Wednesday, May 16, 2012

Η θεωρία της μη-εξέλιξης των δημοσιογράφων

Δεν έχω λόγια.
Τίτλος :  "Ολοκληρώνεται το πιο ανατριχιαστικό πείραμα του Δαρβίνου"
Διαβάζεις. Και λες "κοίτα να δεις που πάλι μαλακία έχουν κάνει"

Ναι είναι πραγματικά ανατριχιαστικό ένα πείραμα στο οποίο τα πειραματόζωα απαντούν σε ερωτηματολόγια.

Θα μπορούσα να πω πολλά, αλλά είναι "δημοσιογράφοι".
Είναι στο απυρόβλητο.
Έχουν πάντα μια καλή δικαιολογία.
Έχουμε και κρίση τώρα και "τι θες, να χάσουν τη δουλειά τους"; κλπ.
Τι να σου πω πάντως, εγώ αν έκανα έτσι τη δουλειά μου, θα μουν τώρα με χαρτομαντηλάκια σε φανάρι.

Δεν έχω όρεξη ούτε να τους κοροϊδέψω.

Ένα έχω να πω





3 comments:

pølsemannen said...

Τι να πω.

Κλαίμε όλοι.

Τέτοιο κλάμα έχει να πέσει από το Φωστήρας - Ρεάλ Καμινίων 4-2 το 1997.

αθεόφοβος said...

H έκφραση του ατόμου στην φωτογραφία 3 είναι ταυτόσημη με την έκφραση του Σαμαρά όταν βγήκαν τα αποτελέσματα της ημέρας των εκλογών!

Unknown said...

Άααααααααχαχαχαχαχαχα!
Βρε!
Πάλι στα ελληνικά σάιτς γυροβολάς;