Monday, June 11, 2007

Τα θέματα ήταν για καλά προετοιμασμένους

Ειναι λίγο ετεροχρονισμένο το ποστ, αλλά είχε καταχωνιαστεί σε ένα γιου-ες-μπι και το είχα ξεχάσει.. Νταξ, νέα 2 εβδομάδων είναι σχετικά φρέσκα. Σίγουρα καλύτερα από ψάρια στον Αλφαβητίξ..
«Τα θέματα ήταν για καλά προετοιμασμένους» - Ανώνυμου του μαθητή
Είναι ίσως μία από τις πλέον ηλίθιες αττάκες στην ιστορία μετά τα
«Φέτος χτυπάμε Τσάμπιονς Λιγκ» -Σωκράτης Κόκκαλης
«Αυτό πικρίζει λίγο» - Σωκράτης σκέτο
«Μη μασάτε, το πλοίο είναι αβύθιστο» - Κυβερνήτης Τιτανικού
«Ο Γεράσιμος θέλει να με παντρευτεί στάνταρ» - Πρώην γκόμενα Zaphod
Τι σημαίνει ρε καραγκιόζη «τα θέματα ήταν για καλά προετοιμασμένους»; Βασικά εγώ ψιλιάζομαι ότι η μόνη σχέση σου με τις εξετάσεις ήταν το «ρε τι μπούγιο γίνεται εδώ, ας μπώ και εγώ μέσα». Δηλαδή εσύ θές να σου βάλουν «θέματα για παπάρια προετοιμασμένους» ; Θέματα για άσχετους; Θέματα για «είδα φως και μπήκα» ; Θέματα για «ρε πούστη μου πως γράφεται το όνομά μου»; Θέματα για «μαλάκα μου πολύ βρωμοτσίμπουκο η Λόλα, πάω να γράψω και εγώ για να κάθομαι από πίσω της» ; Μου την έχουν δεί όλοι και θέλουν να μπαίνουν τσάμπα και βερεσέ στα πανεπιστήμια. Βέβαια δεν είναι φρέσκο το φαινόμενο. Χρόνια πολλά το λένε, κάθε χρόνο. Από το ’95 που έδωσα εγώ πανελλήνιες έπαιζε αυτή η παπαριά στάνταρ. Τι λέω, και πιο πρίν. Ειδικά στα μαθηματικά έπεφτε τρελλό γέλιο
«Τα κάψανε τα παιδιά». «Καλά δε ντρέπονται; Δεν τα λυπούνται;» Κυρά μου δεν είμαστε ορφανοτροφείο να τα λυπούμαστε τα παιδιά. Σκοπός είναι αυτός ο κακομοίρης που θα μπει στο ρημαδοπανεπιστήμιο να ρημαδομάθει πέντε ρημαδογράμματα μπας και ρημαδογίνει ρημαδοχρήσιμος στη ρημαδοκοινωνία, να ξέρει και πέντε ρημαδομαλακίες πρίν μπεί. Να ξέρει κάποια στοιχειώδη. Και στοιχειώδη δεν εννοώ να ξέρει ότι το «Κώστας» είναι αρσενικό (χμ καλά όχι πάντα) και το «Τζένη» θηλυκό. Ή ότι τον λένε «Μητσο Χλεμπονιάρη της Χαρίκλειας και πιθανώς του Αναστασίου». Να κατέχει 5 βασικά ρε αδερφέ, έτσι για το γαμώτο. Να ξέρει ότι το τετράγωνο έχει τέσσερεις πλευρές και όχι δώδεκα. (Μη γελάτε μου το χει πεί μαθητής μου, πρώτη γυμνασίου. Μετά παράτησα τα ιδιαίτερα γιατί θα έκανα φόνο)
«Καλά προετοιμασμένοι» και παπαριές. Εννοούν τα χλεμπονιάρικα ότι έπρεπε να έχουν στρώσει και λίγο κώλο να διαβάσουν κάποια στιγμή στη χρονιά, να πάρουν μια μυρωδιά τι παίζει. Αλλά είναι πολύ απασχολημένα τα καημένα με το να πηγαίνουν στην Πάνια να βλέπουν τον Βας Βας Βας, να έχουν κινητό 650 ευρώ (που τα βρίσκουν τα λεφτά οι γονείς και τους τα αγοράζουν δε μπορώ να καταλάβω), να τραβάνε βίντεο με το απαυτό της Καιτούλας στο διπλανό θρανίο και να ξύνουν τη βουβωνική τους χώρα μπας και κατεβάσουν ιδέες. Αμ μάγκα, συγγνώμη που στο λέω αλλά όσο και να τα ξύσεις, ρε που να τα ξεπετσιάσεις στο ξύσιμο, ιδέα δεν κατεβάζεις άμα δεν έχεις διαβάσει. Εγώ προτιμούσα από την άλλη να ξύνω το πηγούνι μου, αλλά ιδέες κατέβαζα ρε αδερφέ. Ναι ναι ήμουν τυχερός, σωστά. Και είχαμε και λίγα μαθήματα όταν έδινα εγώ, ξέρω. Και η πουτάνα η κοινωνία, η αλλοτρίωση (συγγνώμη, δύσκολη λέξη..) , η αποξένωση, η μαλαφράντσα, οι αναταραχές στο ανατολικό Τιμόρ, τα ναρκωτικά στα σχολεία, οι μπάτσοι που σας βαράνε στις διαδηλώσεις, ο Κρόνος που πέρασε στραβά πάνω από τη διασταύρωση Γάμα Σεπτεμβρίου με Χαλκοκονδύλη, το τέτοιο του Καράμπελα και το απαυτό της Χάϊδως, ε ξέρω δε μπορείτε να διαβάσετε πολύ.
Αλλά μην ανησυχείτε, σας έχω εγώ ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο θα κάνει θραύση και θα το καταθέσω στο υπουργείο για του χρόνου. Είναι για μαθηματικά κατεύθυνσης και δεν είναι επ ‘ουδενί για «καλά προετοιμασμένους». Ιδού :
1. Πόσα γράμματα έχει η λέξη «Αδιάβαστος» ;
Α. 43
Β. 3π/4 Γ. 10
Δ. Γαλαζοπράσινο
2. Ένα τετράγωνο πόσες πλευρές έχει;
Α. 25
Β. 12
Γ.4
Δ. Βας βας βας ο Παρασκευάς
3. Μια σαρδέλα έχει 1 ευρώ. Δύο σαρδέλες πόσα;
Α.2
Β. 6.500.000
Γ. 2κπ+π/2, κ={0, 1, 2, 3, 4, 5}
(Η ερώτηση κρίνεται ως παγίδα, οπότε δεν παίζει ‘Δ’)
4. Προχτές στο σπίτι είχατε :
Α. Ρεβύθια
Β. Παστίτσιο
Γ. Μπριζόλες
Δ. Πάλι δε μαγείρεψε η παλιοαχαϊρευτη η μάνα σας
(Προχτές ήταν Παρασκευή. Αν φάγατε κρέας στην κόλαση να καείτε αντίχριστοι που
θέλατε και πανεπιστήμιο) (Σκάσε παπά) (Συγγνώμη τέκνο μου παρεσύρθην)
Και περνάμε στα προβλήματα.
Θέμα 1.
Ο κύριος Βαγγέλης απέναντι είναι παιδεραστής. Επίσης του αρέσει το παθητικό σεξ με αιγύπτιους μούτσους πιρόγας. Αν ο κύριος Βαγγέλης έχει 10 ευρώ στην αριστερή τσέπη και 10 καραμέλες στη δεξιά, υπολογίστε πόσα ευρώ έχει στην αριστερή τσέπη. Αν του πάρουμε ένα ευρώ, πόσες καραμέλες θα του μείνουν στη δεξιά;
Θέμα 2.
Η μαμά σας σας έκανε με το γαλατά. Αν το γάλα σήμερα έχει 1.5 ευρώ το μισό λίτρο, και ο μπαμπάς σας το πληρώνει 2 στο γαλατά α.Πόσο σας κλέβει ο γαλατάς β. Πόσο κερατάς είναι ο πατέρας σας γ. Γράψτε και το τηλέφωνο της μάνας σας, μπορεί να θέλετε κανά αδερφάκι
Θέμα 3.
(Για δυνατούς λύτες) Γράφτε τη σημερινή ημερομηνία. Γράφτε την και ανάποδα. Γράφτε και την αυριανή ημερομηνία. Από σήμερα μέχρι αύριο πόσες μέρες διαφορά είναι;
Θέμα 4.
(Για όσους πραγματικά θέλουν να περάσουν στο πανεπιστήμιο) (εσύ στο δεύτερο θρανίο κόβεσαι εξ ορισμού. Φαίνεσαι τόσο ηλίθιος που κάνεις μόνο για πολιτικός ή δημοσιογράφος.)
Προσέχτε, το θέμα απαιτεί προσεκτικό διάβασμα.
Σκάει το μπρός αριστερά λάστιχο σε ένα τετράτροχο αυτοκίνητο. Πόσα λάστιχα του έμειναν; Αν ήταν μηχανή και είχε σκάσει το μπρός, πόσα λάστιχα θα είχαν μείνει; Αν σκάσουν όλα τα λάστιχα πόσα λάστιχα πρέπει να αγοράσετε; Αν δε σκάσει κανένα λάστιχο ούτε στο αυτοκίνητο ούτε στη μηχανή, πόσα καλά λάστιχα έχουμε συνολικά;
Νομίζω ότι τα παραπάνω θέματα είναι εξαιρετικά για το επίπεδο της πλειονότητος των μαθητών του χρόνου. Ελπίζω το υπουργείο να τα δεχτεί. Να μην τα κάψουνε και του χρόνου τα παιδιά... έλεος πια.
Τα σκίσαν φέτος τα κακομοιρα.

7 comments:

Wizard! said...

Εγώ δεν έχω καταλάβει ένα πράγμα τόσα χρόνια... Τι πάει να πει το "πέφτουν οι βάσεις" ? Δηλαδή, επειδή η φετινή φουρνιά είναι αδιάβαστη και μαλακίστηκε όλη τη χρονιά, ρίχνουμε τις βάσεις για να μπουν τα παιδιά στο Πανεπιστήμιο να μη γεμίσουμε εργάτες? Μήπως να τους αφήναμε έξω, να λιγόστευαν κι οι αλβανοί? Δεν το καταλαβαίνω ρε παιδιά... Άμα γράφεις μέσω όρο 12, γιατί να μπεις Πανεπιστήμιο? Επειδή ίσως τα θέματα ήταν δύσκολα? Ναι, αφού οι πλειοψηφία έγραψε άσχημα... Ωραία... Δεν έγραψε κανείς 20? 19? Να μπουν αυτοί, γιατί αυτοί ήταν προετοιμασμένοι κι δε θεώρησαν δύσκολα τα θέματα! Όποιος έγραψε λιγότερο, ας μείνει απέξω! Ίσως γλυτώσουμε και από τα μαλακισμένα που καταστρέφουν τα Πανεπιστήμια με σπρέυ, αφίσες, μολότωφ, κλπ, γιατί εγώ δεν έχω δεί/διαβάσει/γνωρίζει ποτέ μαθητή του 18+ να κάνει καταστροφές, αποχές, καταλήψεις, κλπ. Ο σπουδαστής του 18+, βιάζεται να τελειώσει να βγει στη ζωή...!!!
Σταδιάλα...!

Anonymous said...

Μπράβο! Πέστα! Και μετά (αφού έχουν περάσει όλα τα παιδιά κάθε ψηφοφόρου μαμάς) πρέπει να κάνουμε αμάν να μάθουμε 2 πράγματα μέσα στα Πανεπιστήμια γιατί "το επίπεδο των φοιτητών είναι χαμηλό και δεν μπορούμε να σας κάνουμε πιο προχωρημένα θέματα"...

Anna said...

Γεια σου ρε Εσταριαν, μου εφτιαξες τη μερα! Πολυ γελιο εισαι βρε παιδι μου. Τωρα εκει με τον παιδεραστη και τις καραμελες-ευρω μπερδευτηκα λιγο αλλα μαλλον δεν ημουν αρκετα προετοιμασμενη για τα θεματα σου...

Εξω να μεινουν ολα τα βρωμοκουτσουρα. Οταν τα ειχα εγω μια χρονια 2α λυκειου μαθημα μου το παιζανε μαγκες που δεν διαβαζαν και μου λεγανε "εγω που αντι να διαβαζω δουλευω στο μπαρ/καφετερια κερδιζω περισσοτερα απο σας κυρια και παιρνω και ματι γκομενακια". Να κατσεις απεξω τοτε παλιομαλακα και μη σε δω να γκριναξεις για τα θεματα, ουτε για την ανεργεια οταν θα μεινεις στο δρομο στα τριαντα σου κουτσουρο! Ουφ, τα ειπα και ξελαφρωσα. Οχι τιποτα αλλο αλλα οντως κερδιζε πιο πολλα απο μενα το μυξιαρικο :Ρ

Pastaflora said...

καφετζής, υδραυλικός, κομμώτρια: εξασφαλισμένη δουλειά και φράγκα. δεν καταλαβαίνω γιατί λυσσάνε όλοι να περάσουν με κάθε τρόπο στα ευαγή εκπαιδευτικά ιδρύματα και μετά στην ανεργία, στα ντελίβερι, στα 700 ευρώ. μεγάλοι εγκληματίες τελικά οι γονέοι που σου τα ζαλίζουν με τα πανεπιστήμια και με τα λοιπά ακαδημαϊκά λες και δεν υπάρχει μέλλον πέρα από αυτά... ουφ, συγχίστηκα τώρα! πάω να κάνω ένα πεντικιούρ για να στανιάρω.

Σίσσυ said...

Σ'αυτή τη ριμαδοχώρα επικρατεί η αντίληψη πως για να είσαι άνθρωπος πρέπει να γίνεις πρώτα επιστήμον! Τρέχουν όλοι, λοιπόν, κουτσοί, στραβοί, διαβασμένοι και μη στον Αγ. Παντελεήμονα για να περάσουν στο ΤΕΙ Κάτω Ραχούλας το οποίο πέρισι είχε βάση 2,5 και φέτος που έχει 10 είναι "άπιαστο"! Ε, μετά είναι δυνατόν να ισχυριστούν ότι τα θέματα ήταν normal;

Anonymous said...

Δεν έχεις δίκιο... οι κόφτες οι διορθωτές φταίνε για όλα!! Τα παιδιά μια χαρά προετοιμασμένα είναι, άριστα γράφουν...

Επίσης, να σου επισημάνω κάτι άλλο... το 4ο θέμα είναι εκτός ύλης.

:)) Να'σαι καλά!

Nemertes said...

Εγώ διαφωνώ. Όχι γιατί πρέπει να διαφωνήσω. Γιατί αν εσύ, ήσουν εγώ, θα διαφωνούσες και εσύ μαζί σου. Θα κάνω ποστάκιο σύντομα και θα καταλάβεις...