Tuesday, May 26, 2009

Άνευ σχολίων

Δε γράφω σχεδόν ποτέ για πολιτικά θέματα, για διαδηλώσεις κλπ κλπ κλπ. Είναι τακτική μου, αυτό το blog να μην είναι πολιτικοποιημένο, να μην προσπαθεί να σώσει τον κόσμο, να φέρει καμιά επανάσταση, να αναστήσει τον Τσε, να αλλάξει τα πράγματα κλπ κλπ κλπ. Επίσης, υπάρχει πολύς κόσμος παραδίπλα ο οποίος το χει περισσότερο το "πολιτικό" ρεπορτάζ από μένα, οπότε γιατί να κουράζομαι; Εδώ μέσα φερόμεθα ελαφρά. Τα σοβαρά είναι απέξω που λέει και ο γαυρόγαυρος Καλτσόβρακος. ΑΛΛΑ παρ'όλα αυτά το βιντεάκι που ακολουθεί από τα επεισόδια της πορείας των μεταναστών κάτι λέει.
Εμένα ο "κύριος" που εμφανίζεται, μου φαίνεται πολύ γνωστός και έχω ένα όνομα στο μυαλό μου αν και δεν είμαι και τελείως σίγουρος. Το όνομα δεν μας ενδιαφέρει. Η τακτική όμως μας ενδιαφέρει. Γιατί -κατά την ασήμαντη και μικρή γνώμη μου- δεν είναι η πρώτη φορά που λειτουργούν έτσι τα πράγματα..

3 comments:

Unknown said...

;;;

Sophia said...

Και άνευ σχολείων μπορώ να σου πω.. (πριν ένα δίωρο ενημερώθηκα προς μεγάλην μου έκπληξη ότι το εμβαδόν του κύκλου είναι ορθογώνιο, οπότε καταλαβαίνεις...)γιατί α φ ή ν ο υ μ ε τα πράγματα να λειτουργούν κάπως έτσι.
;-Ρ

Marina said...

...και μας τραβάνε απο το μανίκι" έλεγε παλιά ο Σαββόπουλος..