Tuesday, March 24, 2009

Κεφάκια κεφάκια;

Μην αγχώνεστε, μη φοβάστε. Ελάτε πιο κοντά. Ναι,έλα πιο κοντά. Έλα στο θείο να σου πάρει σοκοφρέτα...
Σήμερα ξύπνησα κεφάτος. Γεμάτος ενέργεια και όρεξη. Ένα γλυκό χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο σμιλεμένο σαν από τον Πραξιτέλη πρόσωπό μου και η θέρμη του πρωϊνού ήλιου αχνοζέστανε το γυμνασμένο στήθος μου και τους μαρμάρινους κοιλιακούς μου. Όχι δεν καλύπτομαι με ταφόπετρα πριν κοιμηθώ.
Ο Ιάσωνας σε μία από τις ελάχιστες επιδείξεις αλληλεγγύης στο αφεντικό του (μάλλον σκέφτηκε ότι πείναγε και ότι δεν ήθελε να στερηθεί την κονσέρβα του) δεν άρχισε να γαβγίζει και να ξύνει την πόρτα με το πρώτο ξημέρωμα. Οπότε και ξύπνησα κατά τις 9, υπό τα τιτιβίσματα πουλακίων και ουχί υπό τις σκάστρες από τις εξατμίσεις καγκουραίων με πράσινο μπουφάν και μεγάλα αυτιά.
Έχοντας δει ωραία όνειρα όλο το βράδυ (μη με ρωτήσετε, δε θυμάμαι, αλλά έιμαι σίγουρος ότι πέρασα καλά) (όχι μην πάει εκεί ο νούς σας,ούτε στον ύπνο μου δεν καταφέρνω να κάνω το πολυπόθητο τρίο), έχοντας κοιμηθεί σχετικά νωρίς -κατά τις 2 νομίζω- και διαβάζοντας το πέμπτο βιβλίο της τριλογίας του Γυρίστε το Γαλαξία με Ωτοστόπ (το οποίο θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία όπως υποστηρίζει και το έτερο - όταν της επιτρέπεται να εκφέρει γνώμη). Σε περίπτωση που απορείτε και θέλετε να ρωτήσετε το νεκρό συγγραφέα του
"Μα τι σας έκανε να γράψετε μια τριλογία από πέντε βιβλία;", να σας προλάβω και να σας πω ότι το έχει απαντήσει ήδη και η απάντηση ήταν
"A very poor knowledge of mathematics"
Ξύπνησα που λέτε ευδιάθετος, ευθυτενής, αρτιμελής, κεφάτος και ορεξάτος. Αφού τάϊσα τον Γκοτζίλα κονσέρβα με κυνήγι και λαχανικά, έφτιαξα στα γρήγορα έναν καφέ και άναψα τσιγαριά, ενώ προσπαθούσα να ανάψω και το πιτσί. Το πιτσί έχει φάει μια φλασιά τώρα τελευταία και παρααργεί να μπουτάρει (ψάχνει να μπουτάρει απο το cd, ενώ το έχω απενεργοποιήσει τελείως απο το bios..ο,τι να ναι) οπότε έκανε μια φιλότιμη προσπάθεια να με εκνευρίσει, αλλά δεν τα κατάφερε. Έφτιαξα σε ένα 10λεπτο τη μπλούζα υπερπαραγωγή που θα πάρει δώρο στα γενέθλιά του το ήμισυ, ήπια τον καφέ στα γρήγορα και την έκανα αφού πρώτα είπα "καλημέρα" στον μπαμπά, που έσκασε για την καθημερινή του ενασχόληση με τους κήπους, τις πέργκολες κλπ, ενώ αυτός ευγενέστατα και με πλατύ χαμόγελο με χαρακτήρισε "τεμπέλη", "αργόσχολο" και "τιωραθαπαςπανωμοσχαρι". Kάθε μέρα τα ίδια . Θέλω να μπει μια μέρα σπίτι μου και να πει "γεια σου γιόκα μου μάστορα, τσίφτη και καραμπουζουκλή, ακούραστε εργάτη της επιστήμης και του έρωτα, σιωπηλέ τροβαδούρε της αγάπης." Το πολύ πολύ να περιοριστεί στο "έλα να σκάψουμε το παρτέρι και μετά να βάλουμε το θερμοσίφωνα γιατί έχεις κάνει μπάκα πάλι. Μοσχάρι"
24 Μαρτίου σήμερα λατρεμένε μου Συνέλληνα.
Μην ξεχάσεις να ασχοληθείς με το πόσο κοντές είναι οι φούστες στην παρέλαση σήμερα. Προβλέπεται μεγάλο σόου για άλλη μια φορά.
Μην ξεχάσεις να ασχοληθείς με το αν κρατάει σημαία κανάς αλλοδαπός. Και ας μην ασχολείσαι με το πόσοι έλληνες την βρωμίζουν.
Μην ξεχάσεις να ασχοληθείς με Πετρούλες και άλλες -ούλες, γιατί είσαι και λιγουράκος πανάθεμά σε
Μην ξεχάσεις να υποκλιθείς στα είδωλα που λήγουν πιο γρήγορα και από το γιαούρτι σου
Μην ξεχάσεις να ασχοληθείς με το τι κάνει ο δίπλα σου, και αν κάνει τίποτα καλύτερα από σένα, να βρείς δικαιολογία να τον κακολογίσεις
Μην ξεχάσεις να πας στα μπουζούκια για να γιορτάσεις την ψεύτικη επέτειο κύρηξης της επαναστάσεως στην Αγία Λαύρα. Να ξεχάσεις όμως το αίμα και τις θυσίες των πραγματικών αγωνιστών που ξεκίνησαν ένα μάτσο κακομοιρέοι να ελευθερώσουν ένα έθνος.
Mην ξεχάσεις να ξεχάσεις την ιστορία σου. Μην ξεχάσεις να αφελληνιστείς, γιατί μεταξύ μας κιόλας, άμα δεν το κάνεις, είσαι και φασιστάκος.
Μην ξεχάσεις.. Πρέπει να ξεχάσεις
Μην ξεχάσεις αύριο να πας για μπακαλιαράκι - και αυτό το λέω και σοβαρά κιόλας. Από τώρα μου μυρίζει.
Ευγενικός δεν ήμουν σήμερα;
Update : Όλοι εδώ. Αμάν πιά με τη φλόμπα της Earth hour..

31 comments:

Anonymous said...

Εξαρτάται από το τι θα γράφει η μπλούζα. Άμα γράφει "Μη με δέρνεις άλλο αφέντη" τότε μάλλον δεν είσαι ευγενικός τον περισσότερο καιρό, άρα χεσμένη την έχουμε τη σημερινή ευγένεια...

Όσο για τον μπαμπά, να του πεις να πειραματιστεί και λίγο με άλλους εκπροσώπους του ζωικού βασιλείου όπως π.χ. "βόδι".

Για τους αγωνιστές δεν θα πω τίποτα γιατί τα είπες εσύ.

Stefanos said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ Δεν την είχα σκεφτεί αυτή τη μπλούζα!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Τον Μάρβιν θα χει η μπλούζα..

Tanila said...

Βρωμερέ μονοκατοικίτη είσαι και ΝΠίτης;


ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;;;;


Παλιοτεμπέλη μου θες κι αυλή.

Stefanos said...

Με προσβάλλεις..
Δεν είμαι καν "Π"ίτης.
Είμαι πιο έξω.. :D

Tanila said...

tant mieux: βρομοχωριάτη!

Tanila said...

Και πρόσεχε, όχι πολλά πολλα μαζί μου είμαι πρωτότοκη όγδοου παιδιού.

Stefanos said...

Έχασες, μόνο 7th son of a 7th son λέει κάτι. Με το 8 δεν έχουμε τίποτα :p

Tanila said...

Μόνο με το 8 κάνουμε κάτι χωριάτη, το 7 δεν έχει καμία δύναμη.
Τάδε έφη Τέρι Πράτσετ άσχετε αναλφάβητε

Stefanos said...

Αυτά ισχύουν μόνο στο Discworld βλαχάρα. Εκτός και αν ξαφνικά η γη έγινε επίπεδη και στηρίζεται πάνω σε 4 ελέφαντες και μια μεγάλη χελώνα ..
Σε λίγο θα μας πεις και για τον Cohen.. :p

Stefanos said...

Και πρόσεξε γιατί έχω και κολλητηλίκια με τον Albert..

Tanila said...

Σιγά μην έχεις και 2 κεφάλια, πρωτόζωο της Ουγκάντας

Αστερόεσσα said...

Και τώρα δηλαδή εμείς ως πιστό ποίμνιο πρέπει να κάνουμε και 10 τεμενάδες γιατί έτυχε σήμερα να είναι ο Ερμής σου ανάδρομος και ξύπνησες με κεφάκια;

Πέσε κοιμήσου. Θα σου περάσει.

Σε αγαπάμε και σε πιστεύουμε.

Και ο Άλμπερτ έπαιζε και βιολί. Εσύ τι όργανο παίζεις; :Ρ

Stefanos said...

Κιθαριές :D

Αστερόεσσα said...

Πριν ή μετά το χαβιάρι;
Και με ή χωρίς παντούφλες;

Αστερόεσσα said...

Καλά. Πριν σκεφτείς τι θέλει να πει ο ποιητής, γράφτα με την κιμωλία στον πίνακα πίσω σου, καθώς πειραματίζεσαι στην ειδική θεωρία της ασχετίλας. :Ρ

Stefanos said...

Πρίν τα κοψίδια.
Και με σαγιονάρες.

Αστερόεσσα said...

Άσε τότε, ρε βλάχο τον Αλβέρτο ήσυχο και πες ευθαρσώς:

"Έχω κολλητηλίκια με τσελιγκάδες, αλλά το παίζω trendy με σαγιονάρα τση μοδός με στρασάκι, γιατί είμαι ψωνάρα." :Ρ

Stefanos said...

Δεν εννοούσα αυτό τον Αλβέρτο. Εννοούσα τον Αλβέρτο, τον μπάτλερ του Θανάτου στο Discworld.
Άντε φάε κανά πατέ ρέγγας :p :p

Αστερόεσσα said...

Και με γοργονοουρές! Τρέχω! :DDD

DanaiShips said...

(Παρατήρηση: έγραψες ένα τόσο ευγενικό και χαρούμενο και ανθρώπινο ποστ...για να μπορέσεις να τσακωθείς και να βρίσεις τους πάντες στα σχόλια:p)

Stefanos said...

(ουπς, μας πιάσανε.)

Tanila said...

(andrea zax νομίζω ότι φταίει που πάει και αγοράζει καλτσόν για την γκόμενα)

DanaiShips said...

(tanila, ουδέποτε τον έστειλα να μου αγοράσει οτιδήποτε πέρα από λουράκι, γατοτροφή και το ειδικό καλάθι για τις φορές που με διατάζει να κοιμηθώ απ' έξω. Θα σε παρακαλέσω να μην διασύρεις το όνομα Του:p)

Αστερόεσσα said...

@ E, ας κάνει και καμιά αβάντα κι αυτός, βρε Tanila.
Αν δεν της αγοράσει και κανένα καλτσονάκι πώς θα χωράνε τα πόδια της σ' ένα παπούτσι του Μούγερ; Με καλτσάκια μπαργιολέ; Επειδή δηλαδή αυτός έμαθε ότι αυτές που φοράει αυτός με τα τσαρούχια του μπορούν να είναι πλεγμένες κι απ' τη θεια την Κοντύλω; :Ρ


@ andrea zax,
Πολύ αμολητό και καλομαθημένο τον έχεις. Ντροπής πράματα για γάτες! Θύμησέ μου να σου δανείσω το ειδικό εγχειρίδιο για όσιους και προφήτες, αλλά το θέλω πίσω γιατί συναγελάζομαι κι εγώ μ' ένα ρεμάλι που σκίζει ομοίως τη γάτα και την έχει σούζα και διάφορες τέτοιες παρόμοιες παπαριές. :D

Tanila said...

Αυτό να το κοιτάξεις Άντρεα, διότι σίγουρα ψωνίζει γυναικεία καλτσόν, αλλιώς δε θα ήξερε τη Γου(ο)λφορντ.
Τωρα για ποιόν τα ψωνίζει.....

pølsemannen said...

Ρεσέ, μαρμάρινο στήθος και γυμνασμένοι κοιλιακοί δεν είναι;

Aχ, σοκοφρέτες, σοκοφρέτες, αλλά και η αναποδοσύνη αναποδοσύνη! :-P

Sophia said...

΄Οταν εγώ το λέω αυτό για τον Douglas, με γράφουνε κανονικά όμως... (Psst.. και τον Terry Pratchett, μην ξεχνιόμαστε..)Ρε, μήπως να ιδρύαμε το ΤΕΛΕΙΟ σχολείο??
;-D

Stefanos said...

ΔΕΝ ΨΩΝΙΖΩ ΚΑΛΣΟΝ !!
Και ειδικά απο τη Γουολφορντ ή όπως αλλιώς τη λένε. Ξέρω, είχα μία κάποτε που ήθελε. Δεν είχα φράγκα τότε. Πήρε καλσόν μπικ.
Αστέρω: Είδες, την έχω εκπαιδευμένη.Για να μιλήσει παίρνει άδεια πρώτα:p
Τανίλα : Μη με δίνεις ρε! Το ξέρει ήδη ότι είμαι πολυγαμικός, δε χρειάζεται να της το θυμίζετε κιόλας!
Polse : Ναι αλλα εγώ είμαι νέο, βελτιωμένο μοντέλο :D
Σοφάκι : Το τέλειο σχολείο ε; χμμ.. λες; δεν ειν κακή ιδέα :D Λογοτεγχνία αντί να μαθαίνω και λίγο Adams, Pratchett, Lovecraft, κάτι βρε αδερφέ, είχα κάνει 243241 αναλύσεις τον Τάκη Πλούμα και τον μικρό Σουκρή και την τρελλή ροδιά... Ε οκ καλά και χρυσά δε λέω και εξαιρετικά και επικά, αλλά ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ;

Anonymous said...

Καλέ τι είναι αυτό το κουλό update?
Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!

Anonymous said...

Λοιπόν κάτι άλλο έψαχνα τώρα, και έπεσα πάνω σ' αυτό το... μέρος (δεν μπορώ να το πω blog, είναι πολύ λίγη λέξη γί' αυτό το εγκεφαλικό όργιο). Βασικά μπλέχτηκα μέσα στον κυκεώνα και ξέχασα τι έψαχνα εξαρχής... Έχω μείνει εμβρόντητη από τα εξής: Ζάφοντ Μπίμπλημπροξ, ο Θάνατος στο discworld (που τα έπινε στο μπαρ), pseudoriemannian manifolds, το εγκωμιαστικό ποστ για τις μπύρες, και την ένδοξη λέξη "παλιοσαλούφα" που νόμιζα ότι κανείς άλλος δεν χρησιμοποιεί. Τα σέβη μου! Προσκυνώ!!!!!!!

Stefanos said...

Εμβρόντητη Ανώνυμη : Είδες τι διαμάντια βρίσκει κανείς στο βούρκο; Μιλάμε όντως το blog μου είναι εξαιρετικό εύρημα. Αφού να φανταστείς και εγώ είμαι πολύ περήφανος που με γνωρίζω :D
Ε όχι και δε χρησιμοποιεί κανείς το "παλιοσαλούφα".. μας προσβάλλεις. Όπως και τα "τρώγλη", "πατζούρι" , "παλιολινάτσα", "χλίμη", "γλίτση" κλπ κλπ..