Thursday, April 10, 2008

Αχ κέρδισα μασσάζ σε spa !!

Άνοιξε ο καιρός και βγήκαν τα λυκόρνια από τα ινστιτούτα στους δρόμοι να πιάσουν κανα κορόϊδο.
Χτες, πηγαίνοντας από το Σύνταγμα προς την Πλάκα με ένα φιλαράκι, μας αρπάνε δύο πιτσιρίκια, το ένα από τα οποία -δε ντρέπομαι να το ομολογήσω- το σφιγγα άνετα. :P το άλλο ήταν σεξουαλικά διαφοροποιημένος νεαρός οπότε δεν του δώκαμε και σημασία.
Μας λένε "To Μall το ξέρετε;" .. Ε ναι το ξέρουμε ρε κοπελια... "Ελάτε να σας δώσουμε μια καρτούλα προσφοράς τότε".
Επειδή και εγώ και ο φίλος μου είχαμε προηγουμένως μια ενδιαφέρουσα κουβέντα, δε κουραστήκαμε να σκεφτούμε ότι παίζει καμιά πουστίτσα, απλά σκεφτήκαμε πως μπορεί να παίζει καμιά τζαμπέ ταινιούλα και ακολουθήσαμε.
Ανεβαίνοντας στο ασανσέρ μιας πολυκατοικίας στη Μητροπόλεως, αστειευτήκαμε οτι μπας και μας θέλουν για να μας κλέψουν κανά νεφρό.
Τα πιτσιρίκια δυστυχώς απο χιούμορ δεν τα πήγαιναν και πολύ καλά, οπότε μας απάντησαν σοβαρά ότι όχι, δε θα μας πάρουν νεφρό.
(Ενώ μια σωστή απάντηση θα ήταν "από νεφρά είμαστε πλήρεις σήμερα, εσάς θα σας πάρουμε π.χ το συκώτι".)
Ανεβήκαμε στον 8ο και μπήκαμε προφανώς στο χώρο υποδοχής ενός spa-τετοιου πράγματος, με τύπισσες με λευκές ρόμπες και τύπους που θέλαν να φαίνονται bussinessmen, γιατροί-bussinessmen και my asses ninedays.
Μας μπουζουριάσανε μέσα σε κάτι κουβούκλια. Αφού πήραν τα ονόματα και τα τηλέφωνά μας *σιγά μην έδινα το τηλέφωνο*, ξεκίνησε το ψηστήρι. Δυστυχώς απο ο,τι φαίνεται, η κοπελίτσα που με "ενημέρωσε", δεν είχε ιδιαίτερη πείρα στους σουρρεαλιστές, οπότε και οι κλασσικές τακτικές επιθετικού μάρκετινγκ που με τόση περηφάνεια έμαθε στο ΙΕΚ Μαρκετάδων - Βοηθών Χειριστών Ζαμπονοκόφτη - Ανθυπομούτσων Πιρόγας - Διπλωτών Αντιαλλεργικών Χαρτομάντηλων - Βοηθών Σχεδιαστών Καλαμακίων, πήγαν στο βρόντο. Κάποια φάση γούρλωσε λίγο το ματάκι της αλλά εγώ εκεί, στο ύψος μου.
Κατ αρχήν, ρε Καραμήτραινα, τον κόβεις τον άλλον. Δεύτερον έχεις το υφάκι, το στυλάκι και το ντύσιμο (καλά το ντύσιμο δε με χαλάει επί τούτου, απλά ο συνδυασμός με τα προηγούμενα με ξενέρωσε) που απεχθάνομαι από καταβολής κόσμου. Το ύφος π.χ που είχαν οι μεγαλοπιασμένες χαζογκόμενες της Ιατρικής και άλλων τέτοιων σχολών, το ύφος που λέει "ο γκόμενός μου έχει BMW M3 και εξοχικό στην Καλντέρα της Σαντορίνης και συ ταπεινέ πληβείε να σαι ευγνώμων που σου ομιλώ". Καταλαβαίνετε.. Τρίτον, σε τέτοια φάση πρέπει να βάζουν τουλάχιστον εντυπωσιακές γυναίκες από φυσικού τους, και όχι γυναίκες που κάνουν εντυπωσιακές προσπάθειες για να εντυπωσιάσουν. Κοινώς, λάδια πολλά και τηγανίτες τίποτα.
Μου ξεκίνησε μια πάρλα η τύπισσα και έλεγε έλεγε.. Είχα κερδίσει δώρο λέει 200 ευρώ. Εγώ βασικά πείναγα ασύστολα, γιατί δεν είχα φάει τίποτα ολη μερα στη δουλειά, και βιαζόμουν να πάω στο "Γλυκύ" στην Πλάκα να πλακώσω τίποτα ποικιλίε και μπύρε. Μου λεγε λοιπόν το παραμύθι της και εγώ σκεφτόμουν λουκανικάκια και τυροκαφτερές. Μετά τον πρόλογο που δεν άκουσα καθόλου, ξαφνικά άκουσα κάτι σαν ερώτηση και το μυαλό μου επικεντρώθηκε λίγο σε αυτήν.
Με ρώτησε το κορυφαίο "ΕΣΕΙΣ! Είστε ευχαριστημένος από τον εαυτό σας;"
(Κανείς δεν της είπε ότι αυτές τις ερωτήσεις τις κάνουν μόνο σε απάλευτες και προφανώς ανασφαλέστατες γκόμενες και όχι σε τύπους όπως εγώ)
Προφανώς απάντησα "Φυσικά και είμαι. Δεν έχω κανένα παράπονο απο μένα"
"Δε θέλετε να αλλάξετε κάτι, να κάνετε κάτι στο πρόσωπό σας, στο σώμα σας;"
ι ρωτάς αγάπη μου, με κόβεις να καίγομαι να αποκτήσω κοιλιακούς; Και τι εννοείς με το πρόσωπο δεν κατάλαβα δηλαδή; Δε σου αρέσουν τα μούτρα μας μωρή απάλευτη;) "Όχι δε θέλω να αλλάξω τίποτα. Είμαι υγιέστατος εσωτερικά και δεν έχω καμία ανασφάλεια εξωτερικά"
Εκεί έφαγε ένα στράβωμα.
"Καλά, δε σας ενδιαφέρει ο εαυτός σας;"
"Έχω σημαντικότερα και ουσιαστικότερα πράγματα να ασχοληθώ αυτή τη στιγμή από τα μασσάζ"
"Και τι σας ενδιαφέρει τότε;"
Και εδώ, με ύφος, πόζα και ευτυχώς χωρίς να καταφέρω να γελάσω όπως θα ήθελα , απάντησα μεγαλοπρεπώς
"H EΠΙΣΤΗΜΗ".
"Α ωραία τότε να πάμε σε spa. Το δώρο σας είναι 200 ευρώ και είναι για 2 συνεδρίες. ΑΛΛΑ δε θα σας φτάσει μόνο μία, πιστέψτε με, οπότε να σας γράψω για παραπάνω. " "ΟΧΙ"
"Γιατ.."
"ΟΧΙ"
Επιτέλους η κοπελιά παραιτήθηκε. μου δωσε το όνομά της, την "κάρτα δώρου" και με αποχαιρέτησε. Αφού προηγουμένως την προειδοποίησα να μην τολμήσουν να ενοχλήσουν στο -ψεύτικο- τηλέφωνο. ...
Φύγαμε με τον Βαγγέλα τρέχοντας σχεδόν και σκάσαμε τελικά στο "Γλυκύ" όπου και έπεσα μετά μανίας πάνω σε μια τριπλή ποικιλία και μπύρες.
Έτσι αγάπη μου περιποιούμαι εγώ τον εαυτό μου. Όχι δίνοντας 200 ευρώ την ώρα σε έναν gay μαλαισιανό ναύτη που έγινε ξαφνικά massage expert, για να μου μαλάζει τις πατσές μπας και λιώσουν τα ξύγκια..

19 comments:

BioLogos said...

Συνεπιστήμονα και εν Σουβλακέα αδερφέ και τρισμέγιστα Προφήτα.

Τέτοιοι ανθυποπλασιέ (η δουλειά είναι ντροπή) δεν μπορούν να διανοηθούν το θείο έργο που επιτελούμε σε αυτό τον πλανήτη αγαπητέ.Kαι επειδή ακριβώς δεν μπορούν να νοιώσουν τη γνώση που αποκαλύπτεται με μπυροποικιλιοκαταστάσεις πουλάνε φόβο και τρόμο για πατσιές και κυτταρίτιδες.

υγ.Έλιωσα στο γέλιο.

geokalp said...

η εμπειρία ανεπανάληπτη (καθώς δε νομίζω ότι θα επαναληφθεί) και η περιγραφή εξαίσια!
πώς όμως την πατήσατε έτσι;

Anonymous said...

Από την λεπτομερή και «βαθιά» περιγραφή σου για το ΥΦΟΣ, υποθέτω πως σου 'χει αφήσει ψυχικά τραύματα η Πάτρα, έτσι; LOL!

Κάτι σαν τις σουσουράδες του Πρίνου που την στήνουν χαμηλά στην Αγίου Νικολάου να πιάσουν τις ανεγκέφαλες που βγαίνουν από τα Τσίμπα και τα Τράβα με ενοχές για τον 3ο φρέντο της ημέρας (τίγκα στις κρέμες και τα σιρόπια αλλααά... με ζαχαρίνη!)

Σου εύχομαι να συνεχίσεις να προσέχεις τον εαυτό σου με το καλύτερο φάρμακο που επινόησε η «αισθητική ιατρική»: την μπυρίτσα! Γιατί άμα είσαι ντίρλα, όλα ωραία φαίνονται, απόλαυση των αισθήσεων. :-P

Anonymous said...

Ξαδελφάκι,

τώρα που εχω συνέλθει από τον γέλωτα που μ' έπιασε άμα τη αναγνώσει του ποστακίου σου (πώς το μιλώ έτσι ρε γαμώτο), μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι τσι κοιλιακοί πολλοί εμίσησαν, τσι ποικιλιακοί ουδείς. ΤΕΛΟΣ.

Πιάσε μία απ' όλα τώρα με γύρο. :Ρ

ria said...

άπαιχτος είσαι! άπαιχτος!!!!

Stefanos said...

Σπέρα κόσμε!
@Βιολόγο : Τα λόγια σου με συγκινούν. Είσαι αδερφός! :P
@geokalp : Μολις ακούσαμε την ερώτηση για το Mall,σκεφτήκαμε μπας και κάνουν προώθηση σε τίποτα ταινίες, ή κάτι τέτοιο.. που να πάει το μυαλό μας στη δίαιτα;
@kitasumba :Φιλαράκι ποια Πάτρα. 5 χρόνια Θεσσαλονίκη πέρασα. Οι πατρινές μπροστά τους είναι οδοντόκρεμες.. :D
@Ξαδέρφη Μαρω : Τώρα οσονούπω ετοιμάσου και σύ να πάμε για κανα κρασάκι το σόι :D
@Ρια : Τα παραλέτε αλλά θα δεχτώ το κομπλιμάν καθότι είμαι ευγενής και τσέτλεμαν :P

benji barker said...

Είμαι σίγουρος ότι σε αυτό το΄΄Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ΄΄ σήκωσες το χέρι σου προβάλλοντας το δείκτη σου και αυτό σίγουρα ήθελα να το δω .
Επίσης ήθελα να επισημάνω τρία τέσσερα πραγματάκια από το comment του ΄΄biologos΄΄
ή ξέχασε το δεν στο ΄΄η δουλειά είναι ντροπή΄΄ ή ήθελε να γράψει ΄΄η δουλεία είναι ντροπή ΄΄
ή εγώ θα έπρεπε να ντρέπομαι ή ,και αυτό ελπίζω , έχω χάσει τελείως το χιούμορ μου (μαλλόν από τη δίαιτα)

Stefanos said...

Μλκ Benji αφού με ξέρεις .. Έτσι ακριβώς το κανα... :D :D :D
Πως κρατήθηκα...
Επίσης ναι φοβάμαι οτι χάνεις το χιούμορ σου και πρέπει να σου κάνουμε κανα σουκού θεραπεία με τα άλλα ρεμάλια :D

benji barker said...

Κοίτα….. όπως πολύ καλά ξέρεις no smoking , no eating
aπό μλκς όλη μέρα στο κεφάλι μου η μάλλον στο κεφάλι τους
sε λίγο μάλλον θα κόψω και το sex ε!!!! και λίγο χιούμορ να είχα μάλλον το χάνω
και sorry από το φιλο
ΑΑΑ!!!!! Και να μην ξεχάσω καβατζώθηκα μηλαράκι (you know) και σε περιμένω
Και η Αίγυπτος έκλεισε για 28 .

Stefanos said...

Θα σου φέρω τα κομμάντα Πάνο και Γεράσιμο να σε ξελαμπικάρουν...
Άμα δε μείνω Αθήνα αύριο (χλωμό, θέλω άτα πάλι), θα σου ρθω να γουστάρουμε. Αλλιώς, Σάββατο, και αν...
Εχω να σου κάνω παραγγελιές για Αίγυπτο, ένα κάρο..
Πούλα τη γυναίκα σου και φέρε καμιά καμήλα :P

Τατιάνα Ραπακούλια said...

Μαλαισιανό ναύτη? Ουάου!
Είσαι σίγουρος ότι είναι gay, ή μήπως κάνει και εξαιρέσεις; Για δώσε τη διεύθυνση του μαγαζού να το ψάξω...

Και αν αντί για gay μαλαισιανό ναύτη είχανε στρέιτ ταϊλανδή χορεύτρια?

Έπρεπε να το ψάξεις λίγο παραπάνω νομίζω...

patsiouri said...

Είχα πεί κι'εγώ ευγενικά πως μαζεύω χρήματα για μεταπτυχιακό και δε μ'ενδιαφέρει μια μαλακοθεραπεία και τί μου απάντησαν: "Με τέτοιο δέρμα δεσποινίς τί να τα κάνετε τα πτυχία?????????????????"

Ellie said...

Τα κυβικά μου τα θυμάσαι ε;Στα όρια του χοντρού σκελετού βρίσκομαι ανέκαθεν...Το ότι με σταματάνε στο δρόμο επειδή έχουν προσφορά σε προγράματα αδυνατίσματος, πώς σου φαίνεται;!

Βάσκες said...

Γέγραψες!

candy's τετραδιάκι said...

καλα τα λες...αλλα κι αυτοι κλεφτες θα γινουν? :P

Anonymous said...

Hahaha
Poly fasi!!!
To exoume pathei me mia fili mou. An kai psiliastikame peri tinos prokeitai.. eytyxws eixame diathesi mpoliki ekeini tin mera, + tou oti boskame askopa stin Ermou. Mas paresyre o xaritwmenos Dark-blue-suit-man, o kata t'alla oligon ti doulemenoasteiatwr. Idia fasi sto asanser.. emeis na gelame enw aytos.."elate koukles, tha frontisoume na ginete kouklares". Eixa k fili programmatistria pou dernei...alla egw omws gelasa me tin psyxi mou. Oi mpolikes atakes ala ksylo apelekito :)

Xristougenna synebi se mas..ma akomi 200E einai to dwro?!!!Ti soi plithwrismo exoume se aytin tin xwra!Epilektiko?

Stefanos said...

@Patsiouri : Χαχαχαχα... εμ βέβαια, τι να τα κάνεις τα πτυχία όταν έχεις ωραίο δέρμα; Μπορείς να γίνεις ένας ωραιότατος και πανάκριβος καναπές..
@Ελλη : Ουυ ουυ δίαιτα. Φύγε απο δω χοντρή!! :P
@Candy : Να την κάνουν τη δουλειά τους, αλλά να μη προσπαθούν να εξαπατήσουν κόσμο για να την κάνουν... Αλλιώς να μη στραβώνουν όταν εγώ τους κοροϊδεύω :D
@Βάσκες : Γέγραψα και υπέγραψα κιολας :P θενκς φορ δε κομπλιμεντ :D
@Ανώνυμη θαυμάστρια :P Άσε ακόμα 200 ευρώ το χουν το δώρο..και οι παρατρεχάμενοι με τα δολώματα δεν ήταν και ο,τι καλύτερο. Τουλάχιστον βάλε καμιά τύπισσα που να τη δώ και να πάθω ταράκουλο, μπας και δεχτώ τα 200 ευρώ δώρο! (για να δεχτώ να πληρώσω κιόλας πρέπει να μου βάλουν τουλάχιστον μια Μπελούτσι να μου κάνει την ανάλυση, οποτε δεν κινδυνεύω...)

Anonymous said...

Aksiothaymaste,
Epaniltha. Argisa ligo alla vrika kinisi.

Cheers,
Anonymous-The Sequel

P.S. Emena i prosfora tou spa isxyei gia ena xrono. Tha to skeftw, tha to skeftw...:) (Edwsa swsto onomatepwnymo alla lathos til)

Anonymous said...

Απολαυστική περιγραφή & εξαιρετικός χειρισμός. :>

[Θέ-λου-με κι άααλ-λο!]