Saturday, March 24, 2007

To blog μας έχει γενέθλια!!

Το σεπτόν ετούτο ιστολόγιον εορτάζει σήμερα τα δύο χρόνια παρουσίας του στην ιστολογόσφαιρα! Αισθάνομαι ιδιαίτερα περήφανος που μέσα από τις σελίδες του δεν προσέφερα ΤΙΠΟΤΑ στην κοινωνία. Που δεν άλλαξα ΚΑΘΟΛΟΥ τον κόσμο. Που δεν έβαλα μυαλό σε ΚΑΝΕΝΑΝ. Που δεν έγραψα τίποτε ΜΕΣΤΟ, ΣΟΒΑΡΟ, ΟΥΣΙΩΔΕΣ. Αισθάνομαι επίσης περήφανος που μέσω αυτού, έκανα την ΠΛΑΚΑ μου, που ίσως έκανα 5 άτομα να σκάσουν χαμόγελο. Που μέσα από εδώ έχωνα μπινελίκια και κορόϊδευα όποιον γούσταρα. Που δεν υπέκυψα στην επιταγή των "σοβαρών", να έχω ένα "σοβαρό" blog, και να έχω πάντα "κάτι" να γράψω. Κάτι ουσιαστικό, κάτι βαρύ και πένθιμο σα μαντήλι χήρας. Αισθάνομαι υπερήφανος που δεν είμαι "σοβαρός blogger". Που δεν έχω γράψει βαθυστόχαστες πολιτικοοικονομικογεωστρατηγικές αναλύσεις. Και μου εύχομαι από δώ και πέρα να είμαι λιγότερο σοβαρός και περισσότερο εύθυμος. Και μου εύχομαι να έχω περισσότερο χιούμορ, ακόμα και όταν αισθάνομαι σκατά. Σε όλους εσάς (και τους 2) που με διαβάζετε, (απλωθείτε ρε παιδιά να φανούμε καμιά 50αριά) εύχομαι να κάνετε και τα δικά σας ιστολόγια ασόβαρα :P Επίσης (έρχεται έρχεται) θέλω να (νατο νατο) ευχαριστήσω (ηρθε ήρθε) το Νίκο Αλέφαντο, την Ευρυδίκη Καραμανή, τον κ. Ζίγδη, το ΚΟΔΗΣΟ, ΕΔΗΚ, ΕΔΑ, ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚΕ, ΕΡΕ, ΔΗΣΥ, ΚΚΕ, ΚΚΕ εσωτερικού, ΜΛ-ΚΚΕ, Λου Κουκουέ Μου, Μου Κουκουέ Λου, Κουκουέ Μπουλκουμέ, Ε Μπουλκουμε Κουκού, Κουκού Μπουλκουέ Με, τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο, τη νύφη του, το βασιλιά Γουσταύο, τον Χο-Τσι-Μινχ, τον Ιμπν Σαούντ, τον Αμπέμπε Μπεκίλα, τον Χαϊλέ Σελασιέ, τον τέως πρόεδρο της Μαυριτανίας Φιλιμπέρ Τσιρανανά, τις Ερινύες, τον Ιουλιανό τον Παραβάτη, τον Άγιο Φραγκίσκο της Ασίζης και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Τέλος ειδική μνεία στον αξεπέραστο Ηλία Μαμαλάκη για το νέο διαιτολόγιό μου. Να στε καλά Και να γελάτε. Είναι σημαντικότερο από το να μουτρώνετε

12 comments:

Zaphod said...

Πολύχρωμος και αντοιχισμένος!!!

love&kisses :-)

ka8y said...

Να ζήσεις estarioblooooog και χρονια πολλάαααααααααααα!!!!

Δεν λέω να τα κατστήσεις, είναι μεγαλόπνοο:-p

Depsorama said...

:-)
Έλα τώρα, τι μετριοφροσύνη είναι αυτή, μα δεν σου πάει ντάρλινγκ, άκου να «σκάσουμε χαμόγελο» τς τς τς! Να «κατουρηθούν στα γέλια» έπρεπε να γράψεις! Μα καλά, τίποτις δεν σε έμαθα τόσο καιρό;
Χρόνια Πολλά και καλά!
Με αγάπη,
Το μαντήλι χήρας (κλαψ, λυγμ)

Γεωργία said...

Σαν μια από εκείνους τους πέντε που προανέφερες, έυχομαι

Χρόοονια πολλάααααα!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Χρονια καλα και...keep blogging

Ντάτα Μπέης said...

Άξιος, χρόνια πολλά, keep blocking ακόμα και όταν δεν ξέρεις αν τελικά αξίζει τον κόπο....
Αξίζει!!

Aurelia Aurita said...

Ααα,2 κεριά έπρεπε νά'βγαιναν απ'το σλιπάκι(sic)του κυρίου
(και γαμώ είναι πάντως:)))

Χρόνια σου πολλά και πάντα τέτοιος!
:)

Klearchos said...

Να τα εκατοστήσεις!!

ONOMATODOSIA said...

ευχομαι,πολλα ποστ ακομη...!

Unknown said...

Τον πάπα, μην ξεχνάς τον πάπα...

Nicky-Athina Polymeri said...

Ναι, επίσης περιμένουμε και τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σου γενέθλια!!!!! χιχιχι!!!! :-Ρ Καλός πολίτης!!!!!! :-ΡΡΡΡΡ

Pastaflora said...

Είθε η ευλογία του μεγάλου Κώστα Πρέκα, του γέρου από το Τραχώνι, του Μιχάλη Βιολάρη, της κας Λουκά, του Πούτιν, των Αφων Χαϊτίδη του δόκτορα Σποκ να είναι πάντα μαζί σου. Ρισπέκτ!