Friday, September 30, 2011

Τώρα τι να πεις..

Μου είναι πολύ δύσκολο να γράψω αυτά που θέλω, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά κυρίως γιατί είμαι κότα και δε θέλω να μπλέξω, ειδικά με τίποτα σταυροφόρους.
Αλλά από την άλλη, μπορώ να τα γράψω όσο πιο ήρεμα γίνεται και να ελπίσω να μη γίνει της μουρλής.
Κατ'αρχήν, όλοι ξέρουμε πως δεν είμαι γιατρός. Οπότε η γνώμη μου σε ένα ιατρικό θέμα, πρέπει να λαμβάνεται με πολύ σκεπτικισμό. Και αυτά που έχω ως δεδομένα για κάποιους μπορεί να είναι ανεπαρκή ή παπάτζες, αλλά για το δικό μου το σκεπτικό θα ήταν παραπάνω από αρκετά ώστε να μπορώ να διατηρώ σοβαρότατες επιφυλάξεις.
Στο ψητό κατευθείαν : Οι ενδείξεις ότι η Γκέτα Σροφ δεν είναι αυτό που ισχυρίζεται (οι δημοσιεύσεις που έχει κάνει...χμμ σαν λίγες και άσχετες να ναι), είναι περισσότερες από τις ενδείξεις για το αντίθετο. Αυτό που ισχυρίζεται ότι κάνει από ο,τι φαίνεται είναι η μοναδική στον κόσμο που το κάνει, χωρίς καμία δημοσίευση, χωρίς κανέναν άλλο να υποστηρίζει τα λεγόμενά της, εκτός από ιδιαίτερα πολλές ανεκδοτολογικές αναφορές.Κοινώς η όλη υπόθεση βρωμάει από ιδιαιτέρως μακριά. Βέβαια όταν δεν είσαι στο χείλος του γκρεμού, έχεις την πολυτέλεια να σκέφτεσαι με μεγαλύτερη καθαρότητα. Αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι τα πράγματα.
Καταλαβαίνω τον σκεπτικισμό μεγάλης μερίδας του κόσμου όσον αφορά την ιατρική και τις επιστήμες γενικότερα, ειδικά με την πάντα επίκαιρη μόδα του "κακού επιστήμονα που χρηματοδοτείται από τις φαρμακευτικές και θέλει να καταστρέψει τον κόσμο". Φταίνε και οι ταινίες, δε λέω. Φταίνε και οι αλμπάνηδες απο δω και απο κει.. αλλά αυτό δεν είναι λόγος να πας να πέσεις σε άλλους αλμπάνηδες.
Ρώτησα και καναδυό φίλους βιολόγους που σκαμπάζουν καλύτερα από μένα σε αυτά, τα ίδια μου είπαν. Η υπόθεση βρωμάει και ζέχνει.
Δε θέλω να πω και περισσότερα, δεν είναι η θέση μου. Απλά ήθελα να καταγράψω την άποψή μου, γιατί τα έχω πάρει άσχημα με διάφορες αναφορές που βλέπω στον Τύπο.
Καλύτερα από εμένα για το θέμα τα λέει ο κύριος εδώ (ναι ο κλασσικός σοβαρός επιστήμονας που αυτός φταίει που καταστράφηκε ο κόσμος, που είναι η Ελλάδα χρεωμένη, τα παίρνει από το Σατανά κλπ κλπ κλπ, βαριέμαι)
Dr. Wise Young on Stem Cells - και το cv του, μαζί με δημοσιεύσεις του

Μπορώ να βγάλω 100% ασφαλές συμπέρασμα; όχι. Μπορώ να κάνω μια εκτίμηση; ναι.
Οι πιθανότητες η τύπισα να είναι μάγισσα-γιατρός και μεγαλο-αλμπάνω, είναι πολύ περισσότερες. Και η βιομηχανία της ελπίδας, έχει τρελλό κέρδος.
Καληνύχτα.

9 comments:

pølsemannen said...

Έσχος.

Είσθε ελιτίστας!

Έθεσα την ανάρτησίν σας υπ' όψη του πολέμιου της Νέας Τάξεως Πραγμάτων Αλεξίου Τζόουνς και με απάντησε ως εξής

ellinaki said...

Άμα είσαι Ζεν τί να τις κάνεις τις δημοσιεύσεις μωρέ καημένεεεε;; ώχουυυυ.

Unknown said...

Ποιά είν' η κυρία και τί ακριβώς έχω χάσει;
(Εκτός απ' τ' αυγά και τα πασχάλια...)

ESKARINA said...

Η μεγαλύτερη απάτη πάντως στην οποία θα πιστέψω και εγώ θα είναι όταν κάποιος ισχυρισθεί ότι μπορεί να φτιάξει Brain Cells!

mahler76 said...

δεν κατάλαβα ντίπ. Ποιά είναι η κυρία??

Stefanos said...

Mahler γουγλ λίγο και θα καταλάβεις.. έχει να κάνει με Ελλάδα το θέμα

Zaphod said...

Ειμαι μετριος ως κακός γνώστης του θέματος αλλά ο μπουσουλας λεει πως χωρις clinical trials και πειραματα και... και... και ... (ακολουθει βαρετη αλλά αναγκαία λίστα επιστημονικής μεθοδολογίας) ο άλλος είναι tootheologist και οχι dentist για να θυμηθω και τον dara o 'brien :)

Ουστ!

Hades said...

Προφέτα, μου φαίνεται ότι ήγγικεν η ώρα να βγάλεις τα linux και να ξαναβάλεις windows παιδί μου. :)

Pompeia said...

Ο πανικός συνεχίζεται αμείωτος. Η μανταμίτσα έχει ακουστεί για πολλές μπαγαποντιές και η κλινική επίσης.
Καλή τύχη.