Friday, February 04, 2011

"Δεν πληρώνω" και τα λοιπά...

Το κακό με εμένα και εσένα φιλαράκι ξέρεις ποιο είναι; Ότι ως γνήσιοι Έλληνες, έχουμε στο ρημάδι το DNA μας, ενδιάμεσα στις κλασσικές GATTTCAAG αλυσίδες που έχουν οι υπόλοιποι άνθρωποι (ναι 'Αντονι, και οι μαύροι, σκάσε) , αλυσίδες που γράφουν ISOPEDOSI.
Αυτές λοιπόν οι αλυσίδες που περιέχουν κάποιες διαφορετικές βάσεις από τις 4 κλασσικές των υπολοίπων, οδηγούν στη δημιουργία κάποιων χημικών αναστολέων σκέψης στον εγκέφαλο που λειτουργούν ως ψευδοδιαβιβαστές στους νευρώνες και αποκλείουν τα κέντρα της λογικής και της συμπερασματολογίας, ενεργώντας όπως περίπου μια Denial of Service επίθεση σε ένα σέρβερα.
Έτσι λοιπόν, ο σωστός ο λούμπεν αντιρρησίας των πάντων σε αυτή τη χώρα, έχει την εκνευριστική τάση, για να βγάλει ένα συμπέρασμα, να λειτουργεί ως λογικός Προκρούστης. Ό,τι περισσεύει κόβεται και ότι είναι μικρό επεκτείνεται, για να χωρέσει ακριβώς στο ωραιότατα φτιαγμένο από λογικοστεγανά δογματικά υλικά, κουτί που έχει φτιάξει στο τσερβέλο του.
Το αποτέλεσμα όπως καταλαβαίνεις σε όλα αυτά είναι με λογικές αρχικές συνθήκες να καταλήγουμε σε σουρρεάλ συμπεράσματα.
Είναι σαν το κλασσικό ανέκδοτο με το ενυδρείο, όπου ο χρησιμοποιών την ισοπεδωτική Προκρούστεια προσέγγιση, καταλήγει στο συμπέρασμα πως αν δεν έχεις ενυδρείο, λαδώνεις τον κολλιό κόντρα.
Έτσι το "Δεν πληρώνω" ενώ μέχρι τώρα είχε μια λογική εκκίνηση, θα καταλήξει σε "δε γουστάρω να πληρώσω τίποτα, να μου δίνεις τα πάντα τσάμπα".
Ποια είναι η λογική αρχή; Αυτή:
(1). "Μου ζητάς ρε ρεμπεσκέ εδώ και 20 χρόνια διόδια για ένα δρόμο που ΘΑ φτιάξεις; Που ναι ο δρόμος; Αυτός εδώ ο δρόμος είναι κάτι παραπάνω από κατσικόδρομος, και κοίτα και το (2) για να δεις τι απατεώνας που είσαι.Να πα να κόψεις το λαρύγγι σου, δε σου δίνω μία"
(2). "Η ευρωπαϊκή ένωση έχει συγκεκριμένους κανόνες για το που μπορείς να ζητήσεις διόδια. ΑΥΤΟΣ ο δρόμος, δεν τους πληροί. Δε σου δίνω φράγκο"
(3). "Είσαι υποχρεωμένος να μου παρέχεις εναλλακτικό δρόμο να χρησιμοποιώ, σε περίπτωση που δεν έχω φράγκα να πληρώσω διόδια. Δε γίνεται να είναι η μοναδική μου επιλογή. Δεν παίρνεις σέντσι"...

Και ξεκινώντας από κει, πέφτουμε στη λούμπα και παραπαίρνουμε σοβαρά τον εαυτό μαααας... Είναι να μην ξυπνήσεις ένα πρωί και τη δεις επανάσταση. Από κει και πέρα, μπορεί να πάρεις την κάτω βόλτα και να σκάσεις μύτη Δελαπατρίδης σου λέω, από την ανάποδη.
Είναι μερικοί ρε παιδί μου που βλέπεις, γυαλίζει το μάτι. Τους λες 
-"Καλημέρα Βαγγέλα"  και σου απαντάει
-"ΟΧΙ. Δε μπορεί να είναι καλή η μέρα. Γιατί η αστική τάξη, εξακολουθεί να..."

Όταν λοιπόν αρχίσεις και είσαι τέτοια περίπτωση, οι αναστολείς σκέψης στον εγκέφαλο αρχίζουν και κάνουν πάρτυ. Έτσι άκουσα "ατράνταχτα" επιχειρήματα γιατί δεν πρέπει να πληρώνουμε στην Αττική Οδό (σωστά, είναι ένας άψογος δρόμος, ο οποίος έχει χ διόδια και τον οποίο έχω την επιλογή να παρακάμψω αν δε γουστάρω - με όχι και ιδιαίτερο χρονικό κόστος, αν είμαι τυχερός). Όπως επίσης είδα και σε ένα μετρό κάτι παλλικάρια που είχαν βάλει ταινία στα μηχανήματα ακύρωσης και απαγόρευαν στους συμπολίτες μας να ακυρώσουν τα εισιτήρια.
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.... Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ...γκιτς γκιτς γκιτς!!!

Πάμε πάλι μια; Υπήρχαν τύποι που με το έτσι θέλω, απαγόρευαν στον κόσμο να χτυπήσει το εισιτήριο.
Δεν ξέρω αν ανήκαν σε κάποιον πολιτικό χώρο, αλλά τις υποψίες μου τις έχω. Παρ'όλα αυτά, δε θα πω κάτι. Θεωρώ ότι ήταν ανεξάρτητοι αγανακτισμένοι πολίτες (εεεε; σου θυμίζει κάτι αυτό Αναγνώσθα;)
που δρούσαν αυθορμήτως και ηρωϊκώς εναντίον του σαθρού κατεστημένου που διαιωνίζουν οι ρουφηχτές του αιμάτου του λαού και τα λοιπά.
Αλλά για κάτσε ρε φίλε!
Συμφωνώ, το 1.40 που πήγε εισιτήριο, είναι πανάκριβο. Συμφωνώ. Και επαυξάνω. Και κακώς αυξήθηκε αυτή την περίοδο που ο κόσμος είναι ζορισμένος και λογικά τα 40 λεπτά αύξηση δε θα πάνε όλα στην ενίσχυση του κρατικού κορβανά, αλλά θα τα φάει κανένας κακομοίρης πάσχων από παχυσαρκία μαζί με τους πελάτες του πολιτικού του γραφείου πάλι.
Αλλά για κάτσε από την άλλη. Εγώ μπορεί να γουστάρω να τα πληρώσω γιατί ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θεωρώ ότι το 1.40 για το μετρό πχ, με την ποιότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης που προσφέρει καθώς και με την κατάσταση στον οποία βρίσκονται τα πάντα εκεί μέσα, τα αξίζει. (όλα αυτά όταν λειτουργεί. Γιατί και στο Παρίσι έλιωσαν στην απεργία, αλλά το μετρό ερχόταν κάθε 8 λεπτά-αντί για κάθε 4. Ναι, όταν είχε απεργία, γιατί οι εργαζόμενοι θέλαν να πλήξουν την κυβέρνηση, όχι τους συμπολίτες τους.Αυτό βέβαια δε μας το είπαν οι σκούζοντες επαναστάτες του διαδικτύου, απλά μας έλεγαν "κοιτάτε και στο Παρίσι απεργούν στο μετρό και κανείς δε λέει για τους τουρίστες".)
Το λεωφορείο π.χ το 1.40 δεν το αξίζει. Ούτε φυσικά το τρόλλεϊ. Και εκεί ποιος είναι ο τρόπος να βελτιωθούν; Να τα χρησιμοποιείς μεν, να μην τα πληρώνεις δε.

Παρένθεση για σύντομο μάθημα οικονομικών, θα πω και εγώ το παράδειγμα με το τυροπιτάδικο, λίγο αλλαγμένο : (το παράδειγμα κυκλοφόρησε σε mail,blogs κλπ, βρείτε το)

Έχω ένα τυροπιτάδικο. Το οποίο δεν είναι και το καλύτερο της πόλης αλλά είναι σε καλό σημείο και έχει κόσμο. Κανα δυό υπάλληλοι με κλέβουν, η καθαρίστρια βουτάει καμια τυρόπιτα, μου ζητάνε αυξήσεις για υπερωρίες που δεν κάνουν κλπ. Είμαι και εγώ λαμόγιο, αλλά οκ, ψιλοπάει το καράβι. Μια μέρα, επειδή θέλω να τα κονομήσω, αποφασίσω να ακριβύνω την τυρόπιτα. Από εκείνη τη μέρα, η πελατεία μου δε μειώνεται, απλά έρχεται και μου βουτάει τις τυρόπιτες, με τη λογική ότι "να πα να γ.. ρε αλήτη, που θα ακριβύνεις την τυρόπιτα. Δεν έχουμε και λεφτά για πίτσα".
Εγώ, ως σωστός  επιχειρηματίας, βλέπω ότι αντί να έχω κέρδη, έχω ζημία. Μπαίνω ταχύτατα μέσα. Πρέπει να πείσω τους πελάτες ότι το προιόν μου είναι καλύτερο. Βάζω καλύτερη ζύμη και καλύτερο τυρί. Και περισσότερο. Ναι αλλά οι άλλοι το ξαναβρίσκουν ακριβό και πάλι μου τις βουτάνε τσάμπα.
ΟΠΑ ΣΤΑΚΑ. Είπαμε είμαι λαμόγιος επιχειρηματίας.
Οπότε στα @@ μου. Απολύω τους υπαλλήλους και πουλάω την επιχείρηση σε έναν Ρώσο πρώην Σπετζνατζ, που άμα πας να του βουτήξεις τυρόπιτα, σε πυροβολεί στο δοξαπατρί.  (Αυτό θα γίνει έτσι και αλλιώς στο μέλλον, απλά άμα πας και βουτάς και συ τις τυρόπιτες συνέχεια, ε θα το κάνω νωρίτερα. Θα φταίω. Δε λέω. Αλλά και συ δε βοήθησες και ιδιαίτερα τους συμπολίτες σου που δούλευαν στο τυροπιτάδικό μου)
Τέρμα παρένθεσης.

Το θέμα είναι πως θα απαλλαγούμε από τα τρελλολαμόγια παράλληλα κάνοντας καλύτερη τη ζωή μας. Όχι πως θα απαλλαγούμε από τους κλέφτες για να βάλουμε να μας κάνουν κουμάντο οι ζαβοί!

Α ξέχασα.
Δεν είδα πολλές αναφορές στον λόγο χρημάτων/υπηρεσία, οπότε υπέθεσα πως κανείς δεν ισχυρίστηκε πως "το τρόλλει είναι πανάκριβο για αυτό που προσφέρει, κάντο καλύτερο να στα δίνω τα λεφτά".
Υποθέτω, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, ότι η γενική λογική είναι η κλασσική "εσείς μου τα τρώτε τόσα χρόνια, εγώ δε σας δίνω τίποτα τώρα".
Και να σου πω κάτι; Μαζί σου και σε αυτό.
Μη χρησιμοποιείς ΜΜΜ. Έτσι και αλλιώς, συνήθως τις καθημερινές έχουν απεργία πλέον.
Όχι ΚΑΙ να χρησιμοποιείς ΚΑΙ να μην πληρώνεις.
Θα μου πεις "ναι ρε αδερφέ, αλλά η βενζίνη έχει 1.60, δε βγαίνω".
Και θα σου απαντήσω
"Ούτε εγώ βγαίνω."
Δεύτερο : Μην πληρώνεις ρεύμα. Η ΔΕΗ δεν είναι μια από τις μεγάλες μαύρες τρύπες; Ε μην πληρώνεις ρεύμα. Πόσα έχουν φάει και δεν έχουν φάει εκεί μέσα. Μέχρι που χουν κανονίσει να πληρώνονται στις απεργίες.
Τρίτο : Μην πληρώνεις νερό. Τα ίδια με άνω.
Τέταρτο : Μην πληρώσεις τηλέφωνο. (Ειδικά το κινητό, γιατί πραγματικά ξετρελλαίνομαι να βλέπω στο δίκτυο μηνύματα του τύπου "Viva la Revolucion- sent from my iPhone"). Α και που σαι, θα σου ρθει ταμπλάς τώρα : Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας (καλά και σταθερής), είναι.. ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ. Δίνεις τα λεφτά σου στους διαπλεκόμενους μεγαλοεργολάβους! Προδότη της επανάστασης. Όχι τι νόμιζες; δε θα σε τσάκωνα; Όχι ρε Κώστα, τσάκωνα είπα, όχι Τσάκωνα!
Τώρα θα μου πεις, "ρε φιλαράκι, μην τα ισοπεδώνεις όλα!"

Ε α γεια σου!






18 comments:

Sugarenia said...

Αχ ν'αγιάσει το στόμα σου άνθρωπέ μου!

Stefanos said...

surreal mode on

Αυτό το στόμα δεν αγιάζει. Είναι φτιαγμένο για την αμαρτία

surreal mode off

Pastaflora said...

Mπιούτιφουλ!

Unknown said...

Σεντ φρομ μάι άι-ποντ!
Μπουαχαχαχαχαχαχα!

Πάντως ρε προφήτα, πρέπει να παραδεχτείς πως οι ακρότητες δεν είναι μόνο ελληνικό προνόμιο. Η ανοργανωσιά επίσης, απλά είμαστε όντως πολύ πιό ανοργάνωτοι!

Anonymous said...

απολαυστικός!

KitsosMitsos said...

Τζάμπα μάγκες και τα σχετικά. Ισοπέδωση, όπως είπες.

ellinaki said...

ΝΑ για να μάθεις να σκέφτεσαι σαν σωστός και λογικός άνθρωπας!

ZissisPap said...

Σωστός!
Καλή εβδομάδα!

Hades said...

Eιδικά το κινητό, γιατί πραγματικά ξετρελλαίνομαι να βλέπω στο δίκτυο μηνύματα του τύπου "Viva la Revolucion- sent from my iPhone"


MOYXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!!!!!!!!
Κατά τα λοιπά με βρίσκεις σύμφωνο...
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!

Λεωνίδας said...

Και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Θα ήθελα όμως να ακούσω την απάντηση σου σε αυτούς που λένε ότι οι συμβάσεις του μετρό και ιδικά της αττικής οδού είναι ληστρικές και ότι στην κατάσταση που έχουμε φτάσει αφού δεν κάνει κάτι το κράτος και η δικαιοσύνη πρέπει να κάνουμε εμείς. Δεν συμφωνώ, άλλα δεν το θίγεις το θέμα.

Stefanos said...

Λεωνίδα, το ξέρω ότι δεν το θιξα, αλλά η γνώμη μου είναι η εξής :

α. Κατ'αρχήν να διαχωρίσουμε Αττική οδό και μετρό. Για να μη μου πεις ότι δε με "πονάει" το θέμα, να σου επισημάνω ότι τη χρησιμοποιώ 2 φορές τη μέρα, κάθε μέρα. Θα προτιμούσα να είναι φθηνότερη; φυσικά. Εννοείται. Μου κοστίζει 56 ευρώ το μήνα. ΑΛΛΑ θεωρώ ότι για την υπηρεσία που μου προσφέρει και το είδος του δρόμου που είναι, οκ τα λεφτά μου πιάνουν τόπο.
Το μετρό στο 1.40 είναι ακριβό αλλά και αυτό είναι εξαιρετικό μέσο.
Το 1.40 για λεωφορεία και τρόλλεϊ είναι ληστεία.

β. Η αίσθησή μου όσον αφορά το πως θα πετύχεις σε μια καταναλωτική κοινωνία μείωση τιμών σε ένα αγαθό είναι ότι απέχεις από τη χρήση του.
Δεν το "κλέβεις". Αυτή είναι και η δύναμη του καταναλωτή. Έχει κανείς τα κότσια και την αντοχή να μη χρησιμοποιήσει την αττική οδό και το μετρό για μια βδομάδα; εκεί να δεις πως πέφτουν ξαφνικά οι τιμές. Τουλάχιστον αυτό έχει δείξει η εμπειρία από αντίστοιχες κινήσεις σε άλλες χώρες.
Βέβαια θα μου πεις τώρα, δικαίως, ότι οι δικοί μας είναι καννίβαλοι και άμα γίνει τίποτα τέτοιο, είναι ικανοί να απολύσουν τους μισούς και να μειώσουν τα δρομολόγια, αντί να φτηνύνουν το κόμιστρο. Εκεί πάω πάσο, δεν έχω όλες τις απαντήσεις.

Επίσης, το είπα και στο ποστ. Και το ρεύμα μας είναι πανάκριβο. Εδώ και χρόνια. Εκεί "δεν πληρώνω" δεν παίζει γιατί υπάρχει και ένα κόστος. Και εκεί είναι που τσινάω εγώ. Γιατί πως την είδαμε; Όταν η "επαναστατική" κίνηση δεν έχει κόστος είμαστε πρώτοι, αλλά άμα έχει σφυράμε αδιάφορα;

Unknown said...

Με μια διευκρίνιση προφήτα μου, η αρχή πως ένα είδος που δεν χρησιμοποιείται φτηναίνει αποτελεί παράγραφο της σύγχρονης οικονομικής θεωρίας και όχι νομετελειακό μηχανισμό της φύσης. Υπάρχουν και άλλες πολλές παράμετροι μέσω των οποίων τελικά μπορεί και καταργείται αυτή η ψευδεπίγραφη οικονομολογική παράδοση.

Stefanos said...

Darth τι να σου πω, σίγουρα δεν είναι νομοτελειακό, αλλά αυτό που γνωρίζω και καταλαβαίνω είναι ότι αφού αλλού έχει πιάσει, ίσως να έπιανε και εδώ.
Τώρα από οικονομικά, το παραδέχομαι ότι είμαι ντουβάρι και ότι πιθανότατα να κάνω λάθος. Αλλά μπορεί και όχι

Unknown said...

Από τη στιγμή που δεν είναι νομοτελειακό, σημαίνει πως "αλλού" μπορεί και να επέδρασαν και κάποιοι άλλοι μηχανισμοί, ή κυρίως άλλοι μηχανισμοί!
Απλά!

pølsemannen said...

Για στάκα ναούμε, από που και ως που είμαστε ίσα και όμοια με τις μάBBBBBBροι; A;

Kαλώς έχουμε αυτά EΛ αμινοξέα στο ΔιEνEη μας!

---

Kαλά ξεκίνησε η φάση, αλλά όπως γράφεις είπανε της γριάς να χέσει και αυτή εξεκωλιάσθη.

H δικαιοσύνη είναι ανθρώπινη επινόηση για την ομαλότερη συμβίωση εντός των ανθρώπινων κοπαδιών, δεν συμπεριλαμβάνεται στους νόμους που διέπουν το σύμπαν, όπερ και δεν είναι ποτέ εφικτή.

Oίτοι, μία ο ένας με την Kορίνθου - Πατρών και τις λυσσαλέες αυξήσεις, μία οι άλλοι με το δεν πληρώνω το πρώτο, το δεύτερο, το N, θα έρθουν στο τέλος και οι εκπρόσωποι του ΞανΦού ΓKένους με τα AK-47 να υπερασπιστούν τις τυρόπιτες, μια χαρά.

Zούμε σε ενδιαφέρουσες εποχές.

(Kινεζική κατάρα).

Λεωνίδας said...

@Prophet Estarian συμφωνούμε, απλά ήθελα να ακούσω την άποψή σου και πάνω σε αυτό μιας και σε ότι γράφεις στο ποστ σου συμφωνούμε. Νομίζω οτι η κατάντια του πολιτικού μας συστήματος είναι αυτή που μας κάνει να θεωρούμε οτι οποιαδήποτε άλλη κίνηση εκτός από αυτού του τύπου (τις απαξιωτικές) θα είναι παντελώς άκαρπη.

Fri said...

Μωρέ καλά τα λες εσύ, ποιος σε ακούει όμως; Αλλά το ρημάδι το DNA μας τα φταίει, όχι εμείς!

Anonymous said...

file mou, ti na pw... prepei na exeis polu kalo mis8o (profanws kai douleia!) gia na dineis me euxaristhsh to 1.40 sou sto metro kai to mhniaio 56ari sta diodia, opws les. Den katalavainw, pantws, th sullogistikh sou poreia gia na katalhkseis oti apo diodia k eisithria, to kinhma auto 8a epekta8ei genikws...(aneferes arketa). Kai to lew auto giati mia genikh apopsh tou styl : autoi edw den plhrwnoun to ena, den plhrwnoun to allo,den 8eloun na plhrwsoun to trito, mallon kenh , adikh kai paromoia me tou Reppa th dhlwsh(tzabatzhdes) mou moiazei! Kenh kai adikh gati den vlepei auto to DEN PLHRWNW ti exei pisw ths kai pou aposkopei, para mono mia dia8esh 8rasous kai steiras enantiwshs politwn (o,ti kai na einai)!! Toulaxiston etsi to apodideis! kalo 8a htan na diavasoume kai kamia anakoinwsh apo tis kinhseis stis opoies askoume kritikh... oxi tipote allo, exoume k blog! Erwthsh... poios sou eipe oti olh auth h kinhshs den exei kostos? giati aneferes kati gia th deh! kai sugekrimena...''Γιατί πως την είδαμε; Όταν η "επαναστατική" κίνηση δεν έχει κόστος είμαστε πρώτοι, αλλά άμα έχει σφυράμε αδιάφορα;'' Loipon, epeidh eksw apo to xoro legontai polla tragoudia, eba ki esu mia fora, toulaxiston na ta les wraia!:D