Thursday, January 21, 2010

Κάτω οι γαλότσες



Οι γαλότσες είναι το πιο πρόσφατο κόκκινο πανί στην προσωπική μου συλλογή από "Πράγματα που με εκνευρίζουν σε σημείο τριπλού εγκεφαλικού".
Ναι ξέρω, αυτή η συλλογή έχει σχεδόν το μέγεθος της Μπριτάννικα πρίν τη βάλουν σε Ψηφιακόν Δίσκον αλλά ποτέ δεν προσποιήθηκα πως είμαι καλόβολος άνθρωψ.
Τις βλέπω στο δρόμο να τις φοράνε τα γκομενάκια και τρελλαίνομαι. Τις φοράει και η δικιά μου αρκετά συχνά άσχετα αν της έχω επανειλημμένα τονίσει με σαφέστατα μπινελίκια πως οι γαλότσες είναι το χειρότερο πράγμα για τη λίμπιντό μου (που παρ΄ολη την ηλικία μου και το σκεμπέ μου, είναι ισάξια ενός 20 χρονου. Που έχει πάρει 3 πακέτα  βιάγκρα. Και κόκα. Και αμφεταμίνες. Φτου να μην αβασκαθώα ο αβυσσαλέος).
Ποιος πούστης ήθελα να ήξερα κατάφερε να πείσει κόσμο πως είσαι πολύ μπροστά άμα στα πόδια σου φοράς παπούτσια που συνήθως τα βλέπεις σε πόδια ανθρώπων που η δουλειά τους είναι είτε να φτυαρίζουν κόπρανα (σκατά δηλαδή ρε), είτε να φτυαρίζουν σκουπίδια, είτε να φτυαρίζουν-άσχημα-πράγματα-γενικά ; Και εννοείται πως θα προτιμούσα να φτυαρίζω κόπρανα (σκατά δηλαδή) φορώντας μαύρες γαλότσες, παρά να είμαι ο πούστης που έπεισε τις γυναίκες να τις φοράνε στο δρόμο. Τουλάχιστον στην πρώτη περίπτωση τα κόπρανα (σκατά δηλαδή ) θα τα είχα πάνω μου, όχι μέσα μου.
Γιατί θέλει να είσαι πολύ κοπρανόψυχος και κοπρανάνθρωπος για να πείσεις αυτές τις αφελείς εχθρούς του χρήματος να φορέσουν υποδήματα τα οποία έχουν πάρει την ονομασία τους από τον Γουέλλινγκτον. Που το μεγαλύτερό του επίτευγμα ήταν πως ήταν ένας χαμένος και τον φέρμαρε (από κωλοφαρδία) στον κοντό, σαλιγκαροφάγο και βατραχογάμη Ναπολέoντα.
Είμαι πλέον πεπεισμένος πως οι γυναίκες τα μισούν τα λεφτά. Και τα δικά τους και τα δικά μας. Θέλουν να τα καταστρέψουν με κάθε τρόπο. Ταπεινή μου πρόταση είναι πως το κάψιμο είναι μια πιο λογική λύση, άσε που προσφέρει και ζεστασιά τις δύσκολες αυτές μέρες που το πετρέλαιο έχει πάει στο Σουβλακέα. Βάλαμε τις προάλλες. Οι τύποι φόραγαν γαλότσες και κόκκινες φόρμες.
Αν εγώ πάω ντυμένος Μπάτμαν σε μεγάλο κλαμπ ή σε συνέντευξη για δουλειά, θα με πετάξουν έξω. Και ας γαμούσε και έδερνε ο Μπάτμαν. Αλλά αν μια γκόμενα πάει ντυμένη σαν απόφοιτος ακαδημίας υποψήφιων κώνων τροχαίας με γαλότσες καθαριστή κλουβιών ελεφάντων θα της έλεγαν και μπράβο.
Και επανέρχομαι. Ο Γουέλλινγκτον είναι ένας από τους πλέον διάσημους ΧΑΜΕΝΟΥΣ (Βατερλώ εξαιρουμένου) (ιστορικά ανακριβέστατος είμαι αλλά δεν κάνω ντοκυμανταίρ εδώ) στο σύμπαν. Και πάλι καλά που του πήραν τις γαλότσες δε λες.. Φαντάζεσαι τι σώβρακο θα φόραγε...Βρείτε τι περίεργο φόραγαν ή είχαν πάνω τους οι μεγάλοι χαμένοι της ιστορίας και κάντε το μόδα δηλαδή. Έλα αιδοίο στον τόπο σου και κάνε κωλοτούμπες.. 

"Ουάου χρυσή μου, σου πάνε τέλεια οι ξέρξες σου".
  Ξέρξες : πιθανό όνομα για κυλότες περσικής κοπής, σαν αυτές που φόραγε ο Ξέρξης στις Θερμοπύλαε. Μπα δεν κατάλαβα, μόνο τους δικούς μας θα λέμε αδερφές; Οι άλλοι τίποτα; τι ρατσισμός είν τούτος;
"Καλά, είδα σε μια βιτρίνα στην Ερμού ένα ζευγάρι Χιτλερίδια... κολάστηκα η φασιον βικτιμ" .
 Χιτλερίδια : Σκουλαρίκια που έχουν το ίδιο σχήμα με το μουστάκι του Χίτλερ.
"Κατέβα ΤΩΡΑ κέντρο και φέρε τις εννιά πιστωτικές. Βγάλαν σε προσφορά Πιλγκριμάτσες, γίνεται πόλεμος."
Πιλγκριμάτσες : Τα γελοία καπέλα που φόραγαν οι πουριτανές στις απαρχές των Ηνωμένων Πολιτειώνε. Γιατί χαμένε; Ένα τσούρμο φανατικοί θεούσοι, που τα σπάνε με το βασιλιά στην Αγγλία, τους κυνηγάει το σύμπαν, πάνε αρχικά στην Ολλανδία όπου κρίνονται απροσάρμοστοι και τους διώχνουν, καταλήγουν στην άδεια ακόμα Αμερική, και κει αρχίζουν να ψοφάνε σαν τις μύγες, από ασθένειες.. Ουαου..
"'Ελα Σώλα; Ναι, έλα είμαι στο Αρτίστι Γαργαλιάνοι και έχουν Μπιγκονιέττες. Θες;"
Μπιγκονιέττες : Τα θυμάστε τα παλτά του Μπιγκόν; Τώρα μην εξηγήσω γιατί ήταν χαμένος και αυτόν, θα γελάει ο βιτρούβιος στην αφίσα

Δηλαδή, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τώρα, μεταξύ μας. Να απευθυνθώ και στις γυναίκες και στους άντρες ,πιστεύει κάποιος σχετικά σώφρων άνθρωπος ότι αυτό :
είναι με οποιονδήποτε τρόπο αρμόζον στα ποδαράκια σας ή στα ποδαράκια της αγαπημένης σας; Αρμόζωον ναί. Αρμόζον όχι !

Τις βλέπω και η μοναδική εικόνα που έχω είναι αυτή ενός εκκενωτή βόθρων που του έκαναν χαλάουα στα μούτρα και του φόρεσαν φουστάνι από πάνω. Εντελώς αντικούκου.
Φταίει και ο Παπαχρόνης βέβαια. Τον θυμάστε; Αυτόν λέει τον τρέλλαιναν τα τακούνια, το τάκα τάκα που κάναν στα πλακάκια. Ε το άκουσε αυτό καμιά σακαφιόρα και είπε "ααα τακούνια στοπ, απο δω και πέρα θα φοράμε τις γαλότσες του Φαταούλα. Απο μικρή τον είχα άχτι και αυτόν και το βοηθό του που ερχόσαντε και μας άδειαζαν τους βόθροι στο αυθαίρετο".
Εγώ το χω πει, οι υπερμόδιστροι και οι κινώντες τα νήματα στα φάσιον τρεντς, θέλουν να τις κάνουν να μοιάζουν με αγοράκια, για προφανείς λόγους. Τις θέλουν με γωνίες στο πρόσωπο, χωρίς καμπύλες, με γαλότσες, με αυτές τις τζην φόρμες μηχανικού που σε κάνουν να θες να ρωτήσεις "πωπω, πως κατάφερες και πήγες στο 1982 και αγόρασες ρούχα από μπουτίκ στις Κουκουβάουνες;"

Θέλω τακούνια, θέλω φλατ παπούτσια γυναικεία. Θέλω ντεκολτέ και κολλητά. Προτιμώ να είναι ντυμένες σαν πορνοστάρ παρά σαν υδραυλικοί. Όχι πως δικαιούται κανείς να διατηρεί καμία αμφιβολία περί τούτου..

Γαλότσα = R.I.P My boner που λέει και ο Maddox..

Κάτω οι Γαλότσες σου λέω!!!


Y.Γ : Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι σε κανα 6μηνο όλες θα λένε "αχ καλά, θυμάσαι ΤΟΤΕ που φοράγαμε γαλότσες; καλέ τι μας είχε πιάσει; μον ντιε κελ ντεκαντάνς"
Υ.Γ2 : Βέβαια μετά από 3-4 χρόνια θα τις ξαναφορέσουν και θα τις λεν ρετρό
ΥΓ3: Μετά από 3-4 χρόνια και 6 μήνες θα λένε πάλι "καλά πως μας ήρθε και φοράγαμε γαλότσες Τζούλη μου, ΔΕ μπορώ να καταλάβω
goto Y.G2
(infinite loop detected)

23 comments:

Vany said...

Ρε συ!Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν στη διαδρομή για το σπίτι.Τις έβλεπα όλες καμαρωτές με τις βρωμογαλότσες τους,έλεος!Ασημί,κόκκινες,με τακούνι, με κορδέλες,με στρας.Κάνουν κι αυτό το χλατς χλατς όταν περπατάνε γρήγορα...Είναι δυνατόν; Πες τα Χρυσόστομε

DanaiShips said...

Έτσι θα το πάμε τώρα; Θα ανεβάζω εγώ ένα "ζήτω οι γαλότσες" κι εσύ θα με κράζεις;:p
Οι γαλότσες θα μείνουν. Τις αγαπώ. Με όλο το σεβασμό. Αφέντη.

Stefanos said...

Εγώ φταίω που μου δίνεις λαβές να σε κράζω; :p

Gi Gaga Kouni Beli said...

Πού να τις δεις και σε ροζουλί!

ellinaki said...

Σ'αρέσει το τακούνι ε; Αχ κακομοίρη μου και που να'ξερες τί κυκλοφορεί.

Γαλότσα ΜΕ τακούνι

BioLogos said...

Epeidh egko nten eimai apo ento, ola afta pote eginan????

kai propantos...GIATI?

PS:Where is your god now.

Stefanos said...

Vany : Υπό τις κατάλληλες συνθήκες και με το κατάλληλο προμόσιον, θα φορέσουν ο,τιδήποτε τους πλασάρουν, ακόμα και αν είναι στολή ψαροντουφεκά
Danai : Gi, τιε έχω δει...Xρειάστηκα ψυχοφάρμακα
Ellinaki : ΕΣΥ γιατί το ξέρεις αυτό; :p
Βιολογε : Εσύ μαλλον έχεις γλυτώσει προς το παρόν.Φαίνεται στη Γερμανία τις φοράνε για τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους κατασκευάστηκαν..

Unknown said...

Αβυσσος το μυαλό της γυναίκας...

Ellie said...

Εγώ θυμάμαι ότι μου φόραγε η μαμά μου γαλότσες όταν ήμουν μικρή και πήγαινα στο νήπιο και πλατσούραγα σε όποια λακούβα έβλεπα, άντε μέχρι το δημοτικό. Από κει και μετά ούτε να τις δω στα μάτια μου. Τα all star με τακούνι τα χες προσέξει;;; Η μόδα σκίζει (τα ιμάτιά της) φέτος...

Zaphod said...

Γαλοτσες...
Γαλότσες;;;;

(ελα μουνι στον τοπο σου)

Ρε γαλότσες;


ΟΞΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πι Ες: Ρε συ νμζα πως οι Γουελινγκτον οι μποτες ειναι οι δερματινες. Τοτενες δεν ειχασι πλαστικα να 'ουμε.


Στα υπολοιπα επιμένω: Οξωωωωωωωωωωωωωωωωαα!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Σήμερα, δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω εντόνως με τις απόψεις σας, προβάλλοντας μάλιστα τα εξής επιχειρήματα:
" Α. Mα επιτέλους, πού πήγαν οι παλιοί, καλοί άντρες-sex machines, που ήξεραν να εκτιμάνε ένα ρούχο-παπούτσι-άποψη & να μας λένε "αγάπη μου, εσύ & με ράσο (εδώ γαλότσα), κολάζεις ακόμη & άγιο!";;;;
Β. Γιατί δλδ πρέπει μονίμως να ταλαιπωρούμε τους εαυτούς μας & τα θεϊκά μας ποδαράκια πάνω σε δωδεκάποντες σφήνες προς τέρψιν του αρσενικού;;;; Εσείς δοκιμάσατε ποτέ αγαπητέ μου, να δείτε τί πίκρα είναι η ισορροπία & μόνο πάνω στα κατά τα άλλα υπέροχα (δε λέω, για κάποιες ώρες!) τακούνια που τόσο σας εξιτάρουν;
Γ. Εν πάσει περιπτώσει, λάθος σας πληροφορήσανε πως οι γυναίκες μόνο στόχο-σκοπό-επιθυμία έχουμε την δική σας (των αντρών) ...αναστάτωση! Εάν ήμουν φεμινίστρια (φτού μακριά από μας) θα μπορούσα να χαρακτηρίσω άκρως φαλλοκρατική την άποψή σας!"

Ωστόσο, σε 6 μήνες από σήμερα, μάλλον θα συμφωνώ κι εγώ με τις δικές σας θέσεις... :Ρ

Stefanos said...

Hλιαχτίδα : Αυτοί οι άντρες που λες ήταν αυτοί που σας έλεγαν θεές ακόμα και με ράσο και μετά πήγαιναν και πηδιόσαντε στους αχυρώνες. Τώρα δε λέμε τέτοια χοντρά ψέμματα. Άκου "δείχνεις ωραία με ράσο". Είναι σα να μου πει η δικιά μου "άμα μου την έπεφτε ο Τζώννυ ο Ντεπ δε θα σε κεράτωνα αγάπη μου"..
Λέμε πιο έξυπνα ψέμματα τώρα. :p
Επίσης ΦΥΣΙΚΑ και δε θα ντύνεστε με γνώμονα το τι μας αρέσει μόνο εμάς ή τι σας βολεύει. Αλλά σε περίπτωση που φοράτε στρατιωτικά αξεσουάρ 200 ετών, ναι θα γελάμε. Όσο για τα τακούνια, με συγχωρείτε αλλά άμα σας ταλαιπωρούν μη τα φοράτε.γώ δεν έχω και κανα φετίχ προσωπικά.
ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΩΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΤΕ ΣΤΟΛΗ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ.
Φυσικά και είναι φαλλοκρατική η άποψή μου. Θεωρώ το γούστο μου καλύτερο από το γούστο αυτών που φορούν γαλότσες και στολές ραδιενέργειας.
Και ω ναι, σε 6 μήνες θα τις κάψεις και συ. :D

Βρομιστεράκι said...

Αυτά είναι διά τον χειμώναν.
Διότι το καλοκαίρι υπάρχει αυτή η λύσις στο αγαπημένο μας πλαστικό.

Mistress Hyde said...

Θέλω να δω το μαγιώ σου και τις παντοφλίτσες με τις οποίες πας στην παραλία...
Μετά τα ξαναλέμε. Όχι ότι έχω γαλότσες αλλά λέμε τώρα...

mahler76 said...

Γαλότσα = R.I.P My boner που λέει και ο Maddox..


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Τι να πώ εγώ που είμαι καθημερινά σε εργοτάξιο και τις βλέπω να τις φοράνε όλοι? χαχαχα

Tanila said...

Χεστήκαμε ρε μαλάκα αν εσυ τις βρίσκεις σέξυ
Το μόνο που μετράει είναι ότι όταν ρίχνει παπάδες και γίνονται ποτάμια οι δρόμοι δε μπαίνει νερό μέσα, όπως με τις μπότες άρα δε παγώνουν τα πόδια.
Αμα θες σέξυ, να σου πάρω ένα ζευγάρι σατέν γόβες να τις κοιτάς όλη μέρα να γουστάρεις.

Stefanos said...

Mistress : Μαύρο μαγιώ, σαγιονάρες μαύρες, AC/DC :D
Τανίλα : Ναι ακριβώς για αυτό τις φοράτε όταν έχει ήλιο, για να μη βραχούν τα πόδια σας .. Να αγοράσετε καλύτερες μπότες ρε, που να μη μπάζουν.
Και όταν χιονίσει να βάλετε και αλυσίδες μη γλυστρίσετε στα παγωμένα πεζοδρόμια. Και μετά να τις φοράτε και όταν έχει ήλιο. Όπως με τις γαλότσες.

Tanila said...

Ναι, σε είδαμε κι εσένα με το γυαλί ηλίου χειμώνα καλοκαίρι.
Ψωνάρα

Προς ενημέρωσή σου, χωριάτη απ'το κατσάβραχο, η δερμάτινη μπότα, εφ'όσον έχει, εξ'ορισμού, ραφή, θα μπάζει αν τη βουτήξεις σε 15 πόντους νερό.
Και η καλύτερη της αγοράς.

Περίεργο που δε το ξέρεις.
Σαν να μην έχεις βάλει μπότα δερμάτινη ποτέ.
Σαν να φοράς.... θε μου... γαλότσες;!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Δηλαδή συγνώμη, θες να μας πεις πως θεωρείς αδύνατο γυναίκα ντυμένη με καθαρά ανδρικό-φαρδύ-"χοχχάλικο" style να είναι πολύ (κιόλας) θηλυκή;;; Με συγχωρείς, αλλά είσαι πολύ λάθος! Προσωπικά θεωρώ πως ακόμη & με ράσο μια πραγματική γυναίκα μπορεί μια χαρά να αναδείξει τα προσόντα της! Και πίστεψέ με, μόνο με ράσα δε ντύνομαι... Που λέει ο λόγος ράσα.
Τώρα για το κάψιμο σε κανένα 6μηνο, οκ, είπαμε: θα αναθεωρήσω τότε! :-)))

DanaiShips said...

Πάντως στο Λονδίνο όλοι ανέκραζαν με ένα στόμα μια φωνή όταν με έβλεπαν: "Hey, I love your wellies!" :p:p:p

Mistress Hyde said...

"Mistress : Μαύρο μαγιώ, σαγιονάρες μαύρες, AC/DC :D"

Ώπα! Και τα μπρατσάκια μαύρα είναι;
Θέλω κι εγώ!

KitsosMitsos said...

Και μη χειρότερα να λέμε!

Aurelia Aurita said...

χεχε,πολύ γέλιο...:)))

Ελπίζω να μην αισθάνεσαι το ίδιο και για τις ugg boots...(τις οποίες κορόιδευα και αποκαλούσα"οπλές"και μετά μάλλον κάποιος με υπνώτισε και πήγα πήρα τρία ζευγάρια-για αρχή)

φιλιά ρε!