Friday, March 14, 2008

Καρναβαλοποστ #2, η επιστροφή

Δε βλέπω να βγάζουμε άκρη με τα ξεφτιλίκια σύντομα. Γενικότερα συμφωνώ προφανώς με το χώσιμο του Zaphod περί καρναβαλιού. Όχι μόνο συμφωνώ, αλλά επικροτώ κιόλας. Και επαυξάνω. Και.. ε ναι το χετε, τεσπα.. Παρ όλα αυτά, ΕΜΕΙΣ, ως κύριοι, σοβαροί και συνειδητοποιημένοι καρναβαλισταί και καρναβαλησταί, δεν έχουμε ανάγκη από τις εκδηλώσεις των άλλωνε. Κοινώς, είμαστε μασκαράδες από μόνοι μας και όχι μόνο αυτό, δε χρειάζεται καν να είναι απόκριες. Απλά τότε βολεύει περισσότερο. Δι αυτόν λάβετε φάγετε επιπλέον φωτογραφικό και βινδεικό υλικό προς τέρψιν σας.
Zaphod ως gay αρχιερεύς κάποιας αίρεσης του (_|_)
The love doctor, is about to speak Με τέτοια μούτρα θέλω και γυναίκα...στιδιάλου.. Έφαγε σα ζώο και μετά ψόφησε επίσημα Ενώ ο Zaph, μέσα στη ζωντάνια.. Μιλάμε για ζεύγος, όχι μλκιες.. Όλο χάνονταν και τον αδερφό της "έψαχναν".. Αμα ψάχνεις έναν άνθρωπο 4 μέρες ρε, άντε Νικολούλη. Που τα πουλάς αυτά; Πιασάρικη η αμφίεση.. θα την καθιερώσω "Κανά θύμα να τοξεύσω;Τίποτα;Κάτι;Ούτε μια απελπισμένη ρε;" Καρναβάλι, Γεροκωστοπούλου, ώρα περίπου 4. Πληθυσμός, εμείς. ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕΕΕΕ... Τελικά ευτυχώς πήγαμε στο Steps και φύγαμε πουρνό.. Αφού μέχρι και εγώ έλιωσα στο χορό λέμε. Για πολύ χορό όμως.. (αυτή η παροιμία με το καράβι είναι 100000% σωστή..) Και για γλυκό πάρτε και βιδεάκι με ήλιο να γουστάρετε : Αυτά προς το παρόν εκτός αν μου στείλουν νέο εξευτελιστικό υλικό...

18 comments:

Niemandsrose said...

Σαν τη Ντάλια με μούσια είσαι ρε! Μου θες και γυναίκα! :)))

Stefanos said...

Πάρτην στην κηδεία σου να σου πει και του χρόνου...
να σου πω ρε, καλή κουβέντα δε χρωστάς να πεις, ε; :P

brexians said...

XEFANTWSTE
XESALWSTE
OSO BORITE
BRAVO SAS XEROMAI KAI ZOULEVW!!!

Stefanos said...

Μητσάρα άρχοντα όσο μεγαλώνουμε, μικραίνουμε! Γιούργια!! :D

Loucretia said...

Μα τι μπουκλα και τσαχπινια ηταν αυτη! το τελειο Barbie αγγελακι αχαχαχα! :-ΡΡ

Εξοχα, εξοχα!

Black Diamond said...

Aααα η Ντάλια αγγελάκι :P

Hahhahahahhahahhaa

Stefanos said...

ΕΡΩΤΑΣ ΡΕ, ΕΡΩΤΑΣ ΟΧΙ ΑΓΓΕΛΟΣ!!
Σιγά μην ντυνομουν εγώ άγγελος.. παπαπαπαπα :P

Veron said...

Δευτέρα ηρωίνη, την τρίτη κοκαΐνη...:Ρ

Zaphod said...

Αυτορομπιαζόμαστε και γουστάρουμε :)

osela said...

όσο μεγαλώνουμε μικραίνουμε?! ωραίο αυτό!!! θα το λέω κι εγώ!
(εμείς μέχρι τώρα λέγαμε ότι τα 30 είναι τα νέα 20)

Stefanos said...

Ετσι οπως το πάμε εμείς Oselακι, τα 31 είναι τα νέα 16.. :D
Γιατί ο 31ααααρης ίσον με δυό 15αρηδες και ένα μωρόοοοοοο :P

osela said...

16??? η πρώτη μου αγαπημένη ηλικία!
χμ...για αν δούμε: εγώ είμαι 16 και ένα δεκάχρονο. έτσι εξηγούνται πολλά στοιχεία του χαρακτήρα μου, να μην περιαυτολογήσω τώρα, δεν είναι του χαρακτήρα μου.
οπότε μάλλον σε περνάω κατά ένα χρόνο!

patsiouri said...

Σα τη Ντάλια με μούσια!!!!!!!!!
Α χα χα χα χα!!!!

Anonymous said...

Είναι θολή η υπερπαραγωγή του Τριανταφυλλόπουλου...θέλω πιο αδιάσειστα στοιχεία φίλε.

Καλησπέρα

AA και μην ξεχνιόμαστε

+ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+

diva said...

χαχαχα
Να μη σας ματιάσουμε:-)
Καλημέρα

Niemandsrose said...

Καλά σόρρυ. Σαν τη Ντάλια με μούσια και μπάκα είσαι! :))

Stefanos said...

Έχε χάρη που σε σέβομαι επειδή είσαι με την κοιλιά τούρλα :P

stellini said...

Ετσι μπραβο τρελοκομεία μου!! Και του χρόνου να είστε καλά!!!!