Wednesday, February 06, 2008

Ε.Ε.Χ.Ι ; Ε.Ο.Χ.Ι!!

Ρε σεις το ξέρετε ότι εκπροσωπούμεθα; Βέεεβαια, έχουμε και πρόεδρα, τον κ.Βασιλάκο. Ο οποίος εκπροσωπεί λέει τους Έλληνες Χρήστες Ίντερνετ.
Τι λε ρε αλάνι; Σοβαρά; Εγώ δε θυμάμαι να σε ψήφισα. Ούτε να μου ζήτησες τη γνώμη μου για τίποτα. Απο ό,τι βλέπω βέβαια στη σελίδα σου, πρέπει να σου δώσω και λεφτά για να είμαι μέλος σου. ΤΙ ΛΕ ΡΕ;
Λοιπόν θα φτιάξω και εγώ την ένωση ελλήνων μπλόγκερζζζ, και στείλτε μου και 40 έουρος έκαστος για να γίνετε μέλη αλλιώς δεν είστε άξιοι της ενώσεώς μου! Και θα μιλάω και εξ ονόματός σας! Αμή!
Αυτά τα ψιλοφασιστικά (αν και απεχθάνομαι τη χρήση της λέξης αυτής) δε τα μπορώ. Αυτοί οι αυτόκλητοι εκπρόσωποί μου, με αηδιάζουν. Όπως τότε με τις καταλήψεις που σκάγαν στο σχολείο κάτι αλάνια και μου λέγανε ότι ήταν οι ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ εκπρόσωποί μου. Όταν βέβαια είχα εκφράσει και τότε την απορία "ρε παιδιά πότε κάναμε εκλογές και σας ψήφισα;", κόντεψα να φάω ξύλο.
Αγαπητέ κύριε Βασιλάκο, λυπάμαι αλλά τουλάχιστον εμένα, και ένα κάρο άλλους χρήστες Ίντερνετ, (και μιλάμε για ΜΕΓΑΛΟ κάρο), ΔΕ μας εκπροσωπείτε. Και ειδικά όταν παρουσιάζεστε στη βουλή και λέτε τη γνώμη σας εκ μέρους ΜΑΣ και ΜΟΥ, λυπάμαι αλλά έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Δεν είστε Ε.Ε.Χ.Ι, αλλά Ε.Ο.Χ.Ι (Ενωση Ορισμένων Χρηστών Ίντερνετ). Δεν ξέρω καν αν υπάρχει νομικό κώλυμα σε αυτό που κάνετε ως πρόεδρος και αν μπορώ να διαμαρτυρηθώ με κάποιον τρόπο εκτός αυτού εδώ του θέματος, αλλά ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ όταν κάποιος μιλάει εκ μέρους μου όταν εγώ δεν του έχω δώσει κανένα απολύτως τέτοιο δικαίωμα.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ! Με αναγκάζετε να διαφωνώ μαζί σας ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ και χωρίς καν να χρειαστεί να ακούσω τη γνώμη σας. ΝΤΡΟΠΗ!

12 comments:

Anonymous said...

Μα τι έκανε ο φουκαράς μία διαφήμιση στο in.gr έκανε τς,τς,τς!

diva said...

...εγώ τώρα να σηκώσω το σπαθί ή τζάμπα η ανάσα;-/
(αμ τα γράφω εγώ προφήτη μου στον κομεντοχώρο μου..τα γράφω)

island said...

Πότε τους ψηφίσαμε αυτούς τους πουθενάδες;Ποιοί είναι όλοι αυτοί ρε;Ρε ούστ από δω...τρομάζετε το παιδί μου.Ποιός ήρθε να μου πει ότι με εκπροσωπεί.Μην πάρει κάνεις στα σοβαρά αυτήν την κουφάλα που θέλει και λεφτά για να με εκπροσωπήσει.Κανείς.

Α...καλώς σε βρήκα και εδώ

patsiouri said...

΅Εγώ λέω να δημιουργήσουμε κι άλλα κινήματα:

Όσοι έχουμε μαχαίρι στην κουζίνα μας: οι Kniffers.

Όσοι κάνουμε ντούς κάθε μέρα: Οι showers.

Όσοι γουστάρουμε τυράκι Gouda...οι Gouders.

Αντιστοίχως όσοι Edam...Oi Edamers.

Όσοι πληρώνουμε δάνεια...οι Loaners.

Να οργανώνουμε και συναντήσεις στις οποίες θα συζητάμε για τα κινήματά μας και να το παίζουμε και μούρες ότι ανήκουμε κάπου.

Αει σιχτίρι λέω εγώ...

brexians said...

mou 8imise ta palia swmateia

Γ.Ο.Τ.Κ.Ε

ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ

Σ.Π.Ι.Χ

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ....

Stefanos said...

@Diva
άρπα το σπαθί, να αρπάξω εγώ το ρόπαλο και πάμε να τους τσαταλιάσουμε!
@island
ελα ντε, εγώ ψηφοφορία δε θυμάμαι!!

@patsiouri
Εχω δημιουργήσει εγώ την Π.Ο.Υ.Τ.Σ.Α (Πανελλήνια Οργάνωση Υποστήριξης Της Σεξουαλικής Αποχαύνωσης). Οι εγγραφές ξεκίνησαν!
@ Βρέχμαν
Ουτε που τα χω ακούσει αυτά!!!

Anonymous said...

Εγώ να ρωτήσω μια βλακεία;τι ακριβώς ορίζουμε ως"χρήστης ιντερνετ";έχει πλαφόν ωρών σύνδεσης;υπάρχουν διαβαθμίσεις όπως"περιστασιακός χρήστης","εξαρτημένος","πέθανε πάνω στο πληκτρολόγιο"κτλ;ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΡΕ ΓΜΤ;;;

aurelia aurita

Hades said...

Συγκινήθηκα μιλάμε... Ένας ακόμη που αν του φωνάξεις κύριε πρόεδρε θα γυρίσει στο δρόμο...

Hades
Πρόεδρος Μ.Ο.Υ.Φ.Α.
(Μουσική Ορθολογιστική Υποκουλτουριάρικη Φιλοζωϊκή Αντίδραση)

island said...

Στην οργάνωση που έχεις δημιουργήσει είμαι ήδη μέλος αλλά δεν το ξέρεις.Για ψάξε καλύτερα το καταστατικό!!!

ΥΓ.Εκεί που μου άφησες σχόλιο δεν λειτουργεί το μπλογκ πλέον.Έχω έναν υπερσύνδεσμο μέσα στο κείμενο(Στην λέξη "εκεί")όπου παραθέτει το καινούριο μου μπλογκ.Θα χαρώ να σε δώ φίλε και συναγωνιστή!

Zaphod said...

Ψηφιζουμε εμενανε για πρόεδρο της Φ.Α.ΠΑ. ή της Π.Ο.Υ.Τ.Σ.Α. (το αρτικόλεξο να είναι καλά και τις λέξεις θα τις βρούμε!!!)

Τι είναι και τούτοι οι Ε-Ε-Χίτες ρε παιδί μου :Ρ

Πές τα ρε estarianάκο!!

Stefanos said...

Τι λε ρε σχισματικέ που θα σε κάνω και πρόεδρο!! Αντιπρόεδρος, γραμματέας και ταμίας θα σαι πάλι.
(Ως γνωστόν ένας κλέβει λιγότερα από τρείς..)

brexians said...

Γ.Ο.Τ.Κ.Ε (gamiades olou tou kosmou enno8eite)

ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ

Σ.Π.Ι.Χ(sillogos pai.... Iisous Xristos)