Tuesday, March 14, 2006

πΟΤΕ-ΝΕΤ #2

Η ακόλουθη επιστολή εστάλη σε όποιο περιοδικό μπορούσα να θυμηθώ..


Αγαπητό...
Γράφω για να εκφράσω την διαμαρτυρία μου και την αγανάκτησή μου για την ποιότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης στον ΟΤΕ, όσον αφορά τις συνδέσεις ADSL. Στις 17.1.2006 έκανα αίτηση σε γνωστό κατάστημα για συνδρομή ADSL, αγοράζοντας το πακέτο Broadband Pack της HOL, για σύνδεση στα 384 kbps/sec.Σε σχετική ερώτησή μου, μου απάντησαν πως μια και υπήρχαν ανοιχτές πόρτες στην περιοχή μου, η γραμμή μου θα ήταν ενεργή μετά από 15-20 εργάσιμες μέρες. Στις 31.1.2006 ο λογαριασμός μου ενεργοποιήθηκε από την HOL, και στις 7.2.2006 η αίτηση για την γραμμή είχε φτάσει και στον ΟΤΕ. Από τις 7.2.2006 και μέχρι σήμερα, μετά από πολλά τηλεφωνήματα στους αρμόδιους του ΟΤΕ, μετά από αρκετές επισκέψεις στο κοντινότερο κατάστημα ΟΤΕshop και μετά από επικοινωνία με το NOC του ΟΤΕ, από διαβεβαιώσεις για το σύντομο της ενεργοποίησης της γραμμής μου είμαι πλήρης. Η γραμμή μου ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί φυσικά και οι υπάλληλοι παντού μου λένε να κάνω υπομονή. Δυστυχώς η υπομονή έχει και τα όριά της. Εδώ και ενάμιση μήνα εισπράττω μόνο καθησυχαστικά λόγια και διαβεβαιώσεις πως η γραμμή μου θα ενεργοποιηθεί σήμερα,αύριο, μεθαύριο, στις 10 Μάρτη (αυτό ήταν και το τελευταίο «νέο»). Η συνδρομή μου φυσικά τρέχει και στις 31.1.2007 θα λήξει, μια και είναι 12μηνη. Φυσικά κανέναν δεν ενδιαφέρει πως εγώ θα την έχω χρησιμοποιήσει πολύ λιγότερο και όχι από δική μου ευθύνη. Τους ανακοίνωσα μάλιστα σε σχετικό mail μου στις 9.3.2006 πως θα στείλω επιστολές διαμαρτυρίας σε όποιο έντυπο σκεφτώ αν δεν υλοποιήσουν την «υπόσχεσή» τους, και αυτό θα κάνω. Θα στείλω αυτή την επιστολή όπου μπορώ. Ξέρω πολύ καλά πως όσο και να διαμαρτυρηθώ, ό,τι και να πω, η γραμμή θα ανοίξει όποτε θέλουν εκείνοι και μάλιστα χωρίς καμία δική τους υποχρέωση προς εμένα για οποιαδήποτε καθυστέρηση. Φυσικά εγώ ως καταναλωτής – θύμα, έχω προπληρώσει για μια υπηρεσία η οποία και δεν μου προσφέρεται, αλλά και τι να κάνουμε.. Ξέρω, έτσι είναι τα πράγματα..Απλά γράφω αυτή την επιστολή, για να ενημερωθούν και άλλοι καταναλωτές σαν και εμένα και το κυριότερο, για να μην νομίζουν μερικοί μερικοί πως αν μη τι άλλο, θα υπομείνουμε σιωπηρά την αδυναμία τους να μας εξυπηρετήσουν. Μακάρι να μπορούσα να κινηθώ και νομικά, αλλά δυστυχώς είναι καλυμμένοι από παντού. Μόνο εμάς ξέρουν να αφήνουν ακάλυπτους. Επιπλέον, -και αυτό πάει για την HOL- τις ίδιες περίπου ημερομηνίες γνωστή μου στην Αθήνα έκανε αίτηση για το ίδιο πακέτο. Η αίτησή της παραδόξως 'χάθηκε' για κάποιο διάστημα, και μετά από απειλή της ότι θα ακυρώσει τη συνδρομή, τότε 'βρέθηκε' πάλι. Φυσικά ο ΟΤΕ καθυστερεί και πάλι να της ενεργοποιήσει τη γραμμή, έστω και αν υπάρχουν διαθέσιμες πόρτες στην περιοχή. Με τιμή κλπ κλπ

6 comments:

mn8 said...

Οντως γινεται χαμος με τις DSL... Μια βολτα απο το adslgr.com θα σε πεισει.

Εγω παντως σταθηκα τυχερος. Η συνδεση μου με τα λεγομενα τους ηταν να ενεργοποιηθει στις 10/2 και αυτο εγινε στις 14/2. Και δεν ξερω τι μπορει να φταιει.

Αν οπως λενε ειναι τα πορτς της αντιστοιχης περιοχης, γιατι ρε μαλακα ΟΤΕ οταν βλεπεις οτι λιγοστευουν τα πορτς δεν πας να κανεις καινουρια;

Τι να πεις... Φωνη βωοντος εν τη ερημω...

alfeios said...

Το θέμα που θίγεις, λίγο ή πολύ το αντιμετωπίζουμε ή το αντιμετωπίσαμε όλοι κάποια στιγμή. Είναι πολύ καλή η κίνησή σου να δημοσιοποιήσεις το πρόβλημα.
Μην είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχουν νομικές ευθύνες (αστικές ή άλλες) τόσο στο ΟΤΕ όσο και στην HOL. Δεν είμαι νομικός (δημοσιογράφος είμαι) για να γνωρίζω, αλλά ίσως αξίζει τον κόπο να απευθυνθείς σε κάποιους να σε ενημερώσουν ή να πιέσουν τον ΟΤΕ, από τη μία να φανεί συνεπής στην υποχρέωσή του που έχει αναλάβει απέναντί σου και από την άλλη να μην χρεώσει υπηρεσίες που ποτέ δεν προσέφερε.
Λοιπόν, σου παραθέτω μερικά τηλέφωνα και διευθύνσεις που θα μπορούσες να ρωτήσεις:
- ΕΚΠΟΙΖΩ (www.ekpoizo.org)τηλ.: 210-3304444 Βαλτετσίου 43-45 Εξάρχεια. (Ίσως είναι η μόνη δραστήρια καταναλωτική οργάνωση που τα έβαλε άγρια με τον ΟΤΕ ειδικά με την αύξηση στις γραμμές pstn πριν μερικούς μήνες).
- Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (δεν χάνεις τίποτα να πάρεις ένα τηλέφωνο ή να κάνεις μια καταγγελία) (http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=140) εκεί θα βρεις τηλέφωνα και διεύθυνση.
- Συνήγορος του Πολίτη (το βαρύ πυροβολικό) Για ρώτησέ τους, κάτι ξέρουν παραπάνω αυτοί... (http://www.synigoros.gr)
- Επιστολή στην διοίκηση του ΟΤΕ (Πρόεδρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο, Γραφείο Τύπου) θα δικαιολογηθούν αλλά και θα... θορυβηθούν.
- Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (Η κρατική βιτρίνα που θέλει να προβάλλει ότι η Ελλάδα βαδίζει στη λεωφόρο της πληροφορικής. Μπορείς να υποβάλεις το θέμα που επιθυμείς ή να διαμαρτυρηθείς) (http://www.e-gov.gr/).
- Θα σου έλεγα και για το ΙΝΚΑ (www.inka.gr) αλλά πλέον καρκινοβατούν.
Αυτά βρήκα πρόχειρα τώρα. Ίσως υπάρχουν κι άλλα. Περιμένουμε νέα σου για να δούμε τι έγινε.

Stefanos said...

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες φίλε αταξία :)

aoratos said...

Κλείστε τις πόρτες γιατί μπάζει. Ελλάς το μεγαλείο σου, του ΟΤΕ, της VODAFONE και των λοιπών εγκληματικών στοιχείων.

Anonymous said...

.....επισης καταγγελω την αυξηση στα αγγουρακια που κανουν για τουρσι, την χαμηλη ποιοτητα των μακαρονιων με μισο ευρω τα 10 κιλα, την αργοπορια του λεωφορειου της γραμμης Μεταμορφωση-Ιλιον που ειχε σαν αποτελεσμα να αρπαξω ενα γερο κρυωμα στα εντερακια μου...

Ως αποτελεσμα, τους χεζω ολους ανετοτατα....

Unknown said...

Υποθέτω ότι ακόμα δεν στην άλαν (την γραμμή ADSL)...

Έχω παραγγείλει κι εγώ αλλά με την OTEnet provider. Θα δώ.... Δεν ξέρω πότε θα έρθει... 3 μέρες περιμένω μόνο :p

Πάντως ένα φίλος έβαλε μέσα σε 15.