Friday, February 29, 2008

Η καλή νοικοκυρά..

Και πάνω που άραζα στου Zaphod και έπινα τον καφέ με τις 17 ζαχαρίτσες δικέ μου, με το στριφογυριστό καλαμάκι, τον ήλιο ντάγκλα απέναντι να μου χαϊδεύει το δασύτριχο στέρνο και το στριφτό να αναδύει γαλαζωπές τουλούπες καπινούρας, σκάει ο νταμπλάς. Χτυπάει ο κινητός, με εκείνον το χαρακτηριστικό ήχο που σημαίνει κακά μαντάτα. Δικέ μου την κάτσαμε τη βάρκα, σκέφτηκα. Αλλά επειδή τυγχάνει να κάνω και λάθη που και που είπα να απαντήσω με ψυχραιμία όπως άλλωστε μου αρμόζει. Λάθος, δεν έκανα. Ο πατέρας μου λέει με πεθύμησε και θα σκάσουνε μύτη αύριο για επίσκεψη. Ευτυχώς που της έκοψε της μάνας μου να με ειδοποιήσει -ξέρει τι κάνει η γυναίκα. Λαβ γιου μάνα- . Και θα πει τίς κακοήθης και κακοπροαίρετος αναγνώστης του ιστολογίου μου τώρα : "Καλά ρε μπάρμπα, και σε ενοχλούνε τόσο πολύ οι γοναίοι που θα ρθουνε, θα σου κάνουνε και παρέα, θα σε βγάνε όξω να φας τα σουτζουκάκια με το σκόρδο και ένα περιποιημένο ατζέμ πιλάφ να λιγδώσουν τα μέσα σου;" Και απαντώ : Ποσώς φίλτατε αλλά ελαχίστως οξυδερκή αναγνώστη. Ταύτες εισί αι χαρές τση υποθέσεως και ο μπακλαβάς γωνία. Το προμπλέμο γκράντε, ο λάκος στην περιώνυμη φάβα και το σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας είναι ότι η ταπεινή εργένικη οικία μου ήτο σε κατάσταση χαρακωμάτων του α παγκοσμίου πολέμου μετά από βομβαρδισμό εκ του δοξασμένου πυροβολικού μας, και επέλασης των περήφανων εγγλέζων τόμμυδων. Επειδή τώρα τελευταία με απησχολούν πλείστες όσες επιστημονικές εργασίες και διαδικασίες, συγγνώμην αλλά το να μετακινήσω τα μπουκάλια του νερού απο το σαλόνι στην κουζίνα ήτο έργο δύσκολο και παντελώς άσκοπο. Το ίδιο και το στρώσιμο του κρεβατιού (δεν έχουμε αρραβώνες τι σκατά να στρώσω), η τακτοποίηση των καλτσών (σοκς) και των εσωβράκων (αντεργουεαρ) σε τακτικές στοίβες κλπ. Φύλλα με εξισώσεις και διαγράμματα ίπτανται παντού, και βρίσκω τρομερά ρομαντικό το να ξυπνάω και να βλέπω wavelets, ελλείψει τρυφεράς νεανίδος που θα μοι συνέγραφε τρυφερά ποστ ιτ να κολλάει στο ψυγείο το πουρνό, όπως πλειστάκις κάνω εγώ στην πολυτάραχη ερωτική μου καριέρα. Επίσης στο χώρο βρίσκονται διάσπαρτα φαινομενικά άτακτα, αλλά πολύ συγκεκριμένα (διαβάστε χάος, θα σας ωφελήσει τα μάλλα) διάφορα κομπακτ ντισκς, με περιεχόμενα που κυμαίνονται από βιβλία για matlab, επεξεργασία εικόνας και αναγνώριση προτύπων, πρόσφατες ταινίες, lost, heroes, παπέρια, κόντρα παπέρια, φωτογραφίες απο διακοπές, φωτογραφίες γενικώς, προγκραμζ και τα λοιπά. Ευτυχώς στον όλο αυτό χαοτικό συρφετό οικιακής τρέλλας, δεν προστέθηκαν άπλυτα πιάτα και κατσαρόλια, καθ ότι αν και το απεχθάνομαι το πλύσιμο, τι να κάνω, τα πλένω σχεδόν αμέσως, ούτε ένα μπάνιο όπως μπάνια σε μονάδα πεζικού, διοτι εγώ τον απαυτό μου τον ακουμπάω μονο άμα πριν έχει παίξει detol,χλωρίνη και ατομική χειροβομβίς.
Παρ όλα αυτά, έσπευσα άρων άρων να επιστρέψω εις Πάτρα, ίνα βάλω σε εφαρμογή επιχείρηση με κωδικό όνομα "Chlorine Storm" εις το ταπεινό σπιτικό μου. Έκανα και μια στάση στον Καρφούρο ίνα εφοδιαστώ με όλα τα απαραίτητα πολεμοφόδια χημικού πολέμου, κυρίως Χλωρίνη διατί μου τελείωνε, καθώς και πλαστικά γάντια κλπ. Στη διαδρομή παραστράτησα απο τον πάγκο με τα κρέατα και πήρα και μερικά κοψιδια για σήμερα, καθώς και σιμιγδάλι αγνό χονδρό και χρυσαφί, γιατι μου μύρισε χαλβάς και θα φτιάξω αργότερα.
Γύρισα σπίτι, πήρα βαθιά ανάσα, έβαλα το λαστιχένιο το γαντάκι και όρμησα πρώτα πρώτα στο μπάνιο, που αν και καθαρό γενικά, ποτέ δεν είναι αρκετό για μια μαμά όπως ξεύρετε. Το χλωρίνιασμα του μπάνιου είναι μια διαδικασία οδυνηρή και δακρυοφόρα. Μέσα σε 20 λεπτά δε μπορούσα να πάρω ανάσα, τα μάτια μου έτσουζαν και πόναγε η μέση απο το σκύψιμο (δε θέλω γελοία υποννοούμενα).Αν τολμήσουν και μου κάνουν αύριο την παραμικρή παρατήρηση για το απαστράπτον αυτή τη στιγμη μπάνιο μου, θα τους χλωρινιάσω το κρασί! Μετά σειρά είχε η κουζίνα. Πάλι χλωρίνιασμα. Με έπιασε η χλωρινομανία σήμερα. Το σπίτι μυρίζει Κλινέξ λεμόνι (που όποιος καταφέρει να μυρίσει αυτό το ρημάδι το λεμόνι εκεί μέσα, να μου κιτρινίσει σαν λεμόνι η τσουτσού). Αυτή τη στιγμή λάμπει ΚΑΙ η κουζίνα, ΚΑΙ το μπάνιο ΚΑΙ το σαλόνι. Το οποίο σαλόνι δεν το χλωρίνιασα γιατί δεν άντεχα άλλο. Του επετέθην με αρώματα άνοιξης, ωκεανού και λουλουδιών. Αυτά βρήκα σπίτι, αυτά έβαλα.
Τη στιγμή της συγγραφής, πονώ σύγκορμος. (Είχε δίκιο η ορθοπεδικός, να μην κάνω το σπίτι όλο μαζί, αλλά κομμάτι κομμάτι). Η χλωρίνη μου έχει φτάσει απο το πνευμόνι ως τον αστράγαλο και βλέπω κίτρινα λεμονια να πετάνε τριγύρω. ΑΛΛΑ είμαι έτοιμος για τη γενική επιθεώρηση από τον αξιωματικό υπηρεσίας αύριο. Τη φυλακή βέβαια δεν τη γλυτώνω καθότι ο πατέρας είναι πιο νοικοκύρης από εμένα και έχει εμπειρία στην επιθεώρηση στρατώνων.
Παραιτούμαι όμως ΤΩΡΑ από το έργο αυτό καθότι έτσι και αλλιώς γκρίνια θα παίξει! Το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να ξεμυρίσει η χλωρινίλα και να πάω να φτιάξω το χαλβά μου γιατί με έχει πιάσει λιγούρα περιοπής. Αν και σκέφτομαι και την πιθανότητα της γαλατόπιτας, για την οποία η μάνα του Zaphod μου είπε μια ωραία συνταγή! Τσιρζ

15 comments:

τέλσον said...

Έλα ρε Εστάριαν... ε όχι ρε φίλε, ε, τι να πω..με απογοητεύεις...

σε έχω αφήσει σήμερα τελευταίο διότι σκέφτομαι...
1. Νταξ, τσικνοπέμπτη χθες,
2. θα τα έχει σπάσει,
3. ο Zaphod θα τον έχει κάνει κουνουπίδι από τα κρασά,
4. θα γράψει πόστ πανω-κατω-σέντονο, μαξιλαροθηκη, παπλωματοθήκη, πετσέτες-σετακι...
5. θα έχει hangover και θα τα χώνει...

..ρε μπας και έχεις χαλάσει τελείως;

Niemandsrose said...

Μπορεί να είσαι μπίχλας και λέσι αλλά γράφεις υπεργαμάτα! :)

Stefanos said...

Τέλσονα, τι να κάνω ρε; έτοιμος ήμανε για καφρίλες αλλά μας τα χάλασαν οι χλωρίνες.. Τώρα για να με αποζημιώσω κάνω και μια τηγανιά τούρμπο με 8 κιλά μπούκοβο μέσα.. Πήρα και τις μπύρες μου και θα γινω Βούδας
Κανενοςτορόδο : Δυστυχώς καλή μου θα αναγνωριστώ και εγώ μετά θάνατον, και ευτυχώς που θα είναι αναρτημένα τα αριστουργήματα, γιατί στο σπίτι που θα μπούν να με πάρουν οι 4, άντε να βρούν άκρη :P

ΣΠΙΘΑΣ said...

Δικέ μου..το σπίτι μου, περιγράφεις ;;
Έχεις καμιά ιδέα;
Σκέφτομαι να πιάσω γκόμενα ! Ξέρεις αναγκάζομαι να το συμμαζέψω, τότε...
Είναι πολύ χρήσιμες οι γυναίκες, σου δίνουν κίνητρο!
Αλλά άμα πραγνωριστούμε...τ'ίδια πάλι!

Stefanos said...

Σπίθα χαχαχα όχι πως έχεις και άδικο, αλλά ναι εδώ που τα λέμε μια νέα θηλυκή παρουσία φέρνει άλλο αέρα στο εργενόσπιτο...
Μπα εγώ παραμένω κύριος ρε..ειδικά άμα έχω δαγκώσει λαμαρίνα 10x10x10...

Zaphod said...

To κρεβάτι να είναι αεροδρόμιο!!!

Πως πάει ρε αγχωμένε;;;

Anonymous said...

Καλημέρα καί καλό μήνα!
Πέτυχε ο χαλβάς;

Ellie said...

αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Μόλις διάβασα μια ωραιότατη περιγραφή του γραφείου μου!!!!! Το καλό είναι ότι η δική μου η μάνα μετά από 1000000000000 φορές που μου είπε με το καλό το κακό και το άσχημο να το συμμαζέψω τελικά αποδέχτηκε την μοίρα της!! :)

brexians said...

ΕΝΑς ΛΟΓΟς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΜΟΥ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΜΥΡΩΔΑΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ.
ΥΓ
ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ: ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΕΡΤ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ (ΝΕΦΕΛΙΜ)
ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΩ AD HOCK...
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΡΕΖΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ...

Maria Mikro Analogo said...

Η ζωή μου σε βίντεο... Και πάντα θα ερχόντουσαν πριν ή μετά από εξεταστική που γινόταν πανικός στο σπίτι. Τώρα πια νοικοκυρεύτηκα και εκείνοι σταμάτησαν να έρχονται. Τι ειρωνεία...
Καλό μήνα :)

stellini said...

Να σε πω... ο χαλβάς πέτυχε??? (τον λιγουρευτικα.. ελπιζω να μην ξεχάστηκες κι εβαλες και εκει χλωρίνη!! :P) Τυχερή η γυναίκα που θα σε πάρει!! :D

brexians said...

@stellini
na se kanw cone...
ematha oti magirevi teleia kai ine se ilikia anaparagwgis!
mono prosoxi oxi kolpa kama soutra giati exei tin mesi tou....
kata ta alla plenei sfougarizei magirevei!!!

brexians said...

ides re mahleboura pws milaw egw gia sena!!

Stefanos said...

α. Τελικά δεν έφτιαξα χαλβά, αλλά γαλατόπιτα, και πέτυχε!!!
β. Η επιθεώρηση έλαβε τέλος. Φυσικά ακούστηκαν οι κλασσικές γκρίνιες. Ανακάλυψα ότι υπήρχαν μέρη του σπιτιού που δεν ήξερα οτι υπήρχαν καθαριστικώς (ο τοίχος πίσω απο τον καναπέ πχ...ο τοίχος. Όχι το πάτωμα απο κάτω. Αυτό το είχα καθαρίσει)
Μιλάμε ήρθε το συνεργείο και σήκωσε το σπίτι στο πόδι.
γ.Brexman, μπορεί να είμαι σε ηλικία αναπαραγωγής αλλά αρνούμαι να αναπαραχθώ. Επίσης είμαι σε περίοδο άρνησης και περισυλλογής. Μακριά από θηλυκά! :P

stellini said...

@estarian συγχαρητήρια για την γαλατόπιτα!! Νοικοκύρη μου!! Μέχρι που τόλμαγα να δοκιμάσω ενα πράγμα!! Οσο για την επιθεώρηση.. στην επόμενη θα είσαι πανέτοιμος!! ( να τραβήξεις κουζίνα και ψυγείο.. αντε σου έδωσα και hint)
@brex χαχαχαχαχ!!! οχι βρέ δεν κάνει να βγάλουμε τον προφήτη απο την περισυλλογή του! Νηστέυει! Μακριά απο πειρασμούς!