Monday, November 26, 2007

Τσέϊν μέϊλ

Γκειά σας. Ονομάζομαι Βραχμαπούτρα Παχατουρίδης και γεννήθηκα στην Καλαμάτα, από πατέρα Σιού και μάνα Πυγμαία. Είμαι 17 χρονών ετών και όταν ήμουν 2 μηνών φύτρωσε ένα βυζί στην αριστερή μου ωμοπλάτη. Στο σκολείο τα παιδιά με κοροϊδεύουσι γκιατί είμαι κοντός, καστανοκίτρινος , με μπορδοροδοκόκκινα ματοτσίνορα. Με λένε νομιστεράκι, σκουληκαντέρα και Τσερνομπιλάκο. Στα 12 μου μου διαγνώσαν καρκίνο των πνευμόνων στο δεύτερο εγκέφαλο που έχω δίπλα στον 8ο όρχη μου. Ευτυχώς με κοροϊδεύουσι μονο τα αγοράκια γκιατί τα κοριτσάκια εντυπωσιάζονται από τρίτο πόντι μου που ντεν είναι πόντι αλλά μπέος. Όταν πήγα να γραφτώ στην ομάδα μπάσκετ ο προπονητής με άλειψε με πίσσα και πούπουλα και με έκανε 3 γύρους στο σκολείο πάνω στη ράχη μιας γαϊδούρας. Ένοιωσα λίγκο άσχημα αλλά μου αρέσαν τα φτερά, επειδή μου αρέσουν και τα αγκοράκια.
Ο πατέρας μου, Μεγάλος Μπάφος, καλλιεργεί αρωματικά φυτά κοντά στη Μεθώνη και όλη μέρα σπίτι καπνίζει κάτι που βρωμάει, αλλά γκια περίεργκο λόγκο είμαστε ολοι με ένα χαμόγκελο στο στόμα. Εγκώ χαμογκελάω και με ντύο στόματα, αν και το δεύτερο που έχω πίσω απο το γόνατο δε βολεύει για χαμογκελο.
Μπαμπάς ανησυχεί για υγεία μου γιατί στις μασχάλες μου φυτρώνουν ραδίκια και ραπανάκια, και λέει οτι ακόμα και η Μπόχα η ίδια θα αυτοκτονούσε αν με μύριζε.
Πριν δυό εβδομάδες σε εκπομπή καλής κυρίας που μπορεί, βγήκε γκνωστός παπάς με μούσι μεγάλο και προέβλεψε οτι σε 11 χρονια θα μεταμορφωθώ στον αντίχριστο και θα κατακτήσω κοσμο πριν κατέβει Τεός και μου κόψει κέρατα και ουρά. Μπαμπάς λέει αυτά βλακείες γιατί άλλο δε μου έλειπε, τα κέρατα και η ουρά μας φάγαν.
Όμως βγήκε άλλο καλό κύριο που έχει εκπομπή με γκομεναρα γυναίκα του και παλιά έκανε ρεάλητη, και υποσκέθηκε πως σε συνεργκασία με Ντέσμοντ Τούτου, Μητέρα Τεχέζα και Τζέφρι Ντάμμερ, θα δίνει 7 ευρώ γκια κάθε mail που στέλνετε φίλους σας προωθώντας έτσι την ιστορία μου ώστε να κάνω εγχείρηση για κόντυμα μπέους μου που με ενοχλεί στο περπάτημα.
Αν είσαι καλό άνθρωπο παρακαλώ προώθησε σε αργκόσχολους φίλους σου την τραγική ιστορία του καημένου Βραχμαπούτρα Παχατουρίδη, που σε λίγο θα είναι και ορφανό, αρκεί να βρω το τσεκούρι. Αν δεν προωθήσεις, θα κατέβει Όσιος Πατάπιος με δανεικό άρμα Προφήτη Ηλία που είναι και οικολογικό και καίει άχυρο, θα σας καταραστεί να σας μαραθούν τα τσουτσούνια στους άντρε και να βγκάλετε κυταρίττιδα μεχρι τα μάγουλα οι γυναίκε.
Ευχαριστώ καλοί άντρωποι,
Μη ξεχνάτε εμένα, τον καημένο μικρό ορφανό (μα που ειναι τσεκούρι...) Βραχμαπούτρα Παχατουρίδη.
υ.γ : Αμα μου ρθει αυτο με mail κάποια στιγμή θα κόψω την καλημέρα σε οποιον το στείλει :P

6 comments:

τέλσον said...

προσκυνάω...

είσαι το είδωλό μου... απορώ γιατί έχεις μπλέξει με τα μαθηματικά... χαραμήζεσαι αγόριμ.

Zaphod said...

Γαματο!!!!


...αλλά:

Αν το λάβω από πουθενά σε πήδηξα ανευ σιέλου και φωσφόρου!

Ellie said...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Γαμάτο!!!! Έλεος όμως με αυτά τα mail....!!

kotosalata said...

Απλά θεικό!! Ειδικά όταν το διαβάζει δυνατά κάποιος με ανάλογο ύφος...!

Pastaflora said...

Ο μικρός Βραχμαπούτρα έχει κάποια συγγένεια ίσως με τον γνωστό Μοέμπιους Παχατουρίδη;;;

brexians said...

opws panta tou apsogou!!
fila mou ena vizaki..