τα λινά...

ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΑΙ......

Μαρκησία του Ο. said...

@i-fallos:

και η γυναίκα μέλλον!

αναφέρεσαι στο γνωστό άσμα:
Μην κοιτάς που είμαι σαραντάρης
κι όλο διστάζεις να με φλερτάρεις;

;-)

Depsorama said...

Εμένα μ’αρέσει, και δεν πας να λες ότι θες εσύ!

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

@ Μαρκησία

Ναί!

Γιατί αν του έψαλλα τον ύμνο

Έλα στον παππού
έλα στον παππού
αυτόν που τάχει όλα
και μην κοιτάς άλλού


η ευαίσθητη ψυχή του, σ' αυτό το μετεφηβικό στάδιο, δεν θα το άντεχε...

Όσο για το μέλλον της γυναίκας είναι απόλυτα συμβατό με τη δόμηση παρελθόντος από τον άντρα. Έτσι πρέπει να είναι.

Stefanos said...

Χμμμ Ιφαλλε ομολογώ ότι η παράμετρος "έλα στον παππού" δεν πέρναγε από το μυαλό μου όταν το έγραφα αυτό..
αλλά και πάλι, με έχουν πει και εμένα "παππού".. οπότε καταλαβαίνεις.. γκουχ..