Friday, September 23, 2005

Παρασκευή πρωίιιιι

Αγαπητό μου, σεβαστό και τα λοιπά βλόγ Σήμερα όπως δεν μπορείς να ξέρεις, γιατί είσαι κάτι άψυχο, είναι Παρασκευή. Ωραίουα? Μια χαρά. Σήμερα που λες -όπως παρατηρείς εξακολουθώ να σου μιλάω στο β' ενικό σαν να είσαι υπαρκτό πρόσωπο, δείγμα πρόωρων συμπτωμάτων κάποιας δυσκολοπρόφερτης ασθένειας που έχουν εφεύρει οι ψυχολόγοι για να μας πείθουν ότι σε κάτι χρησιμεύουν και αυτοί- θα φύγω νωρίς από τη δουλειά, θα πάω σπιτάκι μου και θα ετοιμάσω τα πράγματά μου. Πρέπει βασικά να θυμηθώ να βγάλω τα σκουπίδια έξω, γιατί οι προβλέπω οτι μέχρι την Κυριακή που θα γυρίσω, κάτι κρεατικά που βρίσκονται μέσα θα έχουν βγάλει πόδια,χέρια και φτερά και θα σουλατσάρουν μέσα στο σπίτι, μη μου πιούνε και τις μπύρες κιολας.. Που λες αγαπητό μου βλογ -εξακολουθώ..- αν και τα όνειρά μας σήμερα προσπάθησαν να μας χαλάσουν (οχι, διάβασε ένα που θυμάμαι : πάω λέει σε βενζινάδικο να φουσκώσω τα καινούρια λάστιχα, γιατι μου τα βάλαν χωρίς αέρα (???!?!?!?). Αφήνω τον βενζινομπόϊ να τα φουσκώσει και πάω να κάνω τσιγάρο. Και ξαφνικά ακούω ένα μπαααμ και ένα κρααααααακ. Τρέχω και τι να δώ : Το αυτοκίνητο τούμπα. Σαν αναποδογυρισμένη χελώνα. Τ'ανάσκελα. Είχε παραβάλει λέει αέρα στο λάστιχο και αυτό έσκασε και τουμπάρισε το αυτοκίνητο. Και είχε καταστραφεί από τη μέση και πάνω, σαν να το είχαν βάλει στην πρέσα. Πάει λέω ο Legolas,(έτσι το λέω, γιατι συναρμολογείται σαν Lego), άτιμε βενζινά πλέρωνε τώρα, και ο βενζινάς να γελάει και να μην λέει τίποτα για λεφτά και να τον έχω πιάσει λέει και να του έχω χώσει την αντλία στο λαιμό και αυτός ακομα να γελάει.Και μετά δεν θυμάμαι.) Τεσπά δεν μου χαλάσαν τα κέφια. Γιατί το απογευματάκι παίρνω το πουλμανάκι και ανεβαίνω Αθήνα. Θα πάω βραδάκι με τους γονέους για καμιά μάσα (έχω πεθυμήσει κεμπάπ στον Λάκη στου Ψυρρή. Κάνει ένα που το λέει Άδανα Κεμπάπ, και καίει σαν διάολος.Εγγύηση για να καούν τα πάντα από την είσοδο μέχρι την έξοδο.) και μετά με βλέπω Excalibur για ποζεριές (δεν τις αντέχω παραπάνω από 2ωρο αλλα τεσπα), μπύρες και λυτή μαλλούρα να ανεμίζει στην αύρα του αρκουδίσιου. Είναι γαμάτη η στιγμή που κατεβαίνει η γουλια απο την παγωμένη μπυρίτσα, και ξεκινάει επιτέλους το Hallowed be thy name και ταυτόχρονα είσαι στο ΟΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και στο πνίγομαι ο μαλάκας !! Πωπω ναι θέλω τέτοια σήμερα. Να γίνω τίρλα. Και να πάω ξημερώματα για βρώμικο. Οχι στη Μιχαλακοπούλου όμως, στη Μαβίλη. Και αμα ειναι ανοιχτό κανένα απο αυτά εκεί πέρα στη Μαβίλη που μαζεύονται κάτι μπιχλίγκουρες καλλιτέχνες/κουλτουριαρέοι/wannabe ηθοποιοί του υπογείου Τέχνης/wannabe δημοσιοκάφροι κλπ, ε να πιούμε και καμια μπυρίτσα εκεί πέρα για τελείωμα. Σήμερα θέλω κραιπάλες. Γιατί αύριο πρέπει να είμαι σοβαρός στο γάμο. (Πωπω έχω να φορέσω κοστούμι...) καλημέρα καλημέρα... αντε να πάει 1 να φυγω.. μην τα πάρω και φύγω σε κανα μισάωρο. Αφιερωμένη Ποζεριά : Quiet Riot- Come on feel the noiz Cum on feel the noiz Girls rock your boys We'll get wild, wild, wild Wild, wild, wild So you think I got an evil mind, I'll tell you honey I don't know why I don't know why So you think my singing's out of time, it makes me money I don't know why I don't know why Anymore Oh no Chorus: So cum on feel the noiz Girls rock your boys We'll get wild, wild, wild Wild, wild, wild Cum on feel the noiz Girls rock your boys We'll get wild, wild, wild And drunk! So you say I've got a funny face, I got no worries And I don't know why I don't know why Lord I've got to say it's no disgrace, I'm in no hurry And I don't know why I don't know why Anymore Oh no Chorus Well you think we have a lazy time, you should know better I don't know why I don't know why So you say I got a dirty mind, I'm a mean go getter I don't know why I don't know why Anymore Oh no Chorus Cum on, feel it Girls, rock it We'll get wild, wild, wild (to fade)

4 comments:

aoratos said...

Αγαπητό και σεβαστό βλόγ του φίλτατου Estarian καλημέρα (κόλλησα αυτή τη διαολεμένη ασθένεια ρε μαλάκα φτού)
Σήμερα που λές είναι Παρασκευή και θυμάμαι εκείνο το Σάββατο 11/12/2004 όταν μαζί με Estarian, Philip_, mounodoulos, Wizard! και Nemecis είχαμε επισκευθεί το εν λόγο μαγαζί στου Ψυρρή. Αποφράδα ημέρα! Και ως αθώος και άβγαλτος επαρχιώτης έκανα το λάθος να δοκιμάσω το Άδανα Κεμπάπ. Βασικά ότι και να δοκίμαζα το ίδιο έκαιγε γιατί τα ρεμάλια είχαν παραγγείλει την κόλαση σε πιάτα. Και ενώ εγώ καιγόμουν και δάκρυζαν τα μάτια μου εκείνοι είχαν μαμηθεί στα γέλια...Κάνε φίλους να δείς καλό (na)! Και το βράδυ έπαιζε πάρτυ στο Club 22...Ωραίες εποχές... Καλημέρα

jojo said...

Παρασκευή.....

γιουπι για για γιουπι γιουπι για....
γιουπι για-για γιουπι γιουπι για...
γιουπι για-για γιουπι γιουπι για-για γιουπι γιουπι για-για γιουπι γιουπι για.
ε - ο.

;)

ΒΕΕΜΩΘ said...

Η Μαβίλη έχει μπιχλίγκουρες καλλιτέχνες, η Μιχαλακοπούλου λουκάνικο που γαμεί και δέρνει. Όταν πρόκειται για βρώμικο η ζυγαριά γέρνει προς Μιχαλακοπούλου.

stellini said...

Αγαπητό και σεβαστό βλόγ του φίλτατου Estarian καλησπέρα ( εεε αφου σπερα ειναι τώρα και ναι μαλλον ειναι κολλητικο ). Αν και εκείνη την ημέρα δεν ημουν εκεί να παρακολουθήσω τα δάκρυα του aoratos καποιους μήνες μετά που δοκίμασα και εγώ το εν λόγω κεμπάμπ εχω να δηλώσω οτι καλα ειχατε κάνει και μαμηθήκατε στα γέλια τοτενες .. σιγά το καυτερό που ήταν!!! Μπούκουβο ruleezz εχω να πω εγώ!! Αντε Στεφανάκο καλό σ/κ και οχι δεν θα σου ευχηθώ τιποτα για αυριο :P