Thursday, July 12, 2007

Απαλεψιά

Η ποσότητα απαλεψιάς στον οργανισμό του φαντάρου είναι αντιστρόφως ανάλογη με τις μέρες που του μένουν μέχρι να απολυθεί. Για αυτό και εγώ δεν την παλεύω καθόλου πλέον. Αφήστε που ο καινούριος μοίραρχος μας τα μασάει αμάσητα και παίζει να μην πάρουμε και καμιά μερούλα παραπάνω να πάμε για κανα μπάνιο. Ψιλιάζομαι εντόνως πως 4-5 μέρες πρίν απολυθώ θα φυλάω σκοπέτο και για αυτό το λόγο, προκαταβολικά έχω αποφασίσει να μην την παλέψω καθολου. Με έχει πιάσει μια γκρίνια, ένα κλάμα, ένα ωχρεμαλάκατιμουζηταςνακανωτωρα, ενα πουναπηγαινωτωραδιπλαναβγαλωμιαφωτοτυπία. Γενικά από τις 6 που ξυπνάω μέχρι τις 2 το μεσημέρι γκρινιάζω ασύστολα και αδιαλλείπτως. Λεπτομέρειες για τον καινούριο μοίραρχο θα πω αφού πάρω την ταυτότητα γιατί φυλάμε τον κώλο μας για να έχουμε την άδεια μας. Πάντως υπόσχομαι επικές αττάκες απείρου κάλους. Διακοπές θα πάω όμως. Δε λέω που για να μην πλακώσει συρφετός και φουρφούκι και για να μη με βρίσκει η αερονομία αφού θα έχω το κινητό κλειστό. Μια βδομάδα θα λιαστώ σα λιαστή ντομάτα, θα πιώ σα νεροχύτης και θα κολυμπήσω σαν παπαγάλος, δηλαδή σχεδόν καθόλου. Γιατί όπως έχω πει άπειρες φορές, εγώ δεν είμαι σπορτίφ τύπος. Μπαίνω στη θάλασσα περπατώντας, συνήθως με τα χέρια στις τσέπες του μαγιό. Περπατάω μέχρι να φτάσει το νερό στο λαιμό. Εκεί βουτάω και το κεφάλι, κάνω μεταβολή και βγαίνω παραλία. Οπότε άμα δείτε έναν τύπο να τα κάνει αυτά, με το μπόνους ότι ψάχνει λόγω γκαβομάρας που είναι η παρέα του, ε κατά πάσα πιθανότητα είμαι εγώ, οπότε ελάτε να με κεράσετε και καμιά μπύρα γιατί με τα 8.70 του στρατού πως να βγάλεις τα έξοδά σου; Ο άλλος ο κλάμπανος ο Ζαφοντ είναι στην Ίο και κάνει καμάκι στα Ιρλανδά. Με πήρε και με κορόιδευε προψές που ήμουν μέσα και έπηζα στη χαρτούρα με τα κωλοσήματα, τις κωλοαναφορές και τα κωλοφύλλα πορείας. Πάει να το παίξει τζόβενο ο παππούκας στην Ίο. Πάει να ξανανιώσει. Καλά θα περάσει αλλά το βλέπω εγώ πως θα μου γκρινιάζει όλο το χειμώνα για το συκώτι του, τη μέση του, τα νεφρά του και του κώλου του τα εννιάμερα. Και για άλλη μια φορά το ξαναλέω : Δεν την παλέω δεν την παλέω. Αλλά παρόλα αυτά, απολύομαι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

5 comments:

brexians said...

koufala estarian se vrika.!
ti egine apolithikes i se amolisane?
exw ena vivlio gia sena pane dyoxroniakaiakomise perimenei!
ti ftianeis ? elpizw na eisai kala kai na dwseis simio zwis!

ONOMATODOSIA said...

καλος πολιιιιτηηηςςς !!!

aMoRpHiS said...

Egw na rwthsw kati asxeton? Pou (skata) einai o r1ddl3r?! Katazhteitai!

Suspect said...

Ο πιο σίγουρος τρόπος να κάνεις λάθος είναι να πιστέψεις ότι το ελέγχεις.

Anonymous said...

Απολύομαι ψαρούκλες τα μαλιά μου κάνω μπούκλες

Απολύομαι στραβάδια δεν κοιμάμαι πια τα βράδυα

δεν μπορώ να περπατήσω με τραβάν οι μήνες πίσω...

περπατάω στο δάσος κι' ακούω φωνές 10 κι' απόψε είναι πολλές;


ΥΓ. Μικρή προσφορά προς απολυόμενο.